Idd, I don't care who wins, maar ik ben voor haar!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Szura het volgende:
Wat een geil wijf net in beeld, die blonde met die jetsers
Grueter doet het prima andersquote:Op zondag 28 februari 2010 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon op ZDF, met goed commentaar, weet nog niet of ik het echt ga volgen, staat in elk geval wel op de achtergrond aan.
Hij heeft iig kennis van zaken en liever zo dan beetje rustig saai ouwehoeren. Dit is echt dé wedstrijd van de Spelen, iig voor Canada, dan mag je best enthousiast zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hysterische gegil van Jeroen Grueter?
3x20 min.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang duurt deze wedstrijd? En zijn het twee helften? Dit is de eerste keer dat ik naar een ijshockeywedstrijd kijk.
3 periodes van 20 min. zuivere speeltijd.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang duurt deze wedstrijd? En zijn het twee helften? Dit is de eerste keer dat ik naar een ijshockeywedstrijd kijk.
Dat vind ik altijd een prima verslaggever... bij welke sport ie ook doetquote:
Bedankt.quote:
Mwah, voetbal kan hij beter laten.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een prima verslaggever... bij welke sport ie ook doet
Inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, voetbal kan hij beter laten.
inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Inderdaad
Hier en bij het zwemmen is ie goed
Inderdaad. Ik krijg er schele koppijn vanquote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Even serieus: is er iemand die dit goed kan volgen? HD of niet, je loopt toch 70% van de tijd te zoeken waar die puck nu eigenlijk is...
Dat wel jaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Even serieus: is er iemand die dit goed kan volgen? HD of niet, je loopt toch 70% van de tijd te zoeken waar die puck nu eigenlijk is...
Ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef ASroma het volgende:
is dit nu het aller aller laatste item van de spelen?
Je moet ijshockey ook een beetje leren kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Ja inderdaad, faalhazen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef 9x19 het volgende:
Wat moeten voetballers zich trouwens rotschamen als ze dit kijken, wetende dat zij bij het minste of geringste op het gras liggen te huilen als kleine meisjes.
Weer iemand die niet snapt waar de puck isquote:Op zondag 28 februari 2010 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik krijg er schele koppijn van
HD scheelt echt heel veel. Als je veel hockey kijkt weet je waar de puck is. (in het geval je hem niet kan vinden) Ik heb er geen last van.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Dat ook wel denk ik ja, gewoon goed kijken waar de actie is, dan zal daar de puck wel zijn (als je 'm niet ziet)quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je moet ijshockey ook een beetje leren kijken
Ja, dat zeker. Maar ze gaan als een malle op en neer. Maar echt een tv-sport is dit niet. Je zou dit maar op vage streampjes moeten kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar goed, het ziet er iig tof uit wel.
Volgens mij is er ook nog een verschil tussen Eurosport HD of NED1 HD.. Eurosport lijkt toch nog net iets scherperquote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef popolon het volgende:
[..]
HD scheelt echt heel veel. Als je veel hockey kijkt weet je waar de puck is. (in het geval je hem niet kan vinden) Ik heb er geen last van.
En je hoeft niet te kijken natuurlijk.
Onzin. Als je als voetballer een schop op je knie krijgt dan zet je echt de eerste 2 minuten geen stap meer.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef 9x19 het volgende:
Wat moeten voetballers zich trouwens rotschamen als ze dit kijken, wetende dat zij bij het minste of geringste op het gras liggen te huilen als kleine meisjes.
Sommige providers 'compressen' het (te)veel.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog een verschil tussen Eurosport HD of NED1 HD.. Eurosport lijkt toch nog net iets scherper
Ik heb er ook geen problemen mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik kijk bijna nooit ijshockey en ik kan die puck wel vinden.
Nounou.. Ik heb trouwens wel HD hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef popolon het volgende:
[..]
HD scheelt echt heel veel. Als je veel hockey kijkt weet je waar de puck is. (in het geval je hem niet kan vinden) Ik heb er geen last van.
En je hoeft niet te kijken natuurlijk.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:31 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nounou.. Ik heb trouwens wel HD hoor
We zijn niet allemaal zo'n ervaren kijker als jij
Dank u.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nederland 1?
http://nos.nl/os2010/
Dat vind ik ook zeer apart ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef ebke het volgende:
De scheidsrechter is zelf ook gewoon een Canadees.
Dat kan toch niet ofwel?
In ijshockey wel, dat heeft Jeroen Grueter net uitgelegd.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef ebke het volgende:
Dat kan toch niet ofwel?
Waarom mag het dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
In ijshockey wel, dat heeft Jeroen Grueter net uitgelegd.
Ijshockey is toch niet zo heel alternatief?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je zo eens af en toe die alternatieve sporten kijkt tijdens OS dan snap je pas weer goed waarom voetbal de populairste sport te wereld is.
serieus? wat een faalquote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef ebke het volgende:
Dat kan toch niet ofwel?
omdat andere landen kwalitatief geen goede scheidsrechters hebben in het ijshockey.quote:
Logische verklaring eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
omdat andere landen kwalitatief geen goede scheidsrechters hebben in het ijshockey.
Kunnen ook moeilijk een Iranier als scheids gebruiken, moet ie eerst leren schaatsenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
omdat andere landen kwalitatief geen goede scheidsrechters hebben in het ijshockey.
Ik zag laatst op tv dat er bij een gemiddelde ijshockey wedstrijd in de Nederlandse competitie 200 betalende bezoekers komen (waarvan 150 seizoenkaarthouders)quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ijshockey is toch niet zo heel alternatief?
Ja, maar die kunnen weer geen fatsoenlijk voetbalteam op de mat brengen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef JohnDDD het volgende:
Blijft een fantastische sport om te kijken, IJshockey. Spelen zou ik het niet willen. Wel jammer dat we in Nederland niet beter zijn hierin, in Zweden en Finland kunnen ze het immers ook.
Alternatief in Nederland misschien, maar in Noord-Amerika en Noord-Europa zeker niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zag laatst op tv dat er bij een gemiddelde ijshockey wedstrijd in de Nederlandse competitie 200 betalende bezoekers komen (waarvan 150 seizoenkaarthouders)
Bij pakweg NEC-NAC zitten er 12.000
Voetbalquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zag laatst op tv dat er bij een gemiddelde ijshockey wedstrijd in de Nederlandse competitie 200 betalende bezoekers komen (waarvan 150 seizoenkaarthouders)
Wat meer, denk 400 of zo, maar dat verschilt per ploeg.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Reddiablo het volgende:
zag trouwens net dat Steve Yzerman GM van Canada is... dat was toch ook wel een baas vroeger!!!
ik ken tegenwoordig op Brodeur en Niedermayer na helemaal niemand
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef JohnDDD het volgende:
In Zweden en Finland zullen ze toch ook wel ijshockeyscheidsrechters hebben die goed Engels spreken?
DIt is Canada's sport en van niemand anders. Zo denken de Canadezen. Als ze verliezen is het land in nationale rouw. Letterlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alternatief in Nederland misschien, maar in Noord-Amerika en Noord-Europa zeker niet.
Nep Nederlandersquote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef golfer het volgende:
De enige keer dat Nederland erbij was (vooral met nep-Nederlanders) werd het wel opeens een populaire sport in Nederland.
Beter dan Captain Obviousquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef Reddiablo het volgende:
Captaaaaaaaaaaaaaain Serious!!!!
(wat een kut nickname)
Ja, het is zo simpel, je kan het overal doen. Iedereen kan tegen een bal trappen (al dan niet op hoog niveau).quote:
Captain Caveman?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Beter dan Captain Obvious
"Daar komt captain obvious en hij scoooorrrrt..."
Nou lijkt me wel handig, als je daar een Rus neerzet spreekt ie denk ik geen Engels.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Net of Engels praten een issue is. Overigens staat er wel een Finse lijnrechter op het ijs.
quote:From oral histories, there is evidence of a tradition of an ancient hockey-like game played among the Mi'kmaq First Nation in Eastern Canada. In Legends of the Micmacs (1894), Silas T. Rand describes a Mi'kmaq ball game people called tooadijik. Rand also describes a game which was played (likely after European contact) with hurleys, called wolchamaadijik.[5] European immigrants brought various versions of hockey-like games to Canada, such as the Irish sport of hurling, the closely related Scottish sport of shinty, and versions of field hockey played in England. Where necessary, these seem to have been adapted for icy conditions. Early paintings show "shinney", an early form of hockey with no standard rules, being played in Russia..
En hoe vaak wordt een voetballer echt geraakt? 90% is gewoon aanstellerij.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Onzin. Als je als voetballer een schop op je knie krijgt dan zet je echt de eerste 2 minuten geen stap meer.
Ik vrees eerder dat het de spanning nu een beetje weg is (Canada dat eenvoudig gaat winnen).quote:Op zondag 28 februari 2010 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan wel eens een thriller worden, voor zover het dat nog niet is
flikker op met die neutralisatiesquote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als iedere Nederlandse ploeg 1 á 2 Nederandse Canadezen halen zijn we er in 2014 of 2018 bij
Dat is het nietquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef ASroma het volgende:
[..]
flikker op met die neutralisatiesDat is ook al zo n kwaal in het voetbal met al die brazilianen
Daarom heet 't ook hockey en hockey heet field hockey.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ijshockey werd al in de 16e eeuw in Nederland gespeeld
Nederlandse Canadezen moeten eerst 2 jaar in Nederland spelen dus je hebt alleen spelers die graag in Nederland wonen en werkenquote:
Kan 'ie daar ook miljoenen verdienen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef chufi het volgende:
Waroom speelt die Eric Staal niet in Nederland?
Omdat zijn ouders en hij in Canada zijn geborenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef chufi het volgende:
Waroom speelt die Eric Staal niet in Nederland?
Als de 2 jaar regel niet bestond kon zijn broer voor Nederland uitkomenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan 'ie daar ook miljoenen verdienen?
Staal verdient dit jaar 4.5 miljoen. Een leuke sponsor kan dit misschien evenaren.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als de 2 jaar regel niet bestond kon zijn broer voor Nederland uitkomen
Nederlands team, nu zit de 2 jaar regel nog in de wegquote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Staal verdient dit jaar 4.5 miljoen. Een leuke sponsor kan dit misschien evenaren.
De scheidsrechter knuffelt ook mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:52 schreef franklop het volgende:
wel een gezelligheidssport dat ijshockey, allemaal elkaar even omhelsen enzo
Letterlijk en figuurlijk belangenverstrengelingquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
De scheidsrechter knuffelt ook mee.
Jordan verdient tot dusverre niet zoveel. Die zit nog in zijn rookie-contract volgens mij en verdient zo'n 875.000 gok ik. Volgend jaar echter een stuk meer (ik verwacht rond de 4 miljoen).quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, het is maar 7,5 miljoen zie ik net.
Voor dat geld riskeer ik mijn gebit ook wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, het is maar 7,5 miljoen zie ik net.
Dat is nep.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er op tegen als een Nederlandse Canadees 2 jaar van een jaar of 22 die 2 jaar in Nederland komt wonen, werken en studeren en na 2 jaar voor Oranje mag uitkomen?
dat het zo opportuun als de nete isquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er op tegen als een Nederlandse Canadees 2 jaar van een jaar of 22 die 2 jaar in Nederland komt wonen, werken en studeren en na 2 jaar voor Oranje mag uitkomen?
mjah maar toch snap ik het niet. Een speler van de Dallas Stars, Steve Robidas dacht ik, speelt altijd met een volledige kooi en dat gaat prima. Waarom doet de rest dat niet? Ik snap niet dat men zoveel risico neemt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Voor dat geld riskeer ik mijn gebit ook wel.
15 miljoen kijkers daar. dAt is heel Canada, want de rest heeft gewoon geen tv of electriciteitquote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
Elke Candadees kijkt nu, prachtig. DIt is hun medaille, en niet van iemand anders.
Die worden zeker als "sissy" gezien, misschien?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah maar toch snap ik het niet. Een speler van de Dallas Stars, Steve Robidas dacht ik, speelt altijd met een volledige kooi en dat gaat prima. Waarom doet de rest dat niet? Ik snap niet dat men zoveel risico neemt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
Elke Candadees kijkt nu, prachtig. DIt is hun medaille, en niet van iemand anders.
Iglo'squote:Op zondag 28 februari 2010 21:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
15 miljoen kijkers daar. dAt is heel Canada, want de rest heeft gewoon geen tv of electriciteit
Jij snapt het niet echt he hoe populair hockey daar is?quote:
http://nos.nl/os2010/arti(...)tsen-en-publiek.htmlquote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
die muziek is irritant. elke keer als het spel stil ligt komt er zo'n orkaan van geluid
Ik snap dat ook niet zo, maar goed...zal wel bij het image horen of zoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah maar toch snap ik het niet. Een speler van de Dallas Stars, Steve Robidas dacht ik, speelt altijd met een volledige kooi en dat gaat prima. Waarom doet de rest dat niet? Ik snap niet dat men zoveel risico neemt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ow jawel. er zijn meer canadezen die ijshockyen dan amerikanenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij snapt het niet echt he hoe populair hockey daar is?
Ik dacht eigenlijk dat bij ijshockey iedereen een helm heeft met een volledige kooi en daarachter nog een bitje als zekerheid ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen bandy he?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Franzosen moeten lekker bandy gaan spelen
Niet bij de NHLquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat bij ijshockey iedereen een helm heeft met een volledige kooi en daarachter nog een bitje als zekerheid ofzo.
Iedere provincie uit Canada tegen MI, IL, MN of MA.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij snapt het niet echt he hoe populair hockey daar is?
Nationale rouw als ze verliezen. Zeker van die 'pesky Americans'. Het is groter dan bijv. voetbal in NL. Veel groter.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ow jawel. er zijn meer canadezen die ijshockyen dan amerikanen
Nee. vooral tegen die Franzosenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen bandy he?
iedereen kan schaatsen op ijshockyschaatsen. zie daar de verklaringquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dit voor het eerst. Niet te geloven hoe makkelijk die jongens bewegen op die schaatsen.Ik kom geen meter met schaatsen vooruit zonder te vallen.
![]()
Inderdaad. En nog erger, dat ze dan altijd zo een hand over het hoofd/arm van de ander halen alsof het twee verliefde tieners zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef 9x19 het volgende:
Ja, ik ook eigenlijk....quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee. vooral tegen die Franzosen
op de NOS lieten ze zo'n melodramatisch filmpje zien van een filmster die even 'de ziel' van het ijshocky uitlegdequote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Nationale rouw als ze verliezen. Zeker van die 'pesky Americans'. Het is groter dan bijv. voetbal in NL. Veel groter.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
iedereen behalve jullie vriend Federer-fan kan schaatsen op ijshockyschaatsen. zie daar de verklaring
Ik vind dat remmen altijd gaaf.. Als ik dat probeer val ik altijdquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dit voor het eerst. Niet te geloven hoe makkelijk die jongens bewegen op die schaatsen.Ik kom geen meter met schaatsen vooruit zonder te vallen.
![]()
Hoort denk bij de (macho) cultuur, de vrouwen dragen wel gewoon volledige hoofd bescherming.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo, maar goed...zal wel bij het image horen of zo
Auwquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nardo Nagtzaam moet met een full visor spelen in de VS, speelde voor Nederland met een half visor omdat hij 18 is en keerde met 5 tanden minder naar huis
sorryquote:
Jij was er destijds ook een voorstander van dat Kalou Nederlander zou moeten worden om bij Oranje in het voetbalelftal te komen spelen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar die mogen weer geen checks uitdelenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hoort denk bij de (macho) cultuur, de vrouwen dragen wel gewoon volledige hoofd bescherming.
Ah begint weer.
Waarom?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
dat het zo opportuun als de nete is
Canada.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
Vraagje. Voor wie zijn jullie?
Canada![]()
of
Amerika
www.appelsenperen.nlquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was er destijds ook een voorstander van dat Kalou Nederlander zou moeten worden om bij Oranje in het voetbalelftal te komen spelen?
It's OK.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
sorry
ik kon zelf nl. heel lang niet schaatsen op noren maar wel op ijshockyboots
Da's een restaurant.quote:
Want?quote:
Best goed doet die het vind ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Columbiafan het volgende:
He die vent is toch de commentator van het zwemmen, heerlijke stem heeft die om naar zwemmen mee te kijken. Brengt echt herrinneringen boven naar Alain Bernard z'n records in Eindhoven in 2008
Denk eens zelf na?quote:
Dat doe ik. Wat is het verschil tussen een Canadees naturaliseren tot Nederlander om voor een nationaal Nederlands team uit te komen en Kalou naturaliseren tot Nederlander om voor een nationaal Nederlands team te laten uitkomen?quote:
Volgens mij heeft Kalou wat langer in Nederland doorgebracht?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doe ik. Wat is het verschil tussen een Canadees naturaliseren tot Nederlander om voor een nationaal Nederlands team uit te komen en Kalou naturaliseren tot Nederlander om voor een nationaal Nederlands team te laten uitkomen?
Waarom zou je het bezopen vinden voor een Nederlands Canadees, voor Kalou is het duidelijk waaromquote:Op zondag 28 februari 2010 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kalou wat langer in Nederland doorgebracht?
Bovenal zou ik het allebei bezopen vinden.
Ik ook. DAM blijkbaar niet als het een Canadese student betreft die 2 jaar in Nederland woont.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij heeft Kalou wat langer in Nederland doorgebracht?
Bovenal zou ik het allebei bezopen vinden.
Omdat hij en z'n ouders niet uit Nederland komen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom zou je het bezopen vinden voor een Nederlands Canadees, voor Kalou is het duidelijk waarom
Je begrijpt het niet, ik zou de term Nederlandse Canadees opzoekenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doe ik. Wat is het verschil tussen een Canadees naturaliseren tot Nederlander om voor een nationaal Nederlands team uit te komen en Kalou naturaliseren tot Nederlander om voor een nationaal Nederlands team te laten uitkomen?
Welkom, dit is een forum.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Szura het volgende:
Ga die discussie een andere keer voeren ofzo
Van wie?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat hij en z'n ouders niet uit Nederland komen?
Allebei (hoe oud ben je trouwens? Je stelt net zoveel vragen als een kind van 4).quote:
Ah, je hebt je cynische muts weer eens opquote:
Kalou en ....?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allebei (hoe oud ben je trouwens? Je stelt net zoveel vragen als een kind van 4).
ze luisterenquote:
Yup, Canada toch al sterker.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
2-0, beslist imo.
Lijkt me dat dat gewoon toeval was.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat gewoon toeval was.
Inderdaad. Ik heb ze wel van grotere achterstand terug zien komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef Doler12 het volgende:
2-0 is niks bij IJshockey, nog zeker niet beslist
Ik weet dat 2-0 niet veel is, maar Canada is toch duidelijk sterker en dat zie ik zo snel niet kantelen.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
2-0 is niks bij IJshockey, nog zeker niet beslist
Haha go Canada!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef popolon het volgende:
M'n Canadese collega zit in Vancouver te feesten, ik ben jaloers.
Dat dacht ik ook met Slowakije en dat ging maar ook net goedquote:Op zondag 28 februari 2010 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik weet dat 2-0 niet veel is, maar Canada is toch duidelijk sterker en dat zie ik zo snel niet kantelen.
IIHFquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Szura het volgende:
Ga nou eens echt knokken man.
IOC met hun domme regeltjes
Ze gaan tenminste niet iedere keer op de grond liggen janken.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Columbiafan het volgende:
Wel een beetje een agressieve sport dat ijshockey he?
ik durf ook wel stoer te doen met 2 lagen beschermingquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Columbiafan het volgende:
Vooral als er wat gebeurt met de Goalie want die is heilig voor de spelers!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Columbiafan het volgende:
Natuurlijk komt even een puck met 140 kmh op je klokkenspel afquote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Szura het volgende:
Hebben ze een toque om?
Ik mag het toch hopen want zo'n puck komt tering hard aan
Veel spelers missen nogal wat tanden.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Szura het volgende:
Hebben ze een toque om?
Ik mag het toch hopen want zo'n puck komt tering hard aan
Appartement naast de mijne wordt verhuurd aan Canadese ijshockeyers voor de Trappers.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tilburg tegen Den Haag, dat wordt knallen, hopelijk gaat ie weer naar de 5 wedstrijden
In de NHL mogen ze dat toch ook niet? De straffen zijn alleen milder.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Szura het volgende:
Ga nou eens echt knokken man.
IOC met hun domme regeltjes
Dat zijn er nogal wat, zal vast vaak feest zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Appartement naast de mijne wordt verhuurd aan Canadese ijshockeyers voor de Trappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |