Vanavond krijg ik voor het eerste te maken met simulatiepatiënten, dus ik ben benieuwd. Ik heb al gehoord dat ze erg overdreven doen en je behoorlijk tegenwerken. En ik hoor de meest verschrikkelijke verhalen over het EHBO-examen, dus daar zie ik nu al tegenopquote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals: vind je dat niet altijd een beetje genant, die simulatiepatienten? Word er altijd lacherig en obstinaat van
Dat iemand hoofdpijn speelt, of een hypoglycemie, a la, maar een schedelbasisfractuur...
Daarom ging mn ehbo examen niet vloeiend
Jups, en nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
AH, dat is echt vervelend! Nu dus gaar en moe?
Die Lotus mensen zijn verschrikkelijke types. Wij hadden ze soms op de set als er veel slachtoffers van iets moesten zijn, maar iedereen liep er in een boog om heen. Ze konden ook geen van allen acteren en dan kregen we de slappe lach van hun overdreven gekerm. Dus ik hoop dat jij het treft en dat het meevalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:30 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen! Volgens mij voel ik me vandaag al iets beter. Vaak wordt het bij mij alleen gedurende de dag erger, dus het is even afwachten.
Gefeliciteerd Calimero!!
Ik dacht dat mijn weegschaal kapot was (ik woog in een keer meer dan 2x zoveel!), maar nu blijkt dat er een kg/lb schakeltje onder de weegschaal zit wat per ongeluk op lb stond
.
[..]
Vanavond krijg ik voor het eerste te maken met simulatiepatiënten, dus ik ben benieuwd. Ik heb al gehoord dat ze erg overdreven doen en je behoorlijk tegenwerken. En ik hoor de meest verschrikkelijke verhalen over het EHBO-examen, dus daar zie ik nu al tegenop.
Haha, dat is inderdaad een beetje het beeld wat ik erbij krijg van de verhalen die ik hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Die Lotus mensen zijn verschrikkelijke types. Wij hadden ze soms op de set als er veel slachtoffers van iets moesten zijn, maar iedereen liep er in een boog om heen. Ze konden ook geen van allen acteren en dan kregen we de slappe lach van hun overdreven gekerm. Dus ik hoop dat jij het treft en dat het meevalt.
Cali!! Feli met je verjaardag nog!!
euh... hm.... moeilijk.. ik zou het even checken met het vliegveld als ik jou wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef AKnynke het volgende:
Zou ik een taart mee kunnen nemen in het vliegtuig?
Ze kunnen dat ding toch door dat scanding heenhalen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh... hm.... moeilijk.. ik zou het even checken met het vliegveld als ik jou waswant ja, er zou natuurlijk een bom in kunnen zitten
![]()
ja, maar stel je voor dat vulling van een soort van spullie is wat kan ontploffenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze kunnen dat ding toch door dat scanding heenhalen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:01 schreef Californium het volgende:
Lijstje vandaag:
O: 2 boterham; pindakaas; jam
T: kwark
L: 2 boterham; pindakaas; gekookt ei
T: werkdus iets makkelijks... mineola ofzo
D: Pasta met brocolli, champignon, cherrytomaatjes en wat sour creme
T: iets, kwark ofzo.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Broccoli.
| Forum Opties | |
|---|---|