Dat is nep.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er op tegen als een Nederlandse Canadees 2 jaar van een jaar of 22 die 2 jaar in Nederland komt wonen, werken en studeren en na 2 jaar voor Oranje mag uitkomen?
dat het zo opportuun als de nete isquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er op tegen als een Nederlandse Canadees 2 jaar van een jaar of 22 die 2 jaar in Nederland komt wonen, werken en studeren en na 2 jaar voor Oranje mag uitkomen?
mjah maar toch snap ik het niet. Een speler van de Dallas Stars, Steve Robidas dacht ik, speelt altijd met een volledige kooi en dat gaat prima. Waarom doet de rest dat niet? Ik snap niet dat men zoveel risico neemt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Voor dat geld riskeer ik mijn gebit ook wel.
15 miljoen kijkers daar. dAt is heel Canada, want de rest heeft gewoon geen tv of electriciteitquote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
Elke Candadees kijkt nu, prachtig. DIt is hun medaille, en niet van iemand anders.
Die worden zeker als "sissy" gezien, misschien?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah maar toch snap ik het niet. Een speler van de Dallas Stars, Steve Robidas dacht ik, speelt altijd met een volledige kooi en dat gaat prima. Waarom doet de rest dat niet? Ik snap niet dat men zoveel risico neemt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef popolon het volgende:
Elke Candadees kijkt nu, prachtig. DIt is hun medaille, en niet van iemand anders.
Iglo'squote:Op zondag 28 februari 2010 21:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
15 miljoen kijkers daar. dAt is heel Canada, want de rest heeft gewoon geen tv of electriciteit
Jij snapt het niet echt he hoe populair hockey daar is?quote:
http://nos.nl/os2010/arti(...)tsen-en-publiek.htmlquote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
die muziek is irritant. elke keer als het spel stil ligt komt er zo'n orkaan van geluid
Ik snap dat ook niet zo, maar goed...zal wel bij het image horen of zoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah maar toch snap ik het niet. Een speler van de Dallas Stars, Steve Robidas dacht ik, speelt altijd met een volledige kooi en dat gaat prima. Waarom doet de rest dat niet? Ik snap niet dat men zoveel risico neemt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ow jawel. er zijn meer canadezen die ijshockyen dan amerikanenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij snapt het niet echt he hoe populair hockey daar is?
Ik dacht eigenlijk dat bij ijshockey iedereen een helm heeft met een volledige kooi en daarachter nog een bitje als zekerheid ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je hebt echt wat tegen bandy he?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Franzosen moeten lekker bandy gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |