en terecht natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik heb overigens nog niets gemerkt van complimentendag. Maar mijn afstudeerders komen zo nog langs - ik mik op een complimentje over mijn haar
Het is al klaarquote:Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh.
[ afbeelding ]
Heb je al ergens een andere offerte gevraagd? Kan flink schelen!
Ik heb een heerlijke fietstocht gemaakt! En de komende dagen wordt het ook zulk fijn weer.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef sigme het volgende:
Hoi!
1 Maart en gelijk is het weer beter. Veel buiten gewerkt vandaag: compostbult leeggeschept en over de moestuin verspreid, kippehok leeggeveegd en weer netjes opgemaakt met schoon zaagsel & stro, wat bedjes gespit, hooiruif verplaatst. Laat die lente maar komen!
Je hebt dus een nieuwe fiets? Hoe bevalt 'ie?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke fietstocht gemaakt! En de komende dagen wordt het ook zulk fijn weer..
Mijn jaarcontract is zojuist uitgediend, en na wat aandringen heb ik me bereid getoond om twee maanden langer te blijven dan dat jaarcontract. Ik tel de werkdagen af tot 1 meiquote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou sigme? Al genoeg geld gespaard om weer te kunnen stoppen met werken?
Ja goed! Hij heeft een bel, kettingkast, werkende verlichting, standaard, jasbeschermers... dat had ik allemaal niet op m'n andere fiets!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt dus een nieuwe fiets? Hoe bevalt 'ie?.
Ha! Vooral met de bel ben ik altijd heel blij, maak er dankbaar gebruik van als er weer eens voetgangers midden over straat lopen, of op hun dooie gemakje schuin oversteken zonder uit te kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja goed! Hij heeft een bel, kettingkast, werkende verlichting, standaard, jasbeschermers... dat had ik allemaal niet op m'n andere fiets!
Net als de rundergehakt! En de sperziebonen en de gegrilde yorkham!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Net als de rundergehakt! En de sperziebonen en de gegrilde yorkham!
* MariaEtcetera is net terug boodschappen doen, noteworthy: zonder chocola.
Ja, mijn vriend eet ook veel meer chocola dan ik! En hij is niet eens 3 maanden aan een stuk ongesteld.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij hoeven niet naar Albert Heijn, dus kom ik ook niet in de verleiding.Vriendje is hier trouwens meer de chocola-eter.
Oja, hoe gaat het daar nu mee?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend eet ook veel meer chocola dan ik! En hij is niet eens 3 maanden aan een stuk ongesteld..
Zou je daarom echt PvdD gaan stemmen? Duiven zijn een ramp voor de volksgezondheid, en als blijkbaar andere partijen instemmen met het afmaken van duiven, zal daar wel een goede reden voor zijn! Gore beestenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had de stemwijzer voor Groningen ingevuld en daarbij aangegeven dat ik het niet eens was met de stelling dat de duiven moesten worden afgemaakt. Prompt een Partij voor de Dieren-stemadvies..
De rooie vlag hangt nog steeds uit en tante Betje logeert hier ook alweer een poosje. Ik kan alleen maar afwachten.quote:
Ohja! Ome Jan is van de trap gevallen, de Russen zijn binnengevallen, etc. Leuk, al die omwegenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De rooie vlag hangt nog steeds uit en tante Betje logeert hier ook alweer een poosje. Ik kan alleen maar afwachten.
Ik was zo boos dit weekend; in het NRC magazine stond een heel groot artikel over de economische kant van biologisch. Waarom het allemaal zo duur is dus. En dan krijg je dus honderd argumenten, maar de belangrijkste (voor mij althans!) lieten ze weg: dierenwelzijn!! Er werd zelfs even voorgerekend dat een biologische buitenlopende koe slecht voor het milieu was, omdat die buiten plast en poept, en daar kwam ammoniakgas bij vrij. Dat kon beter binnen in een gierputquote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij hoeven niet naar Albert Heijn, dus kom ik ook niet in de verleiding.Vriendje is hier trouwens meer de chocola-eter.
Ze hebben trouwens ook eindelijk eens het bio-gehakt in de aanbieding, tegelijk met het gewone.Misschien leren ze dan toch iets van die actie tegen
kiloknallers
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |