Beter dan Captain Obviousquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef Reddiablo het volgende:
Captaaaaaaaaaaaaaain Serious!!!!
(wat een kut nickname)
Ja, het is zo simpel, je kan het overal doen. Iedereen kan tegen een bal trappen (al dan niet op hoog niveau).quote:
Captain Caveman?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Beter dan Captain Obvious
"Daar komt captain obvious en hij scoooorrrrt..."
Nou lijkt me wel handig, als je daar een Rus neerzet spreekt ie denk ik geen Engels.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Net of Engels praten een issue is. Overigens staat er wel een Finse lijnrechter op het ijs.
quote:From oral histories, there is evidence of a tradition of an ancient hockey-like game played among the Mi'kmaq First Nation in Eastern Canada. In Legends of the Micmacs (1894), Silas T. Rand describes a Mi'kmaq ball game people called tooadijik. Rand also describes a game which was played (likely after European contact) with hurleys, called wolchamaadijik.[5] European immigrants brought various versions of hockey-like games to Canada, such as the Irish sport of hurling, the closely related Scottish sport of shinty, and versions of field hockey played in England. Where necessary, these seem to have been adapted for icy conditions. Early paintings show "shinney", an early form of hockey with no standard rules, being played in Russia..
En hoe vaak wordt een voetballer echt geraakt? 90% is gewoon aanstellerij.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Onzin. Als je als voetballer een schop op je knie krijgt dan zet je echt de eerste 2 minuten geen stap meer.
Ik vrees eerder dat het de spanning nu een beetje weg is (Canada dat eenvoudig gaat winnen).quote:Op zondag 28 februari 2010 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan wel eens een thriller worden, voor zover het dat nog niet is
flikker op met die neutralisatiesquote:Op zondag 28 februari 2010 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als iedere Nederlandse ploeg 1 á 2 Nederandse Canadezen halen zijn we er in 2014 of 2018 bij
Dat is het nietquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef ASroma het volgende:
[..]
flikker op met die neutralisatiesDat is ook al zo n kwaal in het voetbal met al die brazilianen
Daarom heet 't ook hockey en hockey heet field hockey.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ijshockey werd al in de 16e eeuw in Nederland gespeeld
Nederlandse Canadezen moeten eerst 2 jaar in Nederland spelen dus je hebt alleen spelers die graag in Nederland wonen en werkenquote:
Kan 'ie daar ook miljoenen verdienen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef chufi het volgende:
Waroom speelt die Eric Staal niet in Nederland?
Omdat zijn ouders en hij in Canada zijn geborenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef chufi het volgende:
Waroom speelt die Eric Staal niet in Nederland?
Als de 2 jaar regel niet bestond kon zijn broer voor Nederland uitkomenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan 'ie daar ook miljoenen verdienen?
Staal verdient dit jaar 4.5 miljoen. Een leuke sponsor kan dit misschien evenaren.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als de 2 jaar regel niet bestond kon zijn broer voor Nederland uitkomen
Nederlands team, nu zit de 2 jaar regel nog in de wegquote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Staal verdient dit jaar 4.5 miljoen. Een leuke sponsor kan dit misschien evenaren.
De scheidsrechter knuffelt ook mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:52 schreef franklop het volgende:
wel een gezelligheidssport dat ijshockey, allemaal elkaar even omhelsen enzo
Letterlijk en figuurlijk belangenverstrengelingquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
De scheidsrechter knuffelt ook mee.
Jordan verdient tot dusverre niet zoveel. Die zit nog in zijn rookie-contract volgens mij en verdient zo'n 875.000 gok ik. Volgend jaar echter een stuk meer (ik verwacht rond de 4 miljoen).quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, het is maar 7,5 miljoen zie ik net.
Voor dat geld riskeer ik mijn gebit ook wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, het is maar 7,5 miljoen zie ik net.
Dat is nep.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er op tegen als een Nederlandse Canadees 2 jaar van een jaar of 22 die 2 jaar in Nederland komt wonen, werken en studeren en na 2 jaar voor Oranje mag uitkomen?
dat het zo opportuun als de nete isquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er op tegen als een Nederlandse Canadees 2 jaar van een jaar of 22 die 2 jaar in Nederland komt wonen, werken en studeren en na 2 jaar voor Oranje mag uitkomen?
mjah maar toch snap ik het niet. Een speler van de Dallas Stars, Steve Robidas dacht ik, speelt altijd met een volledige kooi en dat gaat prima. Waarom doet de rest dat niet? Ik snap niet dat men zoveel risico neemt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Voor dat geld riskeer ik mijn gebit ook wel.
15 miljoen kijkers daar. dAt is heel Canada, want de rest heeft gewoon geen tv of electriciteitquote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
Elke Candadees kijkt nu, prachtig. DIt is hun medaille, en niet van iemand anders.
Die worden zeker als "sissy" gezien, misschien?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah maar toch snap ik het niet. Een speler van de Dallas Stars, Steve Robidas dacht ik, speelt altijd met een volledige kooi en dat gaat prima. Waarom doet de rest dat niet? Ik snap niet dat men zoveel risico neemt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
Elke Candadees kijkt nu, prachtig. DIt is hun medaille, en niet van iemand anders.
Iglo'squote:Op zondag 28 februari 2010 21:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
15 miljoen kijkers daar. dAt is heel Canada, want de rest heeft gewoon geen tv of electriciteit
Jij snapt het niet echt he hoe populair hockey daar is?quote:
http://nos.nl/os2010/arti(...)tsen-en-publiek.htmlquote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
die muziek is irritant. elke keer als het spel stil ligt komt er zo'n orkaan van geluid
Ik snap dat ook niet zo, maar goed...zal wel bij het image horen of zoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah maar toch snap ik het niet. Een speler van de Dallas Stars, Steve Robidas dacht ik, speelt altijd met een volledige kooi en dat gaat prima. Waarom doet de rest dat niet? Ik snap niet dat men zoveel risico neemt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ow jawel. er zijn meer canadezen die ijshockyen dan amerikanenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij snapt het niet echt he hoe populair hockey daar is?
Ik dacht eigenlijk dat bij ijshockey iedereen een helm heeft met een volledige kooi en daarachter nog een bitje als zekerheid ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen bandy he?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Franzosen moeten lekker bandy gaan spelen
Niet bij de NHLquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat bij ijshockey iedereen een helm heeft met een volledige kooi en daarachter nog een bitje als zekerheid ofzo.
Iedere provincie uit Canada tegen MI, IL, MN of MA.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij snapt het niet echt he hoe populair hockey daar is?
Nationale rouw als ze verliezen. Zeker van die 'pesky Americans'. Het is groter dan bijv. voetbal in NL. Veel groter.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ow jawel. er zijn meer canadezen die ijshockyen dan amerikanen
Nee. vooral tegen die Franzosenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen bandy he?
iedereen kan schaatsen op ijshockyschaatsen. zie daar de verklaringquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dit voor het eerst. Niet te geloven hoe makkelijk die jongens bewegen op die schaatsen.Ik kom geen meter met schaatsen vooruit zonder te vallen.
![]()
Inderdaad. En nog erger, dat ze dan altijd zo een hand over het hoofd/arm van de ander halen alsof het twee verliefde tieners zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef 9x19 het volgende:
Wat moeten voetballers zich trouwens rotschamen als ze dit kijken, wetende dat zij bij het minste of geringste op het gras liggen te huilen als kleine meisjes.
Ja, ik ook eigenlijk....quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee. vooral tegen die Franzosen
op de NOS lieten ze zo'n melodramatisch filmpje zien van een filmster die even 'de ziel' van het ijshocky uitlegdequote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Nationale rouw als ze verliezen. Zeker van die 'pesky Americans'. Het is groter dan bijv. voetbal in NL. Veel groter.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
iedereen behalve jullie vriend Federer-fan kan schaatsen op ijshockyschaatsen. zie daar de verklaring
Ik vind dat remmen altijd gaaf.. Als ik dat probeer val ik altijdquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dit voor het eerst. Niet te geloven hoe makkelijk die jongens bewegen op die schaatsen.Ik kom geen meter met schaatsen vooruit zonder te vallen.
![]()
Hoort denk bij de (macho) cultuur, de vrouwen dragen wel gewoon volledige hoofd bescherming.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo, maar goed...zal wel bij het image horen of zo
Auwquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nardo Nagtzaam moet met een full visor spelen in de VS, speelde voor Nederland met een half visor omdat hij 18 is en keerde met 5 tanden minder naar huis
sorryquote:
Jij was er destijds ook een voorstander van dat Kalou Nederlander zou moeten worden om bij Oranje in het voetbalelftal te komen spelen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar die mogen weer geen checks uitdelenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hoort denk bij de (macho) cultuur, de vrouwen dragen wel gewoon volledige hoofd bescherming.
Ah begint weer.
Waarom?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
dat het zo opportuun als de nete is
Canada.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
Vraagje. Voor wie zijn jullie?
Canada![]()
of
Amerika
www.appelsenperen.nlquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was er destijds ook een voorstander van dat Kalou Nederlander zou moeten worden om bij Oranje in het voetbalelftal te komen spelen?
It's OK.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
sorry
ik kon zelf nl. heel lang niet schaatsen op noren maar wel op ijshockyboots
Da's een restaurant.quote:
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |