Nou met russische hamsters is dat wel grappig. Die van mij werd afgelopen winter helemaal witquote:Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef Linnie20v het volgende:
Mooie foto inderdaad!
@ Maria, lijken ze ook op elkaar? Want vaak krijgen ze een totaal andere kleur
Ik had van de winter een pearlhamster gekocht, met een beetje grijs. Hij is nu een stuk donkerder geworden, meer wildkleurpearlquote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou met russische hamsters is dat wel grappig. Die van mij werd afgelopen winter helemaal wit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
een kooi van 55 bij 40 voor 1 dwerghamster?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Die kooi heb ik ook, voor één rusje en ik wil eigenlijk een grotere
Zo groot is dat niet hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:21 schreef Mipsie het volgende:
[..]
een kooi van 55 bij 40 voor 1 dwerghamster?
vind je hem dan nog wel terug?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Psychome het volgende:
Kijk vandaag gemaakt, jammer van de tralie maar het lijkt anders net of die lacht![]()
[ afbeelding ]
Nou mijn hamster mag graag afwisselen. Soms slaapt ie een paar dagen in het huisje, meestal maakt ie gewoon een holletje in het stro en af en toe ligt ie in een van de buizen te slapen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een vraagjeeee ;o
Eerst sliep Dotje altijd in dat huisje wta ik voor haar had, maar nu sinds 2 dagen niet meer ?
Ze slaapt nu in een hoekje van de kooi, is dat normaal of is er iets mis ?
Ooh okee, gelukkigquote:Op donderdag 24 september 2009 09:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou mijn hamster mag graag afwisselen. Soms slaapt ie een paar dagen in het huisje, meestal maakt ie gewoon een holletje in het stro en af en toe ligt ie in een van de buizen te slapen.
Ze is best donker jaquote:Op donderdag 24 september 2009 10:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, lieeeef
Is die nou zo donker ?
Erin gaan ze wel (ze komen toch overal), of ze er ook in blijven slapen is een 2equote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en ik heb een vraagje, als ik zo'n ehhhh dingetje koop, soort mand net zoals voor de hond ;o
Gaan ze daar echt in ?
Die van mij niet...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en ik heb een vraagje, als ik zo'n ehhhh dingetje koop, soort mand net zoals voor de hond ;o
Gaan ze daar echt in ?
Hehehe, ja ik wil ook zandbakje omdat ze dat zo leuk vindenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die van mij niet...
- Hamster toilet 1: Er demonstratief naast schijten
- Hamster toilet 2 met zand: In het zand rollen
- Zo'n bol waar ie in kan klimmen en liggen: Nooit naar omgekeken
- Knaagsteen: ongebruikt
- Hamsterwieltje: teveel gebruikt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit is mijn caviaflat. Hier wonen mijn cavia's sinds een maand of 3 met veel plezier voor henzelf en voor hun baasjes!
[ afbeelding ]
De caviaflat staat naast de tv en het is dus 's avonds altijd gezellig tv kijken met uiticht op de cavia's. Maar de hamsters..... die stonden precies aan de andere kant van de kamer, en daar zaten we dus 's avonds met onze rug naar toe. Weliswaar in een mooie, ruime Imac Fantasy, maar toch.... Het werd tijd om daar verandering in te brengen, want ik wilde de hamstertjes ook zíén. Een beetje brainstormen bracht deze verandering teweeg:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, linksonderin staan toch echt dingen die veel te klein zijn voor de cavia's.....
[ afbeelding ]
Hier wonen vanaf heden Firefox en Wiki! Het zijn twee hokken, gesplitst met plexiglas. Links woont Firefox, rechts woont Wiki. De rusjes hebben ieder een vloeroppervlakte van 60x40 en een plateau van 25x30, met een plexiglas bovenkantje om extra veel licht door te laten.
[ afbeelding ]
Het hok van Wiki: (die zoals je overal ziet gelijk de boel uitgebreid ging verkennen)
[ afbeelding ]
Het hok van buurman Firefox, die direct zijn huisje inkroop en zich weigerde verder te vertonen (meneer had een enorm middaghumeur):
[ afbeelding ]
En nog een keer ene overzichtje, met cavia Temptation er lui maffend boven!
[ afbeelding ]
En nog een foto van Wiki in zijn hok!
[ afbeelding ]
Let niet teveel op de zooi rondom, het is nogal een slagveld in de kamer van het klussen en doen, maar het resultaat is gewoon superleuk. Mede door de lichtslang ziet het er gewoon supergezellig uit. De hamsters kunnen overigens niet bij de lichtslang komen om aan te knagen, en als wij er niet zijn is de lichtslang gewoon uit (of als het licht genoeg is).
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Als je geen zaagsel gebruikt scheelt dat letterlijk de helftquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Bij de cavia's ook? Want wat ik nog weet van cavia's is dat ze enorm veel piesen en dat het bij ons vrij snel aankoekte. Hamsters piesen niet zoveel en die zijn ook nog eens een beetje zindelijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |