abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 14:16:53 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78590197
Gooi er ook maar even een daglijstje in
o. brinta
t. 2 augurken met ham
l. kop zelfgemaakte kippensoep (karkassen uit elkaar plukken is echt viesss)
t. koetjesreep en appel
t. iets lekkers, want ik voel me een beetje zielig
d. brood met snijbonen-tomatensalade
s. als ik fit genoeg ben uurtje sport
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78590250
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb geen grijze haren. Mijn zus daarentegen wel, dat begon al toen ze 23 oid was... Ze heeft pikzwart haar, dus dat valt op. Ze verft het nu al een aantal jaren.

Of ik snel grijs word, geen idee. Ik heb geen genetisch vergelijkingsmateriaal
Je had toch familie gevonden op facebook? Heb je daar ooit nog wat mee gedaan?
pi_78590291
Ik heb ook geen grijze haren!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:19:23 #29
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_78590303
Geen kale plekken, terug trekkende haargrens met inhammen of veel grijs haar hiero

Mijn haar blijft fijn in vorm al spot ik af en toe een enkel grijs haartje maar dat heb ik al mijn hele leven dus da's niks bijzonders.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 1 maart 2010 @ 14:19:30 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78590312
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook geen grijze haren!
Dat mag ik hopen, je bent nog maar 17!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78590313
In Limburg hebben we ook zwart brood, da's gewoon roggebrood.
Altijd leuk als mensen dan in het noorden komen en geen idee hebben dat dat geen Nederlands is.

(In Nederland dan hè, niet lullig bedoeld tegen Sjaapje! Vlaams is juist leuk. )
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78590326
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is dat een erasmus-activiteit?

Wat noem je trouwens zwart brood? Ik ken alleen grijs, en da's dan omdat ik toevallig in Vlaanderen woon
Ik heb wel eens zwart brood, als ik het te lang in de broodrooster laat zitten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 14:20:05 #33
70532 loveli
N
pi_78590339
Moet dingen voor de BD regelen, maar daar heb ik nog 2 weken extra de tijd voor gekregen. Scheelt weer stress en tijd. Zoals over dingetjes als m'n toner die NU op is. En m'n ouders die een nieuwe compu moeten en ik mag die bestellen. En foto's voor Phaidra die ik nog zou uploaden
crap in = crap out
pi_78590437
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen, je bent nog maar 17!
Ik ben al bijna 23
pi_78590483
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je had toch familie gevonden op facebook? Heb je daar ooit nog wat mee gedaan?
Of het familie was, geen idee... Het was wel dezelfde achternaam, maar of het ook familie is? Mijn oorspronkelijke achternaam is de meest voorkomende naam in de streek
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78590521
Ah OK, ik dacht dat je echt wist dat het familie was.
pi_78590588
Nope. Op facebook kun je ook niet echt zien waar ze wonen...

Overigens heb ik wel een keer in de nieuwsbrief van mijn geboortedorp gevonden dat iemand met dezelfde achternaam als ik ging trouwen En ze was ook nog eens ongeveer even oud!
pi_78590596
Nog geen grijze haar gesignaleerd hier.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:26:44 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78590672
Oh baai de wee!
Ik zat te denken om mn docente van mn beide vakken te mailen, want ik heb deadlines en een presentatie komende week en het gaat wel redelijk, maar afgelopen weekend had ik het concentratieniveau van een dode slak ivm la familiaaaa (</Sopranosstemmetje>) en mn hier-oma en nouja nu gaat het ook nog niet echt vlot Nou gaat het me best lukken om te presenteren voor morgen, maar ik zal niet zo goed voorbereid zijn als ik zou willen
Is mailen dan a.) handig ivm info en eventuele verdere ontwikkelingen of b.) attention whore azzusnaptwaddikbedoel.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78590714
Ewelina, hoe kan het dat je bij het zelfde dispuut zit als je ex? Ik wist niet dat er gemengde disputen zijn in Amsterdam!
pi_78590763
Jij bent blond toch, VMW?

Mijn lijst van vandaag is weer mwah maar niet zo belachelijk veel als dit weekend!
O: koffie met een amandelkoekje (laat)
L: spinazie, een heel pak
T: polentakoekjes, amandelkoekjes
T: paar losse amandelen
D: een berg rauwe groentes gedipt in zelfgemaakte pittige hummus met ras el hannout. Toe een stukje sticky toffee pudding met relatief slanke toffeesaus
S: anderhalf uur yoga
pi_78590785
Ben je geadopteerd Ewelina? Of mis ik iets anders? In ieder geval, dat wist ik niet!

@Maria, ik zou wel even mailen! Absolute geen aandachttrekkerij, dit was a serious family issue!!
BTW, fijn dat je nu weet dat iedereen okee is in Chili!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78590838
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

Is mailen dan a.) handig ivm info en eventuele verdere ontwikkelingen of b.) attention whore azzusnaptwaddikbedoel.
Sowieso niet mailen, bellen! (zou ik als docent zeggen), of nog beter: langsgaan. Of gewoon niet melden - als je het kunt doen, is dat goed genoeg.
pi_78590877
quote:
Oh baai de wee!
Ik zat te denken om mn docente van mn beide vakken te mailen, want ik heb deadlines en een presentatie komende week en het gaat wel redelijk, maar afgelopen weekend had ik het concentratieniveau van een dode slak ivm la familiaaaa (</Sopranosstemmetje>) en mn hier-oma en nouja nu gaat het ook nog niet echt vlot Nou gaat het me best lukken om te presenteren voor morgen, maar ik zal niet zo goed voorbereid zijn als ik zou willen
Ik zou gewoon mailen hoor (of iig iets laten weten)! Het beïnvloedt je toch ook echt, het is niet alsof je je ergens onderuit probeert te praten ofzo. Zolang het maar niet overdreven zielig klinkt, want dan wordt het misschien eerder als smoes opgevat.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78590992
Eigenlijk zou ik het gewoon niet melden. Wil je dat de docent er rekening mee houdt in je beoordeling? Dat kan ze waarschijnlijk toch niet doen. Het enige wat ze kan doen, is je uitstel geven. Maar dat wil je misschien niet?
pi_78591027
Oh ja, @mini: Mijn meneer kwam gister rond 21.15 eindelijk eens thuis.

Lijstje:
O: brinta
T: liga
L: 1,5 boterham met kipkerriesalade
T: bakje kwark
D: ??

Beetje last van mijn darmen sinds gisteravond, maar niets wijst erop dat ik echt ziek ga worden. Voorzichtige jompel dus.

@Maria, melden lijkt me inderdaad alleen nodig als je uitstel wil krijgen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78591044
quote:
Oh baai de wee!
Ik zou mailen of even langsgaan. Ze kent je vast wel een beetje, en weet ze dus dat je niet het type b bent die "smoesjes" verzint of vervelende omstandigheden aanwendt voor studie-gewin. Het is toch fijn dat ze op de hoogte is?
pi_78591066
Ik heb zo een lastig gesprek en ik heb geen zin !
pi_78591080
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef P.F het volgende:
Ewelina, hoe kan het dat je bij het zelfde dispuut zit als je ex? Ik wist niet dat er gemengde disputen zijn in Amsterdam!
Simpel, dat dispuut zit bij een studentenvereniging. Het is geen onafhankelijk dispuut en was eerst een commissie, maar dat werd meer een vriendengroep en later een dispuut... Ik werd lid van die commissie/vriendengroep, waar mijn ex al bijzat toen we nog geen stelletje waren. En later werden we dus verliefd.

@Phaidra: ja, ik kom uit Oost-Europa.
pi_78591092
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jij bent blond toch, VMW?

Ik zou er even langsgaan Maria.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')