abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74867846
Koosje!

Tap tap tap
pi_74880374
Die kraaloogjes van Hero ! En boefje is geniaal!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74884947
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef Sistyria het volgende:
Mijn eerste hamster, Sjeufke.
Gevonden op straat en meegenomen naar huis. Hij bleek suikerziekte te hebben, dronk en plaste erg veel.
Gelukkig wel op een toiletje met houten kattebak korrels.
Hij was superlief, je kon alles met hem doen! Ik heb hem ongeveer een jaar gehad nog...
[ afbeelding ]
Jij komt vast uit Limburg
(sjeufke en beerke)

Hoe vind je trouwens hamsters op straat ? Kwam ie ineens aanlopen ofzo
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:57:42 #204
268410 Sistyria
Bleed like me
pi_74888254
Klopt, Maastricht

Nou we waren de hond aan het uitlaten, voor ons liep een vrouw met haar dochtertje te huilen.
Toen zagen we zag ze een hamster op het grasveldje los liepen, nog meer brullen, beestje opgepakt en op een hoek onder een brievenbus zette ze hem weer neer.

Toen hebben we hem maar meegenomen, zo zielig!
Als wij er niet waren geweest was hij doodgereden (was langs een drukke weg).

Van iemand een klein kooitje geleend, info op internet verzameld over hamsters, kooi gekocht....
Toen bleek dat hij wel heel erg veel dronk en plaste ben ik met hem naar de dierenarts geweest, bleek dat hij suikerziekte had. Misschien dat ze hem daarom hebben uitgezet.
Hij was echt supertam en rustig
‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
pi_74888386
I knew it

Ohhh zielig, goed dat je hem meegenomen hebt
Raar dat mensen zo iets kunnen doen...
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 16:53:55 #206
145146 Andyy
pi_74890069
Ze zitten nooit lang genoeg stil voor een goede foto
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 16:54:15 #207
145146 Andyy
pi_74890087
Correctie, ze zitten nooit stil
pi_74925206
Meestal zitten ze stil en denk je, aaahhhhh ff een foto knippen....
Kom je terug met camera en dan zijn ze ineens helemaal enthousiast omdat ze je bij het kooitje zien
Resultaat wazige foto's of halve hammies
pi_74933439
Mag een filmpje ook?

Met mobiel gefilmpt, dus niet een heel goede kwaliteit.
Life is Music
pi_74937039
Haha, ja zo`n hamster heb ik nu dus ook.
De mijne is nu zo`n 5/6 weken oud.

S`avonds loopt hij vaak in z`n radje voor zo`n 5 seconden.
Dan glipt hij er snel uit en rent hij naar de zijkant van de kooi, kijkt even en rent weer terug naar zijn rad.
Het lijkt wel alsof hij wil kijken of iemand hem bekijkt of dat het rad nog draait ofzo.
Komisch om te zien, misschien kan ik er nog eens een filmpje van maken.
pi_74941225
ik heb twee dwerghamstertjes (in aparte kooien)

Lady: wildkleur meisje van ongeveer 1,5 nu, was ooit binnengebracht bij een hamsteropbang in Leiden, omdat haar baasje haar niet wilde hebben omdat ze zwanger was. De kleintjes hadden in no-time een nieuw baasje, maar niemand wilde de mamma-hamster hebben. Dus toen heb ik haar geadopteerd, en ze is een schatje

Ieniemienie: blauw-wildkleur meisje van ongeveer een half jaar, ik kwam een half jaar geleden op marktplaats.nl een advertentie tegen, deze hamster moest weg voor maandag, want het baasje ging op vakantie en niemand wilde op de hamster letten. Het was zo dichtbij dat ik haar maar opgehaald heb. Heb nog een hoop gedoe met deze kleine, ze heeft een schimmelinfectie op d'r ruggetje waardoor ik nu om de 5 dagen medicijnen erop moet smeren.
pi_74951482
Lieeef, en super dat je die mama in huis hebt genomen!

Weer wat foto's van Dotje:

Baby darling doll face honey
  maandag 23 november 2009 @ 23:23:26 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74954420
Dotje! Queen of mah castle!

Mamster en Tumi zijn aan het hamsteren, volgens mij hadden ze het koud vandaag Wangzakken PROPvol, waardoor de dames meteen 2x zo groot waren als normaal Helaas zijn ze ook superdruk, dus foto's mislukten weer Maar ik blijf proberen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77860283

Mijn baby hamstertje
Fluiten naar de overkant.
pi_77884549
wat een schatje
pluizig en blauw...
pi_77884652
Een collega van mij die uit mijn eerste nestje Roborovski's 4 mannetjes overgenomen had, had er uiteindelijk nog maar 2 over...
Alleen hebben die 2 mannetjes 3 weken geleden een nestje van 3 jongen gehad en omdat ze die 2 niet gelijk gescheiden had heeft ze sinds gisteravond een 2e nestje met 6 jongen gekregen! Leve de dierenwinkel die toch heel zeker wisten dat het allemaal mannetjes waren
Nu maar opzoek naar een goed tehuis voor de jongen, de dierenwinkel heeft al toegezegd dat ze ze wel willen hebben, dus dat is wel fijn
pluizig en blauw...
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:17:29 #217
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_77885139
hammies

Ik heb al een huis vol beesten anders zou ik ook wel weer hammies willen.....
pi_77885436
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Mipsie het volgende:
Een collega van mij die uit mijn eerste nestje Roborovski's 4 mannetjes overgenomen had, had er uiteindelijk nog maar 2 over...
Alleen hebben die 2 mannetjes 3 weken geleden een nestje van 3 jongen gehad en omdat ze die 2 niet gelijk gescheiden had heeft ze sinds gisteravond een 2e nestje met 6 jongen gekregen! Leve de dierenwinkel die toch heel zeker wisten dat het allemaal mannetjes waren
Nu maar opzoek naar een goed tehuis voor de jongen, de dierenwinkel heeft al toegezegd dat ze ze wel willen hebben, dus dat is wel fijn
Zet ze anders op het hamsterforum . Kun je de toekomstige eigenaren nog een beetje screenen
Tap tap tap
pi_77885835
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zet ze anders op het hamsterforum . Kun je de toekomstige eigenaren nog een beetje screenen
ow dat is nog wel een goeie, ik zal het aan haar doorgeven!
het is dat ik er zelf al 6 heb, anders had ik er ook nog wel een paar bij willen nemen
maargoed diezelfde vrouw van de dierenwinkel heeft ook gekeken bij die van mij of het
mannetjes of vrouwtjes waren... Volgens haar heb ik nu 6 vrouwtjes, maar moet er toch niet aan denken
dat er stiekem toch 1 mannetje tussen zit
pluizig en blauw...
pi_77885919
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Mipsie het volgende:

[..]

ow dat is nog wel een goeie, ik zal het aan haar doorgeven!
het is dat ik er zelf al 6 heb, anders had ik er ook nog wel een paar bij willen nemen
maargoed diezelfde vrouw van de dierenwinkel heeft ook gekeken bij die van mij of het
mannetjes of vrouwtjes waren... Volgens haar heb ik nu 6 vrouwtjes, maar moet er toch niet aan denken
dat er stiekem toch 1 mannetje tussen zit
Dan heb je echt feest En het mannetje heeft de tijd van z'n leven . Ik vertrouw die dierenwinkelmensjes iet altijd, wat betreft m'n Rusjes hebben ze het één keer gelijk gehad en dat kan ook gewoon gokwerk zijn geweest .
Ik zou ze ook graag willen (en ik heb zo een grote dunakooi over als het goed is) maar ik heb echt geen plek en ze maken te veel herrie om ze op m'n slaapkamer neer te zetten.
Tap tap tap
pi_78078983
Mol pinda's.
Zoek de hamster:

Koos brood:

Hij ziet er zo lief uit, maar hij had me net ook weer mooi te grazen . Hij grijpt altijd het zachte deel van m'n handpalm .
Tap tap tap
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:48:03 #222
291663 Amooma
It's my TURN
pi_78121418
Prr Wat een leuke hamsters allemaal!

Mijn hamstertje is bijna een jaar en heet Chuu. Ze lijkt verdomt veel op Dotje
Ze is een hele eigenwijze maar ze vindt het erg lekker om geaait te worden

Chuu als heule jonge hamster:

O hallo

Ze is deze winter al 2 keer en 1 keer bijna in winterslaap gevallen. Sindsdien doe ik mijn verwarming niet meer helemaal uit =.= Ik schrok me rot toen ik haar vond, maar het was stiekem ook wel heel schattig

Ik ben gek op men Chuuutje en ik hoop dat ze nog heel lang bij me blijft
It's so FLUFFY I'm gonna DIE!!
pi_78124801
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:48 schreef Amooma het volgende:
Prr Wat een leuke hamsters allemaal!

Mijn hamstertje is bijna een jaar en heet Chuu. Ze lijkt verdomt veel op Dotje
Ze is een hele eigenwijze maar ze vindt het erg lekker om geaait te worden

Chuu als heule jonge hamster:
[ afbeelding ]

O hallo
[ afbeelding ]

Ze is deze winter al 2 keer en 1 keer bijna in winterslaap gevallen. Sindsdien doe ik mijn verwarming niet meer helemaal uit =.= Ik schrok me rot toen ik haar vond, maar het was stiekem ook wel heel schattig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ben gek op men Chuuutje en ik hoop dat ze nog heel lang bij me blijft
Tweeling
pi_78124811
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Mol pinda's.
Zoek de hamster:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Koos brood:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij ziet er zo lief uit, maar hij had me net ook weer mooi te grazen . Hij grijpt altijd het zachte deel van m'n handpalm .
Koetjiekoetjiekoetjieee .
pi_78147852

Fluiten naar de overkant.
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:44:22 #226
291663 Amooma
It's my TURN
pi_78149817
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:59 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

OMG ZO LIEF
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:12:23 #227
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_78164158
Onze hamster wil altijd perse door het raampje zijn huis in en uit.
En jah, als je 'vol' zit wordt dat wat lastig...

ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:54:25 #228
291663 Amooma
It's my TURN
pi_78167047
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef MadMarine het volgende:
Onze hamster wil altijd perse door het raampje zijn huis in en uit.
En jah, als je 'vol' zit wordt dat wat lastig...

De eigenwijze donder
  FOK!fotograaf maandag 22 februari 2010 @ 16:43:21 #229
145146 Andyy
pi_78309158

Volgens mij ligt ze dood in haar huisje
pi_78311306
Awww
Tap tap tap
pi_78588976
Er is geen muizentopic, dus ik zet deze maar hier als niemand dat erg vind.
Life is Music
pi_78680091
Wij hadden vroeger ook muisjes, maar de één vrat de ander op .

Mol z'n nieuwe kooi Hij is aan de voorkant een beetje verroest, heb het schoongemaakt enzo maar zonder veel succes (op de foto zie je het niet echt). Maar wat een ruimte zeg Wil nog een verdieping kopen en een groter wiel en verder weet ik ook niet wat ik er allemaal in kan zetten . Het is geen klimmer ofzo.

Met de kleine kooi van Koos
Tap tap tap
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:20:42 #233
291663 Amooma
It's my TURN
pi_78698116
Muizen zijn lieef <3

Mooie kooien Cherrylips!
pi_79157282
Hallo,

Wat een geweldige flat heb jij!
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Of heb je die zelf gemaakt?

Groetjes,
Roos
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit is mijn caviaflat. Hier wonen mijn cavia's sinds een maand of 3 met veel plezier voor henzelf en voor hun baasjes!
[ afbeelding ]

De caviaflat staat naast de tv en het is dus 's avonds altijd gezellig tv kijken met uiticht op de cavia's. Maar de hamsters..... die stonden precies aan de andere kant van de kamer, en daar zaten we dus 's avonds met onze rug naar toe. Weliswaar in een mooie, ruime Imac Fantasy, maar toch.... Het werd tijd om daar verandering in te brengen, want ik wilde de hamstertjes ook zíén. Een beetje brainstormen bracht deze verandering teweeg:
[ afbeelding ]

Ja, inderdaad, linksonderin staan toch echt dingen die veel te klein zijn voor de cavia's.....
[ afbeelding ]

Hier wonen vanaf heden Firefox en Wiki! Het zijn twee hokken, gesplitst met plexiglas. Links woont Firefox, rechts woont Wiki. De rusjes hebben ieder een vloeroppervlakte van 60x40 en een plateau van 25x30, met een plexiglas bovenkantje om extra veel licht door te laten.
[ afbeelding ]

Het hok van Wiki: (die zoals je overal ziet gelijk de boel uitgebreid ging verkennen)
[ afbeelding ]

Het hok van buurman Firefox, die direct zijn huisje inkroop en zich weigerde verder te vertonen (meneer had een enorm middaghumeur):
[ afbeelding ]

En nog een keer ene overzichtje, met cavia Temptation er lui maffend boven!
[ afbeelding ]

En nog een foto van Wiki in zijn hok!
[ afbeelding ]

Let niet teveel op de zooi rondom, het is nogal een slagveld in de kamer van het klussen en doen, maar het resultaat is gewoon superleuk. Mede door de lichtslang ziet het er gewoon supergezellig uit. De hamsters kunnen overigens niet bij de lichtslang komen om aan te knagen, en als wij er niet zijn is de lichtslang gewoon uit (of als het licht genoeg is).

ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
The Greatest Thing You Will Ever Learn
Is Just To Love, And Be Loved In Return
pi_79157384
*edit*

[ Bericht 98% gewijzigd door gina_perez op 15-03-2010 05:37:22 (log in met knaagdierhotel account voor bericht pla) ]
The Greatest Thing You Will Ever Learn
Is Just To Love, And Be Loved In Return
  maandag 15 maart 2010 @ 12:42:05 #236
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_79164831
O, hallo. Ik kom even kijken hoor.

Oeeeh, spannend hoor, zo hoog in de lucht.

Oh, hi!

Ook even deze kant op!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 15 maart 2010 @ 12:55:07 #237
291663 Amooma
It's my TURN
pi_79165258
quote:
Op maandag 15 maart 2010 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
O, hallo. Ik kom even kijken hoor.
[ afbeelding ]

Oeeeh, spannend hoor, zo hoog in de lucht.
[ afbeelding ]

Oh, hi!
[ afbeelding ]

Ook even deze kant op!
[ afbeelding ]
Lieve Dr Awesome
pi_79165452
Die derde foto!
pi_79500095
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden vroeger ook muisjes, maar de één vrat de ander op .

Mol z'n nieuwe kooi Hij is aan de voorkant een beetje verroest, heb het schoongemaakt enzo maar zonder veel succes (op de foto zie je het niet echt). Maar wat een ruimte zeg Wil nog een verdieping kopen en een groter wiel en verder weet ik ook niet wat ik er allemaal in kan zetten . Het is geen klimmer ofzo.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Met de kleine kooi van Koos
[ afbeelding ]
Heb je inmiddels al een verdieping gekocht? Ik heb volgens mij nog eentje liggen die ik niet meer gebruik
Die kooien van chroom maak ik altijd schoon met dasty ontvetter trouwens, maar weet niet of dat erg veel helpt tegen roest. Maar er komen heel snel donkere plekken op, en zo houd ik het een beetje mooi iig
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_81470552
Dotje is 10 mei overleden .

En ik lees nu pas dat ze is overleden aan natstaart, en ik denk dat het mijn schuld is dus ik voel me er best wel heel erg kut over! Ik las op internet dat ze had zou kunnen hebben gehad door stress door veranderingen, en ik veranderde het speelgoed in der kooi. Kan dit ervoor gezorgd hebben dat ze het kreeg?

Achteraf vind ik het ook zo stom dat ik niet naar de dierenarts ben geweest, maar ik dacht dat ze het zelf deed omdat ze zich daar heeel erg vaak schoonmaakte. Ook heb ik niks gemerkt van diarree etc, wel dat ze wat lusteloos was afgelopen tijd maar dat was ze ongeveer 2 weken al en op internet staat dat de meeste hamsters met natstaart binnen een week dood zijn?
pi_81604545
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Dotje is 10 mei overleden .

En ik lees nu pas dat ze is overleden aan natstaart, en ik denk dat het mijn schuld is dus ik voel me er best wel heel erg kut over! Ik las op internet dat ze had zou kunnen hebben gehad door stress door veranderingen, en ik veranderde het speelgoed in der kooi. Kan dit ervoor gezorgd hebben dat ze het kreeg?

Achteraf vind ik het ook zo stom dat ik niet naar de dierenarts ben geweest, maar ik dacht dat ze het zelf deed omdat ze zich daar heeel erg vaak schoonmaakte. Ook heb ik niks gemerkt van diarree etc, wel dat ze wat lusteloos was afgelopen tijd maar dat was ze ongeveer 2 weken al en op internet staat dat de meeste hamsters met natstaart binnen een week dood zijn?
Gecondoleerd
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_81665702
Arme Dotje Gecondoleerd
Tap tap tap
pi_81665857
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:17 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Heb je inmiddels al een verdieping gekocht? Ik heb volgens mij nog eentje liggen die ik niet meer gebruik
Die kooien van chroom maak ik altijd schoon met dasty ontvetter trouwens, maar weet niet of dat erg veel helpt tegen roest. Maar er komen heel snel donkere plekken op, en zo houd ik het een beetje mooi iig
Ik lees dit nu pas Ik heb ondertussen al een verdieping gekocht, een mooie blauwe. Het duurde even voor meneer de trap snapte (slaat eigenlijk nergens op, want in z'n vorige kooi zat ook een verdiepinkje). Hij klimt nog weleens eerst op het houten bruggetje, dan op z'n hoek-wc en dan pas op de verdieping. Mol is niet zo slim . Maar volgens mij heeft hij het nu door. Ik had z'n huisje eerst ook op de verdieping gezet, met als gevolg dat meneer niet helemaal naar beneden wilde om te plassen en z'n hele slaaphuisje onder zeek.

Tap tap tap
  zondag 30 mei 2010 @ 02:14:10 #244
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_82089067
Ik zal morgen wat foto's posten van mijn bazenhamster
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_82111966
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik lees dit nu pas Ik heb ondertussen al een verdieping gekocht, een mooie blauwe. Het duurde even voor meneer de trap snapte (slaat eigenlijk nergens op, want in z'n vorige kooi zat ook een verdiepinkje). Hij klimt nog weleens eerst op het houten bruggetje, dan op z'n hoek-wc en dan pas op de verdieping. Mol is niet zo slim . Maar volgens mij heeft hij het nu door. Ik had z'n huisje eerst ook op de verdieping gezet, met als gevolg dat meneer niet helemaal naar beneden wilde om te plassen en z'n hele slaaphuisje onder zeek.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Welke kooi is dat?
pi_82113848
Oeh hamsters

Zal binnenkort mijn foto's eens opzoeken. Tot die tijd: Kennen jullie deze ook?????

pi_82115765
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Welke kooi is dat?
Ferplast Mary!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_82116909
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:48 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ferplast Mary!
Ohhh shit, die ga ik ook kopen en ik heb nu ook een ferplast duna fun . Dat verschil, niet normaal . Ik weet echt niet waar ik die neer moet zetten.. Verzin wel iets, ik vind dit zo zielig .
pi_82116927
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Fieder het volgende:
Oeh hamsters

Zal binnenkort mijn foto's eens opzoeken. Tot die tijd: Kennen jullie deze ook?????

Haha ja ik denk dat iedereen die al kent .
  zondag 30 mei 2010 @ 21:31:19 #250
62419 CherryLips
chocoholic
pi_82118648
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ohhh shit, die ga ik ook kopen en ik heb nu ook een ferplast duna fun . Dat verschil, niet normaal . Ik weet echt niet waar ik die neer moet zetten.. Verzin wel iets, ik vind dit zo zielig .
Moet je eens op Marktplaats of het hamsterforum kijken, daar staan ze regelmatig op En Fretten.nl mikt hem ook weleens in de aanbieding.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')