quote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De rooie vlag hangt nog steeds uit en tante Betje logeert hier ook alweer een poosje. Ik kan alleen maar afwachten.
Nou ja, voel je vrij, en ik vind het ook wel erg goed dat zij een aantal dierenissues op de agenda weten te zetten, maar als het bijvoorbeeld gaat om de 'jacht' op wild, of het afmaken van duiven, dan heb ik nog wel eens het idee dat ze erg op sentiment spelen, zonder de feiten te vermelden.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik stem sowieso niet op de PvdD..
Vervelend zeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De rooie vlag hangt nog steeds uit en tante Betje logeert hier ook alweer een poosje. Ik kan alleen maar afwachten.
Folkingestraat hè?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha! Vooral met de bel ben ik altijd heel blij, maak er dankbaar gebruik van als er weer eens voetgangers midden over straat lopen, of op hun dooie gemakje schuin oversteken zonder uit te kijkenKeihard bellen en dan rakelings erlangs scheren!
zal ze leren
Ik heb geen last van duiven dus van mij hoeven ze ook niet afgemaakt te worden. Verder weet ik er niets van, ik vond alleen die uitslag wel grappig.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, voel je vrij, en ik vind het ook wel erg goed dat zij een aantal dierenissues op de agenda weten te zetten, maar als het bijvoorbeeld gaat om de 'jacht' op wild, of het afmaken van duiven, dan heb ik nog wel eens het idee dat ze erg op sentiment spelen, zonder de feiten te vermelden.
Waarom dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Duiven zijn een ramp voor de volksgezondheid,
Ze verspreiden ziektes.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom dan?. Ze zijn wel een ramp voor mijn bloeddruk soms, bedoel je dat?
.
Ze vreten alles en zitten dientengevolge propvol met allerlei enge ziektes. En hoe verspreid je die het allergemakkelijkst: Via poep.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom dan?. Ze zijn wel een ramp voor mijn bloeddruk soms, bedoel je dat?
.
Ja dat kan wel kloppen ja. Ik heb mezelf tijdens het schrijven van m'n scriptie ook tot vervelens toe herhaald.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef Syrena het volgende:
Oh, kan het kloppen dat je jezelf behoorlijk zit te herhalen in de managementsamenvatting & de inleiding?
(Ik heb al 1 fruitlolly op die we in de bieb gevonden hebben...ai)
Oh goddank. Ik wist al niet meer hoe ik het nou nog weer anders kon formulerenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen ja. Ik heb mezelf tijdens het schrijven van m'n scriptie ook tot vervelens toe herhaald.
Het is inderdaad alleen maar een berekening, wat kil zeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was zo boos dit weekend; in het NRC magazine stond een heel groot artikel over de economische kant van biologisch. Waarom het allemaal zo duur is dus. En dan krijg je dus honderd argumenten, maar de belangrijkste (voor mij althans!) lieten ze weg: dierenwelzijn!! Er werd zelfs even voorgerekend dat een biologische buitenlopende koe slecht voor het milieu was, omdat die buiten plast en poept, en daar kwam ammoniakgas bij vrij. Dat kon beter binnen in een gierput
Ja, daar is het heel erg! Laatst kwam ik vandaar de Vismarkt opfietsen, en er stond een groepje toeristen bij Huis de Beurs midden op het kruispunt. Dus ik bellen, hoor ik een van die wijven vrouwen zeggen "Nou, volgens mij mag je hier helemaal niet fietsen..." Dus ik keihard: "Jawel hoor!" En zij schrok zich de pleurisquote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Folkingestraat hè?.
Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik een bel heb. Ben zo gewend om gewoon naar mensen te roepen op straat. Laatst was er een man die zomaar de Vismarkt over stak (dus van winkelstraat naar het plein). Keek totaal niet om zich heen. En ik riep keihard: "HEE! Kijk eens uit!" en hij schrok zo!. Toen vond ik het ook wel weer zielig
.
Voor hoeveel dagen heb je dan eten?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef neen het volgende:
Zo, boodschappen gedaanweer 22 euro kwijt
maarja daar is wel meer dan de helft van een kratje drinken. Daarnaast natuurlijk 2 zakjes stickers gekregen
en geen koters om het weg te geven.
O, deze is niet echt geschikt daarvoor denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor hoeveel dagen heb je dan eten?Ik ben even nieuwsgierig, ik weet namelijk niet goed wat 'veel' uitgeven is
![]()
Ik was nu voor twee personen 20 euro kwijt, voor 3 dagen avondeten en brood en beleg en wat extra dingetjes. Maar volgens mij moet dat goedkoper kunnen
Ja hier, komt u maar!quote:
Nee klopt, meestal 2 kratjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah okee, dan is het niet echt representatief nee...Sowieso gok ik dat je niet dagelijks een kratje koopt, maar dat bedacht ik me nadat ik het gevraagd had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |