Aahwquote:
Mijn katten lusten alleen brokjes. Geen natvoer, geen vis, geen kip, geen schaap, geen ei. Alleen voor yoghurt maken ze soms een uitzondering.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Die is ook schattig ja!!![]()
Onze katten lusten ook graag broccoli. En rauwe aardappel en andere vreemde zaken.
Mawwwwwwwquote:
nietus. de sneeuw is hier overgegaan in een sneeuwstorm. Nog even dit afmaken, en dan ga ik naar de sportschool en dan heerlijk naar huis!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef sigme het volgende:
Hoi!
1 Maart en gelijk is het weer beter. Veel buiten gewerkt vandaag: compostbult leeggeschept en over de moestuin verspreid, kippehok leeggeveegd en weer netjes opgemaakt met schoon zaagsel & stro, wat bedjes gespit, hooiruif verplaatst. Laat die lente maar komen!
Iddquote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aahw. Het is net een konijntje zo.
Ikquote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef loveli het volgende:
466 euro riool- en afvalsroffenheffing. Goed voornemen: dit jaar meer schijten!
Ik wel, ik kreeg een compliment omdat ik een compliment gaf, omdat het dus nationale complimentendag is!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef anna82 het volgende:
Trouwens, merkt hier nog iemand iets van de nationale "" complimentendag? Het enige dat (wat?) ik vandaag gehoord heb is dat ik "best een grote neus" heb. Dat is toch ook niet aardig om te zeggen om nationale complimentendag?
Reactie van een andere collega: "oh ja, dat was me nog helemaal niet opgevallen, want je hebt ook best een grote kin!"
Reactie Anna82:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef anna82 het volgende:
Trouwens, merkt hier nog iemand iets van de nationale "" complimentendag? Het enige dat (wat?) ik vandaag gehoord heb is dat ik "best een grote neus" heb. Dat is toch ook niet aardig om te zeggen om nationale complimentendag?
Reactie van een andere collega: "oh ja, dat was me nog helemaal niet opgevallen, want je hebt ook best een grote kin!"
Reactie Anna82:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoort een adviseur er niet voor te zorgen dat je minder geld kwijt bent?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
Oja. Ik moet ook nog ¤ 800 aan de belasting betalen en nog een x bedrag aan de belastingadviseur (naar schatting een paar duizend euro)![]()
Zo, en nu weer positief doen
't Is ook de laatste keer bij haar. Ga op zoek naar een andere.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoort een adviseur er niet voor te zorgen dat je minder geld kwijt bent?
Ohquote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef Tinkepink het volgende:Krijg net te horen dat een autoreparatuur ¤ 1400 gaat kosten.
*huil
Dat geld was bestemd voor de vakantie![]()
En ik had al zo'n kuthumeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |