Jij komt vast uit Limburgquote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef Sistyria het volgende:
Mijn eerste hamster, Sjeufke.
Gevonden op straat en meegenomen naar huis. Hij bleek suikerziekte te hebben, dronk en plaste erg veel.
Gelukkig wel op een toiletje met houten kattebak korrels.
Hij was superlief, je kon alles met hem doen! Ik heb hem ongeveer een jaar gehad nog...
[ afbeelding ]
Zet ze anders op het hamsterforumquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Mipsie het volgende:
Een collega van mij die uit mijn eerste nestje Roborovski's 4 mannetjes overgenomen had, had er uiteindelijk nog maar 2 over...
Alleen hebben die 2 mannetjes 3 weken geleden een nestje van 3 jongen gehaden omdat ze die 2 niet gelijk gescheiden had heeft ze sinds gisteravond een 2e nestje met 6 jongen gekregen! Leve de dierenwinkel die toch heel zeker wisten dat het allemaal mannetjes waren
Nu maar opzoek naar een goed tehuis voor de jongen, de dierenwinkel heeft al toegezegd dat ze ze wel willen hebben, dus dat is wel fijn
ow dat is nog wel een goeie, ik zal het aan haar doorgeven!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet ze anders op het hamsterforum. Kun je de toekomstige eigenaren nog een beetje screenen
Dan heb je echt feestquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Mipsie het volgende:
[..]
ow dat is nog wel een goeie, ik zal het aan haar doorgeven!
het is dat ik er zelf al 6 heb, anders had ik er ook nog wel een paar bij willen nemen
maargoed diezelfde vrouw van de dierenwinkel heeft ook gekeken bij die van mij of het
mannetjes of vrouwtjes waren... Volgens haar heb ik nu 6 vrouwtjes, maar moet er toch niet aan denken
dat er stiekem toch 1 mannetje tussen zit
Tweelingquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:48 schreef Amooma het volgende:
Prr Wat een leuke hamsters allemaal!
Mijn hamstertje is bijna een jaar en heet Chuu. Ze lijkt verdomt veel op Dotje![]()
Ze is een hele eigenwijze maar ze vindt het erg lekker om geaait te worden![]()
Chuu als heule jonge hamster:
[ afbeelding ]
O hallo![]()
[ afbeelding ]
Ze is deze winter al 2 keer en 1 keer bijna in winterslaap gevallen. Sindsdien doe ik mijn verwarming niet meer helemaal uit =.= Ik schrok me rot toen ik haar vond, maar het was stiekem ook wel heel schattig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben gek op men Chuuutjeen ik hoop dat ze nog heel lang bij me blijft
Koetjiekoetjiekoetjieeequote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Molpinda's.
Zoek de hamster:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koosbrood:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet er zo lief uit, maar hij had me net ook weer mooi te grazen. Hij grijpt altijd het zachte deel van m'n handpalm
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |