abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73056117
Ik heb een vraagjeeee ;o
Eerst sliep Dotje altijd in dat huisje wta ik voor haar had, maar nu sinds 2 dagen niet meer ?
Ze slaapt nu in een hoekje van de kooi, is dat normaal of is er iets mis ?
Baby darling doll face honey
  donderdag 24 september 2009 @ 09:12:03 #127
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73060994
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een vraagjeeee ;o
Eerst sliep Dotje altijd in dat huisje wta ik voor haar had, maar nu sinds 2 dagen niet meer ?
Ze slaapt nu in een hoekje van de kooi, is dat normaal of is er iets mis ?
Nou mijn hamster mag graag afwisselen. Soms slaapt ie een paar dagen in het huisje, meestal maakt ie gewoon een holletje in het stro en af en toe ligt ie in een van de buizen te slapen.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73062127
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:12 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Nou mijn hamster mag graag afwisselen. Soms slaapt ie een paar dagen in het huisje, meestal maakt ie gewoon een holletje in het stro en af en toe ligt ie in een van de buizen te slapen.
Ooh okee, gelukkig
  FOK!fotograaf donderdag 24 september 2009 @ 10:22:47 #129
145146 Andyy
pi_73062371

pi_73062408
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:22 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh, lieeeef
Is die nou zo donker ?
  FOK!fotograaf donderdag 24 september 2009 @ 10:25:53 #131
145146 Andyy
pi_73062445
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:24 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oooh, lieeeef
Is die nou zo donker ?
Ze is best donker ja
pi_73062565
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:25 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ze is best donker ja
Lief hoor
Ik ga vandaag zoiets halen voor Dotje:

pi_73062774
Oh, en ik heb een vraagje, als ik zo'n ehhhh dingetje koop, soort mand net zoals voor de hond ;o
Gaan ze daar echt in ?
  FOK!fotograaf donderdag 24 september 2009 @ 10:50:14 #134
145146 Andyy
pi_73063086
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en ik heb een vraagje, als ik zo'n ehhhh dingetje koop, soort mand net zoals voor de hond ;o
Gaan ze daar echt in ?
Erin gaan ze wel (ze komen toch overal), of ze er ook in blijven slapen is een 2e
hangt van je hamster af
  donderdag 24 september 2009 @ 10:53:33 #135
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73063173
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef Crack_ het volgende:
Gaan ze daar echt in ?
Die van mij niet...
- Hamster toilet 1: Er demonstratief naast schijten
- Hamster toilet 2 met zand: In het zand rollen
- Zo'n bol waar ie in kan klimmen en liggen: Nooit naar omgekeken
- Knaagsteen: ongebruikt
- Hamsterwieltje: teveel gebruikt
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73065078
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Die van mij niet...
- Hamster toilet 1: Er demonstratief naast schijten
- Hamster toilet 2 met zand: In het zand rollen
- Zo'n bol waar ie in kan klimmen en liggen: Nooit naar omgekeken
- Knaagsteen: ongebruikt
- Hamsterwieltje: teveel gebruikt
Hehehe, ja ik wil ook zandbakje omdat ze dat zo leuk vinden
Eeeeeeeen, dat radje van mij gebruikt ze niet zooooo veel, als ze het gebruikt is het meestal echt 5 seconden
Knaagsteen gebruikt ze bij mij ook niet..

Mijn dot die poept trouwens in der huisje
pi_73122701
Hamsters

Heb er zelf verschillende gehad. Nu nog 1 aanwezig die echt de laatste wordt. Maar goed dat zei ik 3 hamsters geleden ook al en dan staat er zo'n lege kooi

Foto's

Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:14:21 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73123209
Die foto's van Andyy

En oooh die survivaldinges Tof! Al past dat in mijn hok niet denk ik, met alle buizen en blokhutjes enzo

Roarr: zow da's een haarbal op foto 2
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73551493
Dit is mijn caviaflat. Hier wonen mijn cavia's sinds een maand of 3 met veel plezier voor henzelf en voor hun baasjes!

De caviaflat staat naast de tv en het is dus 's avonds altijd gezellig tv kijken met uiticht op de cavia's. Maar de hamsters..... die stonden precies aan de andere kant van de kamer, en daar zaten we dus 's avonds met onze rug naar toe. Weliswaar in een mooie, ruime Imac Fantasy, maar toch.... Het werd tijd om daar verandering in te brengen, want ik wilde de hamstertjes ook zíén. Een beetje brainstormen bracht deze verandering teweeg:

Ja, inderdaad, linksonderin staan toch echt dingen die veel te klein zijn voor de cavia's.....

Hier wonen vanaf heden Firefox en Wiki! Het zijn twee hokken, gesplitst met plexiglas. Links woont Firefox, rechts woont Wiki. De rusjes hebben ieder een vloeroppervlakte van 60x40 en een plateau van 25x30, met een plexiglas bovenkantje om extra veel licht door te laten.

Het hok van Wiki: (die zoals je overal ziet gelijk de boel uitgebreid ging verkennen)

Het hok van buurman Firefox, die direct zijn huisje inkroop en zich weigerde verder te vertonen (meneer had een enorm middaghumeur):

En nog een keer ene overzichtje, met cavia Temptation er lui maffend boven!

En nog een foto van Wiki in zijn hok!

Let niet teveel op de zooi rondom, het is nogal een slagveld in de kamer van het klussen en doen, maar het resultaat is gewoon superleuk. Mede door de lichtslang ziet het er gewoon supergezellig uit. De hamsters kunnen overigens niet bij de lichtslang komen om aan te knagen, en als wij er niet zijn is de lichtslang gewoon uit (of als het licht genoeg is).

ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
I had a signature once. It was awful.
pi_73551720
Ge-wel-dig
Hoe maak je het eigenlijk schoon? Gewoon met een schep al het zaagsel eruit kiepen?
Tap tap tap
pi_73551841
Het voorste plexiglas plaatje eruit, vuilniszak ervoor en leegscheppen. Vervolgens met een oude slabak ieuwe bodembedekking uit de zak scheppen en erin gooien. Valt op zich wel mee, als je na afloopt maar goed stofzuigt
pi_73552207
Bij de cavia's ook? Want wat ik nog weet van cavia's is dat ze enorm veel piesen en dat het bij ons vrij snel aankoekte . Hamsters piesen niet zoveel en die zijn ook nog eens een beetje zindelijk .

Maar ik vind het echt toffe hokken geworden, ook met zo'n lekker verdiepinkje erin . En je kunt ze goed zien, dat mis ik wel een beetje bij mijn Duna-kooi.
Tap tap tap
pi_73552270
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit is mijn caviaflat. Hier wonen mijn cavia's sinds een maand of 3 met veel plezier voor henzelf en voor hun baasjes!
[ afbeelding ]

De caviaflat staat naast de tv en het is dus 's avonds altijd gezellig tv kijken met uiticht op de cavia's. Maar de hamsters..... die stonden precies aan de andere kant van de kamer, en daar zaten we dus 's avonds met onze rug naar toe. Weliswaar in een mooie, ruime Imac Fantasy, maar toch.... Het werd tijd om daar verandering in te brengen, want ik wilde de hamstertjes ook zíén. Een beetje brainstormen bracht deze verandering teweeg:
[ afbeelding ]

Ja, inderdaad, linksonderin staan toch echt dingen die veel te klein zijn voor de cavia's.....
[ afbeelding ]

Hier wonen vanaf heden Firefox en Wiki! Het zijn twee hokken, gesplitst met plexiglas. Links woont Firefox, rechts woont Wiki. De rusjes hebben ieder een vloeroppervlakte van 60x40 en een plateau van 25x30, met een plexiglas bovenkantje om extra veel licht door te laten.
[ afbeelding ]

Het hok van Wiki: (die zoals je overal ziet gelijk de boel uitgebreid ging verkennen)
[ afbeelding ]

Het hok van buurman Firefox, die direct zijn huisje inkroop en zich weigerde verder te vertonen (meneer had een enorm middaghumeur):
[ afbeelding ]

En nog een keer ene overzichtje, met cavia Temptation er lui maffend boven!
[ afbeelding ]

En nog een foto van Wiki in zijn hok!
[ afbeelding ]

Let niet teveel op de zooi rondom, het is nogal een slagveld in de kamer van het klussen en doen, maar het resultaat is gewoon superleuk. Mede door de lichtslang ziet het er gewoon supergezellig uit. De hamsters kunnen overigens niet bij de lichtslang komen om aan te knagen, en als wij er niet zijn is de lichtslang gewoon uit (of als het licht genoeg is).

ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73553177
Whehehe een kleine dierentuin in huis
pi_73554660
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Bij de cavia's ook? Want wat ik nog weet van cavia's is dat ze enorm veel piesen en dat het bij ons vrij snel aankoekte . Hamsters piesen niet zoveel en die zijn ook nog eens een beetje zindelijk .
Als je geen zaagsel gebruikt scheelt dat letterlijk de helft Ben er 1 keer per week een uurtje of twee mee zoet incl opruimen, dat heb ik er graag voor over.
pi_73646483
Zal ook eens wat nieuwe foto's plaatsen. Cookies huisje is inmiddels af. Verdiepingen opgehangen, een paar leuke hangdingessen erin en meneer is er helemaal happy mee.

Meneertje bleef welgeteld 2 seconden stilzitten Daarna lekker rondscheuren en graven hahah
pi_73655055
Bestaat er light voer voor hamsters?

Tap tap tap
pi_73655972
Ik heb ook zo'n dikke!!!!!!!
pi_73658207
Zo lief! De mijne zijn nog altijd vrij slank eigenlijk....iets van 45 en 42 gram.
pi_73658674

Tommie Hij is helaas van het weekend overleden...
Fluiten naar de overkant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')