abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78591100
PF, wat voor gesprek?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:37:22 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591122
Fair nuff, bedankt voor de input! Ja ik vroeg me dus af of melden uberhaupt nodig was - kan me ook zo voorstellen dat ze er niet echt een boodschap aan heeft. Maar ik weet ook niet echt wat ik kan verwachten met oma-hier. Ik weet sowieso nog niet zo goed wat ik ervan moet denken
Oh en ik klink geloof ik niet snel erg zielig, ik breng dit soort zaken veelal met lompe flaaair

CF, je lijstje is best grappig contrasterend Spinazie en koekies enzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78591156
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Simpel, dat dispuut zit bij een studentenvereniging. Het is geen onafhankelijk dispuut en was eerst een commissie, maar dat werd meer een vriendengroep en later een dispuut... Ik werd lid van die commissie/vriendengroep, waar mijn ex al bijzat toen we nog geen stelletje waren. En later werden we dus verliefd.

@Phaidra: ja, ik kom uit Oost-Europa.
Ik wist inderdaad wel dat je uit Oost-Europa kwam, maar niet dat je hier geen familie hebt. Ik dacht dat je (voor)ouders ooit eens naar NL waren gekomen. Geen idee hoe ik daar bij kwam .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78591194
Mijn naam is toch echt heel Nederlands hoor! Mijn nickname is mijn oorspronkelijke voornaam.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78591214
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:36 schreef Ewelina het volgende:
PF, wat voor gesprek?
Iets met baldadigheid en te veel gedronken en lieve kleine PFje die opeens een jaloerse vriendin achter zich aankrijgt en een voorbijganger die haar bij de keel grijpt. Baldadigheid kwam later, werd daar toen op aangesproken maar toen stond ik al een beetje op scherp waardoor ik redelijk heftig reageerde.

En dat mag ik even gaan uitleggen zo Halp.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:40:37 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78591252
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Iets met baldadigheid en te veel gedronken en lieve kleine PFje die opeens een jaloerse vriendin achter zich aankrijgt en een voorbijganger die haar bij de keel grijpt. Baldadigheid kwam later, werd daar toen op aangesproken maar toen stond ik al een beetje op scherp waardoor ik redelijk heftig reageerde.

En dat mag ik even gaan uitleggen zo Halp.
wtf

En waar / aan wie moet je dat gaan uitleggen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78591296
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fair nuff, bedankt voor de input! Ja ik vroeg me dus af of melden uberhaupt nodig was - kan me ook zo voorstellen dat ze er niet echt een boodschap aan heeft. Maar ik weet ook niet echt wat ik kan verwachten met oma-hier. Ik weet sowieso nog niet zo goed wat ik ervan moet denken
Oh en ik klink geloof ik niet snel erg zielig, ik breng dit soort zaken veelal met lompe flaaair

CF, je lijstje is best grappig contrasterend Spinazie en koekies enzo
Niet dat ze er geen boodschap aan heeft, maar ze kan die kennis niet concreet omzetten in iets anders. Tenzij zij invloed heeft op je beoordeling voor een PhD ofzo, dan kan het handig zijn alls ze weet waarom je dit keer eventueel minder scoort dan anders.
pi_78591318
Bij de vereniging, maar dat is standaard als je er uit wordt gezet..
pi_78591327
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, @mini: Mijn meneer kwam gister rond 21.15 eindelijk eens thuis.

Lijstje:
O: brinta
T: liga
L: 1,5 boterham met kipkerriesalade
T: bakje kwark
D: ??

Beetje last van mijn darmen sinds gisteravond, maar niets wijst erop dat ik echt ziek ga worden. Voorzichtige jompel dus.

@Maria, melden lijkt me inderdaad alleen nodig als je uitstel wil krijgen.
Tjonge, dan heeft het nog lang geduurd. Stomme servers... Was het wel opgelost? (Of kan hij iemand anders ermee opzadelen? )
Hardwareproblemen op moeten lossen is zo'n rotwerk, zeker als je je eigenlijk met hoogstaandere dingen bezig hoort te houden. Hopelijk verzinnen ze voor in de toekomst toch een betere oplossing.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 1 maart 2010 @ 14:42:37 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591331
Oh, langs gaan wordt hem niet, want zij is denk ik in Utrecht vandaag en ik niet

Nah ik zie wel hoe het gaat anders. Uitstel wil ik (nog) niet denk ik, het lukt ook allemaal best, ik moet niet zo miepen. Ik bedoelde het eigenlijk meer als ehh vooruit-waarschuwing voor áls er iets zou zijn? Ofzo? Maarja eigenlijk heeft dat ook niet veel zin
  maandag 1 maart 2010 @ 14:43:54 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591381
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet dat ze er geen boodschap aan heeft, maar ze kan die kennis niet concreet omzetten in iets anders. Tenzij zij invloed heeft op je beoordeling voor een PhD ofzo, dan kan het handig zijn alls ze weet waarom je dit keer eventueel minder scoort dan anders.
Eh ja dat bedoelde ik!
En zij regelt wel veel PhD plekken in 'mijn' richting geloof ik. Maar dat is nu nog niet helemaal aan de orde. Maar ik schaam me altijd een beetje als ik minder presteer, zeg maar Vooral als ik weet dat ik beter kan!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:44:46 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78591419
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, langs gaan wordt hem niet, want zij is denk ik in Utrecht vandaag en ik niet

Nah ik zie wel hoe het gaat anders. Uitstel wil ik (nog) niet denk ik, het lukt ook allemaal best, ik moet niet zo miepen. Ik bedoelde het eigenlijk meer als ehh vooruit-waarschuwing voor áls er iets zou zijn? Ofzo? Maarja eigenlijk heeft dat ook niet veel zin
Voorafgaande aan de presentatie zou je het even kunnen zeggen toch? En er inderdaad op de eerste plaats vanuit gaan dat het je wel gaat lukken
pi_78591449
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef Ewelina het volgende:
Mijn naam is toch echt heel Nederlands hoor! Mijn nickname is mijn oorspronkelijke voornaam.
Ja, daarom vraag ik me ook af hoe ik er bij kwam... Dat van je nick wist ik dan weer niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78591553
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef P.F het volgende:
Bij de vereniging, maar dat is standaard als je er uit wordt gezet..
Is het zo erg dat je eruit wordt gezet?
Uit de roeivereniging?
pi_78591559
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

Nou ja, als het nou van de week toch slechter zou gaan dan je nu verwacht, dan kunnen ze in elk geval niet zeggen dat je er pas achteraf mee kwam. Als deze docent nog meer van je moet beoordelen is het misschien wel handig om te laten weten dat je het normaal wel beter doet, ofzo. Anders krijgt ze misschien ten onrechte de indruk dat je niet zo hard je best doet en zie daar maar weer vanaf te komen.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 1 maart 2010 @ 14:50:12 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78591655
tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_78591657
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Is het zo erg dat je eruit wordt gezet?
Uit de roeivereniging?
Ooo nee alleen die nacht! Als je te veel hebt gedronken kun je beter naar huis gaan is het motto..
pi_78591743
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tjonge, dan heeft het nog lang geduurd. Stomme servers... Was het wel opgelost? (Of kan hij iemand anders ermee opzadelen? )
Hardwareproblemen op moeten lossen is zo'n rotwerk, zeker als je je eigenlijk met hoogstaandere dingen bezig hoort te houden. Hopelijk verzinnen ze voor in de toekomst toch een betere oplossing.
Het was nog niet opgelost, maar kon het vanaf dat moment wel overdragen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 1 maart 2010 @ 14:52:59 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591787
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou ja, als het nou van de week toch slechter zou gaan dan je nu verwacht, dan kunnen ze in elk geval niet zeggen dat je er pas achteraf mee kwam. Als deze docent nog meer van je moet beoordelen is het misschien wel handig om te laten weten dat je het normaal wel beter doet, ofzo. Anders krijgt ze misschien ten onrechte de indruk dat je niet zo hard je best doet en zie daar maar weer vanaf te komen.
Ja da's wel waar. Het is ook zo'n intimiderend slimme mevrouw

Milady: Ja ik denk dat ik anders voor mn presentatie even bij d'r langs hop, om iig te melden dat ik misschien wat minder voorbereid ben dan ik zou willen zijn, ivm *bla bla*. Dan weet ze dat ook in het kader van mijn andere cursus.

Zo! Bedankt voor het meedenken En dan ga ik nu daadwerkelijk weer hard aan het werk, want anders gebeurt er nog niks
pi_78591800
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eh ja dat bedoelde ik!
En zij regelt wel veel PhD plekken in 'mijn' richting geloof ik. Maar dat is nu nog niet helemaal aan de orde. Maar ik schaam me altijd een beetje als ik minder presteer, zeg maar Vooral als ik weet dat ik beter kan!
ik bedoel overigens absoluut niet te zeggen dat ik je redenen niet valide vind Zou zoiets altijd wel mondeling melden.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:54:11 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591833
Wat een die-hard, jouw mister, Phaidra!
  maandag 1 maart 2010 @ 15:00:26 #72
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78592095
Zwart brood is het brood van de Lidl, ooit zo een zakje gekocht als noodrantsoen en mijn sufkop heeft nog geen zin om naar de bakker te gaan dusja... Andere optie was pannekoeken bakken maar na dit weekend en volgend weekend in het verschiet misschien niet zo een strak plan .
En je kan hier gewoon super veel danslessen volgen gratis aan de unief, dus samen met een paar erasmusmeisjes gaan we folken... Nujah rock&roll klonk ook tof maar dan heb je een partner nodig... Wel aan de meisjes gezegd dat ze mij direct na dans terug naar huis moeten sturen, ik moet echt doorwerken, vrijdag deadline, ben begonnen met het schrijven van de inleiding... Gisteren was ik ook van plan niet lang te blijven maar 2 mannen die gitaar spelen (en liedjes van The Beatles)...
(en sorry dat ik niet meebabbel over alle studiedingen, maar bij ons is dat zo helemaal anders :$)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 1 maart 2010 @ 15:01:51 #73
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78592153
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Vegetariers worden vroeg oud en grijs. 't Is helaas niet anders
Die van mij wordt zelfs al heel vroeg kaal. Zou dat ook door dat vegetarische komen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78592154
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een die-hard, jouw mister, Phaidra!
Tegen wil en dank, hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 1 maart 2010 @ 15:09:08 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78592406