Niet bij de NHLquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat bij ijshockey iedereen een helm heeft met een volledige kooi en daarachter nog een bitje als zekerheid ofzo.
Iedere provincie uit Canada tegen MI, IL, MN of MA.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij snapt het niet echt he hoe populair hockey daar is?
Nationale rouw als ze verliezen. Zeker van die 'pesky Americans'. Het is groter dan bijv. voetbal in NL. Veel groter.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ow jawel. er zijn meer canadezen die ijshockyen dan amerikanen
Nee. vooral tegen die Franzosenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen bandy he?
iedereen kan schaatsen op ijshockyschaatsen. zie daar de verklaringquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dit voor het eerst. Niet te geloven hoe makkelijk die jongens bewegen op die schaatsen.Ik kom geen meter met schaatsen vooruit zonder te vallen.
![]()
Inderdaad. En nog erger, dat ze dan altijd zo een hand over het hoofd/arm van de ander halen alsof het twee verliefde tieners zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:27 schreef 9x19 het volgende:
Wat moeten voetballers zich trouwens rotschamen als ze dit kijken, wetende dat zij bij het minste of geringste op het gras liggen te huilen als kleine meisjes.
Ja, ik ook eigenlijk....quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee. vooral tegen die Franzosen
op de NOS lieten ze zo'n melodramatisch filmpje zien van een filmster die even 'de ziel' van het ijshocky uitlegdequote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Nationale rouw als ze verliezen. Zeker van die 'pesky Americans'. Het is groter dan bijv. voetbal in NL. Veel groter.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
iedereen behalve jullie vriend Federer-fan kan schaatsen op ijshockyschaatsen. zie daar de verklaring
Ik vind dat remmen altijd gaaf.. Als ik dat probeer val ik altijdquote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dit voor het eerst. Niet te geloven hoe makkelijk die jongens bewegen op die schaatsen.Ik kom geen meter met schaatsen vooruit zonder te vallen.
![]()
Hoort denk bij de (macho) cultuur, de vrouwen dragen wel gewoon volledige hoofd bescherming.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo, maar goed...zal wel bij het image horen of zo
Auwquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nardo Nagtzaam moet met een full visor spelen in de VS, speelde voor Nederland met een half visor omdat hij 18 is en keerde met 5 tanden minder naar huis
sorryquote:
Jij was er destijds ook een voorstander van dat Kalou Nederlander zou moeten worden om bij Oranje in het voetbalelftal te komen spelen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er op tegen als een Nederlandse Canadees 2 jaar van een jaar of 22 die 2 jaar in Nederland komt wonen, werken en studeren en na 2 jaar voor Oranje mag uitkomen?
Maar die mogen weer geen checks uitdelenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hoort denk bij de (macho) cultuur, de vrouwen dragen wel gewoon volledige hoofd bescherming.
Ah begint weer.
Waarom?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
dat het zo opportuun als de nete is
Canada.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
Vraagje. Voor wie zijn jullie?
Canada![]()
of
Amerika
www.appelsenperen.nlquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was er destijds ook een voorstander van dat Kalou Nederlander zou moeten worden om bij Oranje in het voetbalelftal te komen spelen?
It's OK.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
sorry
ik kon zelf nl. heel lang niet schaatsen op noren maar wel op ijshockyboots
Da's een restaurant.quote:
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |