Ik mag zo heerlijk vanuit Beijum naar huis fietsen in het zonnetje (ik vergeet de harde wind even). Daar ben ik dus echt nog nooit geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit hier zo heerlijk in het zonnetje
Op de terugweg heb je meestal de wind in de rugquote:Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik mag zo heerlijk vanuit Beijum naar huis fietsen in het zonnetje (ik vergeet de harde wind even). Daar ben ik dus echt nog nooit geweest..
Het sneeuwt hier nog steeds...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit hier zo heerlijk in het zonnetje
Spruitjes gewoon koken en banaan in een koekepannetje bakken met wat kerriequote:Op maandag 1 maart 2010 15:25 schreef AKnynke het volgende:
oh bah, spruitjes met banaan klinkt echt heeel erg vies!
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had vroeger een huisgenootje die dat komkommer roerbakte...
Ik had eerst dat staan, maar vond het zo gek staanquote:
Da's best lekker!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had vroeger een huisgenootje die komkommer roerbakte...
Ja idd! Plantains.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's best lekker!
En Maria, ik vond al die banaan (bakbanaan dan he) echt ontzettend lekker. Bereid met veel olie en knoflook
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef shinydiscoball het volgende:
De laatste tijd zijn alle bananen die ik zie recht. Mijn wereldbeeld, wat doe je
Wat ook heel lekker is en wat ik heb overgenomen van Blurred, is havermout met banaan. Mjam.
Amaiquote:Op maandag 1 maart 2010 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja idd! Plantains.
Specially for you then, nog even opgesnord! Pastelón!![]()
http://thenoshery.com/200(...)t-plaintain-lasagna/
JIj staat bij DUO ook nog niet goed ingeschrevenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en ik ben best trots op mezelf, heb een lijstje gemaakt met allemaal zaken die ik moest regelen, en ben op de helft! Het wordt me alleen niet makkelijk gemaakt, want mijn adres blijkt bij heel veel organisaties e.d. niet te bestaan, om een of andere reden?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |