Je had toch familie gevonden op facebook? Heb je daar ooit nog wat mee gedaan?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb geen grijze haren. Mijn zus daarentegen wel, dat begon al toen ze 23 oid was... Ze heeft pikzwart haar, dus dat valt op. Ze verft het nu al een aantal jaren.
Of ik snel grijs word, geen idee. Ik heb geen genetisch vergelijkingsmateriaal
Dat mag ik hopen, je bent nog maar 17!quote:
Ik heb wel eens zwart brood, als ik het te lang in de broodrooster laat zittenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Is dat een erasmus-activiteit?
Wat noem je trouwens zwart brood? Ik ken alleen grijs, en da's dan omdat ik toevallig in Vlaanderen woon
Ik ben al bijna 23quote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, je bent nog maar 17!
Of het familie was, geen idee... Het was wel dezelfde achternaam, maar of het ook familie is? Mijn oorspronkelijke achternaam is de meest voorkomende naam in de streekquote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je had toch familie gevonden op facebook? Heb je daar ooit nog wat mee gedaan?
Sowieso niet mailen, bellen! (zou ik als docent zeggen), of nog beter: langsgaan. Of gewoon niet melden - als je het kunt doen, is dat goed genoeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is mailen dan a.) handig ivm info en eventuele verdere ontwikkelingen of b.) attention whoreazzusnaptwaddikbedoel.
Ik zou gewoon mailen hoor (of iig iets laten weten)! Het beïnvloedt je toch ook echt, het is niet alsof je je ergens onderuit probeert te praten ofzo. Zolang het maar niet overdreven zielig klinkt, want dan wordt het misschien eerder als smoes opgevat.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh baai de wee!
Ik zat te denken om mn docente van mn beide vakken te mailen, want ik heb deadlines en een presentatie komende week en het gaat wel redelijk, maar afgelopen weekend had ik het concentratieniveau van een dode slak ivm la familiaaaa (</Sopranosstemmetje>) en mn hier-oma en nouja nu gaat het ook nog niet echt vlotNou gaat het me best lukken om te presenteren voor morgen, maar ik zal niet zo goed voorbereid zijn als ik zou willen
![]()
Is mailen dan a.) handig ivm info en eventuele verdere ontwikkelingen of b.) attention whoreazzusnaptwaddikbedoel.
Ik zou mailen of even langsgaan. Ze kent je vast wel een beetje, en weet ze dus dat je niet het type b bent die "smoesjes" verzint of vervelende omstandigheden aanwendt voor studie-gewin. Het is toch fijn dat ze op de hoogte is?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh baai de wee!
Ik zat te denken om mn docente van mn beide vakken te mailen, want ik heb deadlines en een presentatie komende week en het gaat wel redelijk, maar afgelopen weekend had ik het concentratieniveau van een dode slak ivm la familiaaaa (</Sopranosstemmetje>) en mn hier-oma en nouja nu gaat het ook nog niet echt vlotNou gaat het me best lukken om te presenteren voor morgen, maar ik zal niet zo goed voorbereid zijn als ik zou willen
![]()
Simpel, dat dispuut zit bij een studentenvereniging. Het is geen onafhankelijk dispuut en was eerst een commissie, maar dat werd meer een vriendengroep en later een dispuut... Ik werd lid van die commissie/vriendengroep, waar mijn ex al bijzat toen we nog geen stelletje waren. En later werden we dus verliefd.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef P.F het volgende:
Ewelina, hoe kan het dat je bij het zelfde dispuut zit als je ex? Ik wist niet dat er gemengde disputen zijn in Amsterdam!
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jij bent blond toch, VMW?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |