Dat is het nietquote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef ASroma het volgende:
[..]
flikker op met die neutralisatiesDat is ook al zo n kwaal in het voetbal met al die brazilianen
Daarom heet 't ook hockey en hockey heet field hockey.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ijshockey werd al in de 16e eeuw in Nederland gespeeld
Nederlandse Canadezen moeten eerst 2 jaar in Nederland spelen dus je hebt alleen spelers die graag in Nederland wonen en werkenquote:
Kan 'ie daar ook miljoenen verdienen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef chufi het volgende:
Waroom speelt die Eric Staal niet in Nederland?
Omdat zijn ouders en hij in Canada zijn geborenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef chufi het volgende:
Waroom speelt die Eric Staal niet in Nederland?
Als de 2 jaar regel niet bestond kon zijn broer voor Nederland uitkomenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan 'ie daar ook miljoenen verdienen?
Staal verdient dit jaar 4.5 miljoen. Een leuke sponsor kan dit misschien evenaren.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als de 2 jaar regel niet bestond kon zijn broer voor Nederland uitkomen
Nederlands team, nu zit de 2 jaar regel nog in de wegquote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Staal verdient dit jaar 4.5 miljoen. Een leuke sponsor kan dit misschien evenaren.
De scheidsrechter knuffelt ook mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:52 schreef franklop het volgende:
wel een gezelligheidssport dat ijshockey, allemaal elkaar even omhelsen enzo
Letterlijk en figuurlijk belangenverstrengelingquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
De scheidsrechter knuffelt ook mee.
Jordan verdient tot dusverre niet zoveel. Die zit nog in zijn rookie-contract volgens mij en verdient zo'n 875.000 gok ik. Volgend jaar echter een stuk meer (ik verwacht rond de 4 miljoen).quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, het is maar 7,5 miljoen zie ik net.
Voor dat geld riskeer ik mijn gebit ook wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, het is maar 7,5 miljoen zie ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |