Volgens mij is het ``Hogeschool Zuyd``. Maar lelijk is het wel ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Syrena het volgende:
Nog 1 vraagjeIk had eerst "De Hogeschool Zuyd *blablabla*". Nu beweert mijn boss dat dat zonder "de" moet, maar als je het dan in het algemeen hebt over de hogeschool dan het dan wel met "de" is.
Ik vind het alleen zo stom staanIn m'n marketingplan heb ik het allemaal eruitgehaald, maar nu twijfel ik weer (vooral omdat ie niet zo goed is met taal normaal
![]()
)
Gewoon moe en hormonen denk ik. Of er zit een griepje aan te komen. Me lichamelijk niet lekker voelen slaat altijd meteen op mijn geestelijk welbevinden helaas. Niets ernstigs dus, alleen vervelend.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga zo voor Jan Doedel RPMen want ik heb net een stuk carrotcake op.
quote:
Iets minder ja. Het wisselt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval wat energie. Hoe gaat het met je duizeligheid? Beter hoop ik?
Wat goed! Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, en nou hebben vanochtend opeens 10.000 mensen een kaartje gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb daarstraks mijn bel-angst overwonnen en daardoor een lowlands kaartje gekocht. Een uur later was alles uitverkocht![]()
. Moet ik vaker doen, bellen ...
Het is nog zo'n CJP kaartje ook, ik was al ruim te laat voor de normale kaartjesquote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat goed! Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, en nou hebben vanochtend opeens 10.000 mensen een kaartje gekochtVriendinnetje heeft er eentje over, maar er zijn vier gegadigden...
Ja. Sinds 17.15 vanmiddag. En met CJP van een ander zou niet kunnen, want korting is gebonden aan persoon ofzo? Of dat zeggen ze om veel mensen lid te maken van CJPquote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef P.F het volgende:
Zijn de CJP kaartjes ook uitverkocht? Ik heb wel een CJP pas namelijk..
En je ID kaart ook?quote:
Eigenlijk heeft haar vriendje het kaartje, weet niet of hij mij ook de leukste vindt... Even afwachten dusquote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
Maar je vriendinnetje vindt jou natuurlijk de leukste om ook mee te nemen![]()
Moet je je ID laten zien bij Lowlands?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En je ID kaart ook?Of staat op jouw CJP pas je naam niet? (geen idee, laatste keer dat ik zo'n ding had was in de onderbouw)
Nog niets ingezonden, omdat ik nog even inspiratieloos ben. Maar ik ga zeker meedoenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Hebben jullie al meegedaan?
Ik wil wel meedoen maar ik ken Lush niet eens (alleen van naam) dus dat is misschien niet zo eerlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Hebben jullie al meegedaan?
Joh, dat maakt echt niet uit! Gewoon meedoen!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen maar ik ken Lush niet eens (alleen van naam) dus dat is misschien niet zo eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |