Ik ben donderdagavond in Amsterdamquote:Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef P.F het volgende:
En ik heb zin om naar Nine te gaan maar niemand wil meeEn naar valentine's day
Ik heb er 3 dingen van gekocht en dat was best duur.. Toen dacht ik.. Mwah..... Misschien leuker om als cadeau te krijgenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb tijdens m'n studie veel te veel geld aan Lush uitgegeven dat ik veel beter had kunnen besteden. Was er toen weg van, nu ben ik het wel zat. Er zijn een stuk goedkopere dingen waar m'n vel en haar veel blijer van wordt!
Ik heb een bad!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb tijdens m'n studie veel te veel geld aan Lush uitgegeven dat ik veel beter had kunnen besteden. Was er toen weg van, nu ben ik het wel zat. Er zijn een stuk goedkopere dingen waar m'n vel en haar veel blijer van wordt!
Ik heb al meegedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef P.F het volgende:
Dit is ook een leuke prijsvraag, ik moet alleen zelf nog meedoen
http://www.cosmopinie.nl/(...)ine_win_win_win.html
Ik wil deze wel winnen: CODE 06: Australian Gold Sinfully Black
PMquote:
Ik kijk wel even plaatjes en dan geef ik de film een cijferquote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef P.F het volgende:
EchtOmdat het een musical film is?
Hij krijgt een 6.4 op imdb, dat is niet steengoed maar ook niet heeel slecht, en ik denk dat er vooral mannen op hebben gestemd...
Eh ja ik hou sowieso niet van musicalfilms, maar de liedjes vond ik juist het leukste van de film. Verder waren de acteurs goed en ik hou wel van die Italiaanse jaren '60 setting, maarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef P.F het volgende:
EchtOmdat het een musical film is?
Hij krijgt een 6.4 op imdb, dat is niet steengoed maar ook niet heeel slecht, en ik denk dat er vooral mannen op hebben gestemd...
Neem je geen rustdagen tussendoor?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeienavond, bijna een heel topic gemist!
Lijstje
O: dubbele boterham chocopasta
T: d66 appel, koffie
L: dubbele boterham kaas, dubbele rookvlees
T: appel
D: paella met kip en witvis
T: bekertje straciatellavla gedeeld met +o
Evy 20: 8, 8, 8, 6 (ik kwam al langs huis. Morgen opnieuw)
Deze ging net aan het eind fout. En di, do zat komt me beter uit deze week. Dus: jawel, maar niet consequent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |