IIHFquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Szura het volgende:
Ga nou eens echt knokken man.
IOC met hun domme regeltjes
Ze gaan tenminste niet iedere keer op de grond liggen janken.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Columbiafan het volgende:
Wel een beetje een agressieve sport dat ijshockey he?
ik durf ook wel stoer te doen met 2 lagen beschermingquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Columbiafan het volgende:
Vooral als er wat gebeurt met de Goalie want die is heilig voor de spelers!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Columbiafan het volgende:
Natuurlijk komt even een puck met 140 kmh op je klokkenspel afquote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Szura het volgende:
Hebben ze een toque om?
Ik mag het toch hopen want zo'n puck komt tering hard aan
Veel spelers missen nogal wat tanden.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Szura het volgende:
Hebben ze een toque om?
Ik mag het toch hopen want zo'n puck komt tering hard aan
Appartement naast de mijne wordt verhuurd aan Canadese ijshockeyers voor de Trappers.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tilburg tegen Den Haag, dat wordt knallen, hopelijk gaat ie weer naar de 5 wedstrijden
In de NHL mogen ze dat toch ook niet? De straffen zijn alleen milder.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Szura het volgende:
Ga nou eens echt knokken man.
IOC met hun domme regeltjes
Dat zijn er nogal wat, zal vast vaak feest zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Appartement naast de mijne wordt verhuurd aan Canadese ijshockeyers voor de Trappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |