Idd, I don't care who wins, maar ik ben voor haar!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Szura het volgende:
Wat een geil wijf net in beeld, die blonde met die jetsers
Grueter doet het prima andersquote:Op zondag 28 februari 2010 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon op ZDF, met goed commentaar, weet nog niet of ik het echt ga volgen, staat in elk geval wel op de achtergrond aan.
Hij heeft iig kennis van zaken en liever zo dan beetje rustig saai ouwehoeren. Dit is echt dé wedstrijd van de Spelen, iig voor Canada, dan mag je best enthousiast zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hysterische gegil van Jeroen Grueter?
3x20 min.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang duurt deze wedstrijd? En zijn het twee helften? Dit is de eerste keer dat ik naar een ijshockeywedstrijd kijk.
3 periodes van 20 min. zuivere speeltijd.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang duurt deze wedstrijd? En zijn het twee helften? Dit is de eerste keer dat ik naar een ijshockeywedstrijd kijk.
Dat vind ik altijd een prima verslaggever... bij welke sport ie ook doetquote:
Bedankt.quote:
Mwah, voetbal kan hij beter laten.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een prima verslaggever... bij welke sport ie ook doet
Inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, voetbal kan hij beter laten.
inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Inderdaad
Hier en bij het zwemmen is ie goed
Inderdaad. Ik krijg er schele koppijn vanquote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Even serieus: is er iemand die dit goed kan volgen? HD of niet, je loopt toch 70% van de tijd te zoeken waar die puck nu eigenlijk is...
Dat wel jaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Even serieus: is er iemand die dit goed kan volgen? HD of niet, je loopt toch 70% van de tijd te zoeken waar die puck nu eigenlijk is...
Ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef ASroma het volgende:
is dit nu het aller aller laatste item van de spelen?
Je moet ijshockey ook een beetje leren kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Ja inderdaad, faalhazen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef 9x19 het volgende:
Wat moeten voetballers zich trouwens rotschamen als ze dit kijken, wetende dat zij bij het minste of geringste op het gras liggen te huilen als kleine meisjes.
Weer iemand die niet snapt waar de puck isquote:Op zondag 28 februari 2010 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik krijg er schele koppijn van
HD scheelt echt heel veel. Als je veel hockey kijkt weet je waar de puck is. (in het geval je hem niet kan vinden) Ik heb er geen last van.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Dat ook wel denk ik ja, gewoon goed kijken waar de actie is, dan zal daar de puck wel zijn (als je 'm niet ziet)quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je moet ijshockey ook een beetje leren kijken
Ja, dat zeker. Maar ze gaan als een malle op en neer. Maar echt een tv-sport is dit niet. Je zou dit maar op vage streampjes moeten kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar goed, het ziet er iig tof uit wel.
Volgens mij is er ook nog een verschil tussen Eurosport HD of NED1 HD.. Eurosport lijkt toch nog net iets scherperquote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef popolon het volgende:
[..]
HD scheelt echt heel veel. Als je veel hockey kijkt weet je waar de puck is. (in het geval je hem niet kan vinden) Ik heb er geen last van.
En je hoeft niet te kijken natuurlijk.
Onzin. Als je als voetballer een schop op je knie krijgt dan zet je echt de eerste 2 minuten geen stap meer.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef 9x19 het volgende:
Wat moeten voetballers zich trouwens rotschamen als ze dit kijken, wetende dat zij bij het minste of geringste op het gras liggen te huilen als kleine meisjes.
Sommige providers 'compressen' het (te)veel.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog een verschil tussen Eurosport HD of NED1 HD.. Eurosport lijkt toch nog net iets scherper
Ik heb er ook geen problemen mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik kijk bijna nooit ijshockey en ik kan die puck wel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |