Jij komt vast uit Limburgquote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef Sistyria het volgende:
Mijn eerste hamster, Sjeufke.
Gevonden op straat en meegenomen naar huis. Hij bleek suikerziekte te hebben, dronk en plaste erg veel.
Gelukkig wel op een toiletje met houten kattebak korrels.
Hij was superlief, je kon alles met hem doen! Ik heb hem ongeveer een jaar gehad nog...
[ afbeelding ]
Zet ze anders op het hamsterforumquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Mipsie het volgende:
Een collega van mij die uit mijn eerste nestje Roborovski's 4 mannetjes overgenomen had, had er uiteindelijk nog maar 2 over...
Alleen hebben die 2 mannetjes 3 weken geleden een nestje van 3 jongen gehaden omdat ze die 2 niet gelijk gescheiden had heeft ze sinds gisteravond een 2e nestje met 6 jongen gekregen! Leve de dierenwinkel die toch heel zeker wisten dat het allemaal mannetjes waren
Nu maar opzoek naar een goed tehuis voor de jongen, de dierenwinkel heeft al toegezegd dat ze ze wel willen hebben, dus dat is wel fijn
ow dat is nog wel een goeie, ik zal het aan haar doorgeven!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet ze anders op het hamsterforum. Kun je de toekomstige eigenaren nog een beetje screenen
Dan heb je echt feestquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Mipsie het volgende:
[..]
ow dat is nog wel een goeie, ik zal het aan haar doorgeven!
het is dat ik er zelf al 6 heb, anders had ik er ook nog wel een paar bij willen nemen
maargoed diezelfde vrouw van de dierenwinkel heeft ook gekeken bij die van mij of het
mannetjes of vrouwtjes waren... Volgens haar heb ik nu 6 vrouwtjes, maar moet er toch niet aan denken
dat er stiekem toch 1 mannetje tussen zit
Tweelingquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:48 schreef Amooma het volgende:
Prr Wat een leuke hamsters allemaal!
Mijn hamstertje is bijna een jaar en heet Chuu. Ze lijkt verdomt veel op Dotje![]()
Ze is een hele eigenwijze maar ze vindt het erg lekker om geaait te worden![]()
Chuu als heule jonge hamster:
[ afbeelding ]
O hallo![]()
[ afbeelding ]
Ze is deze winter al 2 keer en 1 keer bijna in winterslaap gevallen. Sindsdien doe ik mijn verwarming niet meer helemaal uit =.= Ik schrok me rot toen ik haar vond, maar het was stiekem ook wel heel schattig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben gek op men Chuuutjeen ik hoop dat ze nog heel lang bij me blijft
Koetjiekoetjiekoetjieeequote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Molpinda's.
Zoek de hamster:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koosbrood:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet er zo lief uit, maar hij had me net ook weer mooi te grazen. Hij grijpt altijd het zachte deel van m'n handpalm
.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:59 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eigenwijze donderquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef MadMarine het volgende:
Onze hamster wil altijd perse door het raampje zijn huis in en uit.
En jah, als je 'vol' zit wordt dat wat lastig...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit is mijn caviaflat. Hier wonen mijn cavia's sinds een maand of 3 met veel plezier voor henzelf en voor hun baasjes!
[ afbeelding ]
De caviaflat staat naast de tv en het is dus 's avonds altijd gezellig tv kijken met uiticht op de cavia's. Maar de hamsters..... die stonden precies aan de andere kant van de kamer, en daar zaten we dus 's avonds met onze rug naar toe. Weliswaar in een mooie, ruime Imac Fantasy, maar toch.... Het werd tijd om daar verandering in te brengen, want ik wilde de hamstertjes ook zíén. Een beetje brainstormen bracht deze verandering teweeg:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, linksonderin staan toch echt dingen die veel te klein zijn voor de cavia's.....
[ afbeelding ]
Hier wonen vanaf heden Firefox en Wiki! Het zijn twee hokken, gesplitst met plexiglas. Links woont Firefox, rechts woont Wiki. De rusjes hebben ieder een vloeroppervlakte van 60x40 en een plateau van 25x30, met een plexiglas bovenkantje om extra veel licht door te laten.
[ afbeelding ]
Het hok van Wiki: (die zoals je overal ziet gelijk de boel uitgebreid ging verkennen)
[ afbeelding ]
Het hok van buurman Firefox, die direct zijn huisje inkroop en zich weigerde verder te vertonen (meneer had een enorm middaghumeur):
[ afbeelding ]
En nog een keer ene overzichtje, met cavia Temptation er lui maffend boven!
[ afbeelding ]
En nog een foto van Wiki in zijn hok!
[ afbeelding ]
Let niet teveel op de zooi rondom, het is nogal een slagveld in de kamer van het klussen en doen, maar het resultaat is gewoon superleuk. Mede door de lichtslang ziet het er gewoon supergezellig uit. De hamsters kunnen overigens niet bij de lichtslang komen om aan te knagen, en als wij er niet zijn is de lichtslang gewoon uit (of als het licht genoeg is).
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Lieve Dr Awesomequote:Op maandag 15 maart 2010 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
O, hallo. Ik kom even kijken hoor.
[ afbeelding ]
Oeeeh, spannend hoor, zo hoog in de lucht.
[ afbeelding ]
Oh, hi!
[ afbeelding ]
Ook even deze kant op!
[ afbeelding ]
Heb je inmiddels al een verdieping gekocht? Ik heb volgens mij nog eentje liggen die ik niet meer gebruikquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden vroeger ook muisjes, maar de één vrat de ander op.
Mol z'n nieuwe kooiHij is aan de voorkant een beetje verroest, heb het schoongemaakt enzo maar zonder veel succes (op de foto zie je het niet echt). Maar wat een ruimte zeg
Wil nog een verdieping kopen en een groter wiel en verder weet ik ook niet wat ik er allemaal in kan zetten
. Het is geen klimmer ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de kleine kooi van Koos
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Dotje is 10 mei overleden.
En ik lees nu pas dat ze is overleden aan natstaart, en ik denk dat het mijn schuld is dus ik voel me er best wel heel erg kut over! Ik las op internet dat ze had zou kunnen hebben gehad door stress door veranderingen, en ik veranderde het speelgoed in der kooi. Kan dit ervoor gezorgd hebben dat ze het kreeg?
Achteraf vind ik het ook zo stom dat ik niet naar de dierenarts ben geweest, maar ik dacht dat ze het zelf deed omdat ze zich daar heeel erg vaak schoonmaakte. Ook heb ik niks gemerkt van diarree etc, wel dat ze wat lusteloos was afgelopen tijd maar dat was ze ongeveer 2 weken al en op internet staat dat de meeste hamsters met natstaart binnen een week dood zijn?
Ik lees dit nu pasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een verdieping gekocht? Ik heb volgens mij nog eentje liggen die ik niet meer gebruik
Die kooien van chroom maak ik altijd schoon met dasty ontvetter trouwens, maar weet niet of dat erg veel helpt tegen roest. Maar er komen heel snel donkere plekken op, en zo houd ik het een beetje mooi iig
Welke kooi is dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pasIk heb ondertussen al een verdieping gekocht, een mooie blauwe. Het duurde even voor meneer de trap snapte (slaat eigenlijk nergens op, want in z'n vorige kooi zat ook een verdiepinkje). Hij klimt nog weleens eerst op het houten bruggetje, dan op z'n hoek-wc en dan pas op de verdieping. Mol is niet zo slim
![]()
. Maar volgens mij heeft hij het nu door. Ik had z'n huisje eerst ook op de verdieping gezet, met als gevolg dat meneer niet helemaal naar beneden wilde om te plassen en z'n hele slaaphuisje onder zeek.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ohhh shit, die ga ik ook kopen en ik heb nu ook een ferplast duna funquote:
Haha ja ik denk dat iedereen die al kentquote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Fieder het volgende:
Oeh hamsters
![]()
Zal binnenkort mijn foto's eens opzoeken. Tot die tijd: Kennen jullie deze ook?????
Moet je eens op Marktplaats of het hamsterforum kijken, daar staan ze regelmatig opquote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh shit, die ga ik ook kopen en ik heb nu ook een ferplast duna fun. Dat verschil, niet normaal
. Ik weet echt niet waar ik die neer moet zetten.. Verzin wel iets, ik vind dit zo zielig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |