Nee zaterdag. Zondag was ik naar mn mama.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef neen het volgende:
Maar gister had je toch ook al gelopen of niet?
Oooh wat goed dat je het zegt! Die mis ik elk jaar, zowel in Amsterdam als in Rotterdam, omdat ik altijd precies een week erna denk "goh, dit is wel de tijd van het jaar voor de museumnacht, wanneer zou 'ie zijn?" en dan heb ik 'm dus net gemist. Nu net meteen een vriendinnetje gebeld om af te spreken, morgen even kaartjes kopen, en dan gaan we ook! Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Komende zaterdag is het museumnacht btw, leuk!
Inderdaad wat XM zegt! Ze spelen een ongeval of een acuut ziektebeeld en dan moeten wij als EHBO-ers in opleiding protocollen volgen zoals je dat in het echt ook zou doen om te achterhalen wat die persoon heeft en daarbij correct reageren. Morgen krijgen we volgens mij 'kleine' dingen te zien (bloedingen/brandwonden/flauwvallen etc.) en over 3 lessen krijgen we ernstige dingen te zien (schedelbasisfractuur/myocardinfarct/shock etc.).quote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is een LOTUS-patient, Rituals? EN moet jij niet als de bliksem naar bed?
Je wordt goed in de gaten gehouden he?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee zaterdag. Zondag was ik naar mn mama.
Komende zaterdag is het museumnacht btw, leuk!
Welterusten en beterschapjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad wat XM zegt! Ze spelen een ongeval of een acuut ziektebeeld en dan moeten wij als EHBO-ers in opleiding protocollen volgen zoals je dat in het echt ook zou doen om te achterhalen wat die persoon heeft en daarbij correct reageren. Morgen krijgen we volgens mij 'kleine' dingen te zien (bloedingen/brandwonden/flauwvallen etc.) en over 3 lessen krijgen we ernstige dingen te zien (schedelbasisfractuur/myocardinfarct/shock etc.).
Ik ga inderdaad naar bed! Had daarnet al 4 uur geslapen en werd wakker met een beetje honger. Dus even wat gegeten en ga nu weer op bed liggen. Welterusten alvast allemaal!
Ik zag een heel leuk t-shirt bij A&F in New york, met twee vogeltjes. De een een spreekballonnetje met 'he tweeted me all night', de andere 'TMI'.quote:
Het is zo idioot dat het zo snel uitverkocht is. Dat haalt de lol er wel af, je kan niet eens meer kiezen uit t festival met de leukste bandjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef Merel het volgende:
Nu heb ik ook zin in drank! En ik ben aan heel veel touwtjes aan het trekken om via-via aan Lowlands-kaartjes te komen, ben benieuwd...
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
En ik heb een heel leuk vriendje. En ik zie hem donderdag al weer!![]()
![]()
Aaw. Ik beleef dat soort dingen alleen door julliequote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo tof!
Ik heb ook een lief vriendjeAls ik gestrest ben gaat ie me altijd extra knuffelen en thee voor me maken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |