Ik ben donderdagavond in Amsterdamquote:Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef P.F het volgende:
En ik heb zin om naar Nine te gaan maar niemand wil meeEn naar valentine's day
Ik heb er 3 dingen van gekocht en dat was best duur.. Toen dacht ik.. Mwah..... Misschien leuker om als cadeau te krijgenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb tijdens m'n studie veel te veel geld aan Lush uitgegeven dat ik veel beter had kunnen besteden. Was er toen weg van, nu ben ik het wel zat. Er zijn een stuk goedkopere dingen waar m'n vel en haar veel blijer van wordt!
Ik heb een bad!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb tijdens m'n studie veel te veel geld aan Lush uitgegeven dat ik veel beter had kunnen besteden. Was er toen weg van, nu ben ik het wel zat. Er zijn een stuk goedkopere dingen waar m'n vel en haar veel blijer van wordt!
Ik heb al meegedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef P.F het volgende:
Dit is ook een leuke prijsvraag, ik moet alleen zelf nog meedoen
http://www.cosmopinie.nl/(...)ine_win_win_win.html
Ik wil deze wel winnen: CODE 06: Australian Gold Sinfully Black
PMquote:
Ik kijk wel even plaatjes en dan geef ik de film een cijferquote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef P.F het volgende:
EchtOmdat het een musical film is?
Hij krijgt een 6.4 op imdb, dat is niet steengoed maar ook niet heeel slecht, en ik denk dat er vooral mannen op hebben gestemd...
Eh ja ik hou sowieso niet van musicalfilms, maar de liedjes vond ik juist het leukste van de film. Verder waren de acteurs goed en ik hou wel van die Italiaanse jaren '60 setting, maarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef P.F het volgende:
EchtOmdat het een musical film is?
Hij krijgt een 6.4 op imdb, dat is niet steengoed maar ook niet heeel slecht, en ik denk dat er vooral mannen op hebben gestemd...
Neem je geen rustdagen tussendoor?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeienavond, bijna een heel topic gemist!
Lijstje
O: dubbele boterham chocopasta
T: d66 appel, koffie
L: dubbele boterham kaas, dubbele rookvlees
T: appel
D: paella met kip en witvis
T: bekertje straciatellavla gedeeld met +o
Evy 20: 8, 8, 8, 6 (ik kwam al langs huis. Morgen opnieuw)
Deze ging net aan het eind fout. En di, do zat komt me beter uit deze week. Dus: jawel, maar niet consequent.quote:
Nee zaterdag. Zondag was ik naar mn mama.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef neen het volgende:
Maar gister had je toch ook al gelopen of niet?
Oooh wat goed dat je het zegt! Die mis ik elk jaar, zowel in Amsterdam als in Rotterdam, omdat ik altijd precies een week erna denk "goh, dit is wel de tijd van het jaar voor de museumnacht, wanneer zou 'ie zijn?" en dan heb ik 'm dus net gemist. Nu net meteen een vriendinnetje gebeld om af te spreken, morgen even kaartjes kopen, en dan gaan we ook! Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Komende zaterdag is het museumnacht btw, leuk!
Inderdaad wat XM zegt! Ze spelen een ongeval of een acuut ziektebeeld en dan moeten wij als EHBO-ers in opleiding protocollen volgen zoals je dat in het echt ook zou doen om te achterhalen wat die persoon heeft en daarbij correct reageren. Morgen krijgen we volgens mij 'kleine' dingen te zien (bloedingen/brandwonden/flauwvallen etc.) en over 3 lessen krijgen we ernstige dingen te zien (schedelbasisfractuur/myocardinfarct/shock etc.).quote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is een LOTUS-patient, Rituals? EN moet jij niet als de bliksem naar bed?
Je wordt goed in de gaten gehouden he?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee zaterdag. Zondag was ik naar mn mama.
Komende zaterdag is het museumnacht btw, leuk!
Welterusten en beterschapjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad wat XM zegt! Ze spelen een ongeval of een acuut ziektebeeld en dan moeten wij als EHBO-ers in opleiding protocollen volgen zoals je dat in het echt ook zou doen om te achterhalen wat die persoon heeft en daarbij correct reageren. Morgen krijgen we volgens mij 'kleine' dingen te zien (bloedingen/brandwonden/flauwvallen etc.) en over 3 lessen krijgen we ernstige dingen te zien (schedelbasisfractuur/myocardinfarct/shock etc.).
Ik ga inderdaad naar bed! Had daarnet al 4 uur geslapen en werd wakker met een beetje honger. Dus even wat gegeten en ga nu weer op bed liggen. Welterusten alvast allemaal!
Ik zag een heel leuk t-shirt bij A&F in New york, met twee vogeltjes. De een een spreekballonnetje met 'he tweeted me all night', de andere 'TMI'.quote:
Het is zo idioot dat het zo snel uitverkocht is. Dat haalt de lol er wel af, je kan niet eens meer kiezen uit t festival met de leukste bandjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef Merel het volgende:
Nu heb ik ook zin in drank! En ik ben aan heel veel touwtjes aan het trekken om via-via aan Lowlands-kaartjes te komen, ben benieuwd...
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
En ik heb een heel leuk vriendje. En ik zie hem donderdag al weer!![]()
![]()
Aaw. Ik beleef dat soort dingen alleen door julliequote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo tof!
Ik heb ook een lief vriendjeAls ik gestrest ben gaat ie me altijd extra knuffelen en thee voor me maken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Aww! Hier, thee en een knuffel!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aaw. Ik beleef dat soort dingen alleen door jullie![]()
[/losermode]
Haha jeej! Dankquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww! Hier, thee en een knuffel!.
![]()
O noes, nu weet je alles van me!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef neen het volgende:
Hoe kun je snel scrollen met een iPhone
En spoilers zijn automatisch geopend
inderdaad, ik vind die jaren-80 jurk niet zoquote:
*smooches*quote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aaw. Ik beleef dat soort dingen alleen door jullie![]()
[/losermode]
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef neen het volgende:
[..]
inderdaad, ik vind die jaren-80 jurk niet zodoet mij een beetje aan de eighties denken
Dat was een korte carrierequote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je wordt goed in de gaten gehouden he?
Oh shittig, is de Museumnacht al volgende week? Ik moet dat echt eens gaan noteren in mijn agenda, nu heb ik alweer iets anders...
Ik heb me net aangemeld bij Twitter en kom er nu achter dat ik:
1. Geen interessante mensen ken;
2. Niets interessants te melden heb.
Tot zover mijn Twitter-carriere
Thanksquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Cali!.
Ja!quote:
AH, dat is echt vervelend! Nu dus gaar en moe?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:20 schreef AKnynke het volgende:
boh, wat heb ik slecht geslapen. ik viel pas om 4 uur in slaap ofzo....
Vanavond krijg ik voor het eerste te maken met simulatiepatiënten, dus ik ben benieuwd. Ik heb al gehoord dat ze erg overdreven doen en je behoorlijk tegenwerken. En ik hoor de meest verschrikkelijke verhalen over het EHBO-examen, dus daar zie ik nu al tegenopquote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals: vind je dat niet altijd een beetje genant, die simulatiepatienten? Word er altijd lacherig en obstinaat van
Dat iemand hoofdpijn speelt, of een hypoglycemie, a la, maar een schedelbasisfractuur...
Daarom ging mn ehbo examen niet vloeiend
Jups, en nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
AH, dat is echt vervelend! Nu dus gaar en moe?
Die Lotus mensen zijn verschrikkelijke types. Wij hadden ze soms op de set als er veel slachtoffers van iets moesten zijn, maar iedereen liep er in een boog om heen. Ze konden ook geen van allen acteren en dan kregen we de slappe lach van hun overdreven gekerm. Dus ik hoop dat jij het treft en dat het meevalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:30 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen! Volgens mij voel ik me vandaag al iets beter. Vaak wordt het bij mij alleen gedurende de dag erger, dus het is even afwachten.
Gefeliciteerd Calimero!!
Ik dacht dat mijn weegschaal kapot was (ik woog in een keer meer dan 2x zoveel!), maar nu blijkt dat er een kg/lb schakeltje onder de weegschaal zit wat per ongeluk op lb stond
.
[..]
Vanavond krijg ik voor het eerste te maken met simulatiepatiënten, dus ik ben benieuwd. Ik heb al gehoord dat ze erg overdreven doen en je behoorlijk tegenwerken. En ik hoor de meest verschrikkelijke verhalen over het EHBO-examen, dus daar zie ik nu al tegenop.
Haha, dat is inderdaad een beetje het beeld wat ik erbij krijg van de verhalen die ik hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Die Lotus mensen zijn verschrikkelijke types. Wij hadden ze soms op de set als er veel slachtoffers van iets moesten zijn, maar iedereen liep er in een boog om heen. Ze konden ook geen van allen acteren en dan kregen we de slappe lach van hun overdreven gekerm. Dus ik hoop dat jij het treft en dat het meevalt.
Cali!! Feli met je verjaardag nog!!
euh... hm.... moeilijk.. ik zou het even checken met het vliegveld als ik jou wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef AKnynke het volgende:
Zou ik een taart mee kunnen nemen in het vliegtuig?
Ze kunnen dat ding toch door dat scanding heenhalen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh... hm.... moeilijk.. ik zou het even checken met het vliegveld als ik jou waswant ja, er zou natuurlijk een bom in kunnen zitten
![]()
ja, maar stel je voor dat vulling van een soort van spullie is wat kan ontploffenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze kunnen dat ding toch door dat scanding heenhalen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:01 schreef Californium het volgende:
Lijstje vandaag:
O: 2 boterham; pindakaas; jam
T: kwark
L: 2 boterham; pindakaas; gekookt ei
T: werkdus iets makkelijks... mineola ofzo
D: Pasta met brocolli, champignon, cherrytomaatjes en wat sour creme
T: iets, kwark ofzo.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Broccoli.
| Forum Opties | |
|---|---|