Mijn moeder zou het niet eens toelaten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ma zou mij ook zeker manen om een dokter op te zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het niet eens toelaten.Je woont toch in een vinex wijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik zie iedereen ook met die billoze piemelloze nudies lopen. Ik heb voor de gein eens eentje gepast... Ik had een breedte maat 36 maar kreeg hem praktisch niet vast, terwijl ik van sommige broeken een 32 of 33 breedte maat aan kan (Ja dat is klein voor mij![]()
)
Ja, als je in de buurt woontquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als ik een privé zwembad heb kom jij bijna elke dag?
Bare que?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En daarna lekker zonnen met de bareque erbij
That's right.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je woont toch in een vinex wijk!
Dat kan altijd gereld wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, als je in de buurt woont![]()
[..]
Bare que?Naakte que?
Barbeque !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, als je in de buurt woont![]()
[..]
Bare que?Naakte que?
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook skinny's, maar ik heb hele dunne benen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook skinny's, maar ik heb hele dunne benen.
Ik ook niet, moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou m'n been er niet eens in krijgen
Laatst raapte iemand iets op van de grond in de gang van de hogeschool, bukte voorover en... *ril* hij moest zeg maar na het oprapen eerst zijn broek ophijsen... obviously had-ie een skinny ding aan...quote:
Gelukkig weet ik dat je nooit een fullbody foto van mij hebt gezien. Ik ben echt niet zo vet als je denkt dat ik ben.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawist ik wel, maar het klonk wel liev.
Het stretcht wel een beetje meeeequote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou m'n been er niet eens in krijgen
Vooral als je er een sok inproptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Jotcha het volgende:
Mijn pik lijkt huge met sommige broeken
Oh, zo'n iemand.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatst raapte iemand iets op van de grond in de gang van de hogeschool, bukte voorover en... *ril* hij moest zeg maar na het oprapen eerst zijn broek ophijsen... obviously had-ie een skinny ding aan...
Dat-mag-niet
Moet ik met wijdere broeken ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatst raapte iemand iets op van de grond in de gang van de hogeschool, bukte voorover en... *ril* hij moest zeg maar na het oprapen eerst zijn broek ophijsen... obviously had-ie een skinny ding aan...
Dat-mag-niet
Nee, niet eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar hebben mensen toch wel een bad!
niet zoveeelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het stretcht wel een beetje meeee
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat-mag-niet
Haha ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vooral als je er een sok inpropt
Net zoals een string die 5 cm boven de broek uit komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Maar dat is ook niet geil als je een meisje bent.
Zit niet lekker bij je kruis denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet zoveeel
ik zou ook echt niet kunnen lopen gok ik zo
Je mag zeg maar geen kont hebben, en ook niet een geslachtsdeel welke vrijlijk wilt rondbewegen in een broek... want dan gaat dat of een ontzettend smerig tafereeltje worden in dat soort situaties, of je stelt de kansen voor nakomelingen wel heel erg op de proef.quote:
Reetveterrrquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zoals een string die 5 cm boven de broek uit komt.
In de zomer, dan fiets ik rond en dan zie je zo een meisjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zoals een string die 5 cm boven de broek uit komt.
Ik weet alleen dat je veel krullen hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat je nooit een fullbody foto van mij hebt gezien. Ik ben echt niet zo vet als je denkt dat ik ben.
nahhh daar valt over te praten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook geen fullbody foto op mijn fobo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je veel krullen hebt
Ik lurk niet op zoveel fobo's
Niet bepaald... Zo niet nog smeriger, want dan komt de string er nog heerlijk bovenuit... Wat ik dan denk: schuurt dat niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
Dat ie zo links of rechts hangtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zit niet lekker bij je kruis denk ikMeidenbroeken.
Heb weleens keihard een string omhoog getrokken bij een meisje omdat hij er zo uitstakquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet bepaald... Zo niet nog smeriger, want dan komt de string er nog heerlijk bovenuit... Wat ik dan denk: schuurt dat niet?
Ik heb geen body, alleen een hoofd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fullbody foto op mijn fobo.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb weleens keihard een string omhoog getrokken bij een meisje omdat hij er zo uitstak
Dan koop je de verkeerde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
C&A heeft goede broeken.
Die merk broeken gaan altijd snel kapot
Vind je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
C&A heeft goede broeken.
Leuke katquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fullbody foto op mijn fobo.
oooh echtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb weleens keihard een string omhoog getrokken bij een meisje omdat hij er zo uitstak
En het ALLER ergste dan: dat het labeltje dan boven de string uit komt. Dan wil ik-moet-ik-dat-labeltje-goed-doen WRAAAH!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, ze was een slet. Ze is een aantal keer naar huis gestuurd omdat haar shirt doorscheen en te kort wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooh echt
dat doet toch pijn
Geen idee, we'll never knowquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooh echt
dat doet toch pijn
Klopt, het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag zeg maar geen kont hebben, en ook niet een geslachtsdeel welke vrijlijk wilt rondbewegen in een broek... want dan gaat dat of een ontzettend smerig tafereeltje worden in dat soort situaties, of je stelt de kansen voor nakomelingen wel heel erg op de proef.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, ze was een slet. Ze is een aantal keer naar huis gestuurd omdat haar shirt doorscheen en te kort was
en terechtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, ze was een slet. Ze is een aantal keer naar huis gestuurd omdat haar shirt doorscheen en te kort was
moet je eens doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En het ALLER ergste dan: dat het labeltje dan boven de string uit komt. Dan wil ik-moet-ik-dat-labeltje-goed-doen WRAAAH!
Goedzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In de zomer, dan fiets ik rond en dan zie je zo een meisje!
Ik zorg áltijd dat als ik skinny's of wat dan ook wat laag is, iets langs erover aan doe. Of lang gneoeg.
nopequote:
Dat was zo mooi.quote:
Daarnaast zien de van de C&A er hetzelfde uit !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind je?Ik niet. Ik heb altijd merkbroeken geloof ik.
Offehm primark
bij mij altijd precies andersomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
C&A heeft goede broeken.
Haha, dat is helemaal erg ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En het ALLER ergste dan: dat het labeltje dan boven de string uit komt. Dan wil ik-moet-ik-dat-labeltje-goed-doen WRAAAH!
Bij mij zit zo'n kind in de klas die rijk is + model. Draagt ook doorschijnende shirts, maar dan heet het haute couture...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was zo mooi.
"Heb je nog wat in je kluisje?"
Nee, hoezo?
"Dit kan toch niet Samantha (Ja echtOook nog op z'n Rotterdams)"
Wat niet?
"Je mag niet naar binnen"
Ik kom gewoon nooit in de C&Aquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarnaast zien de van de C&A er hetzelfde uit !
Alleen staat het merknaam er niet op.
EN ik vind de kwaliteit dus beter.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was zo mooi.
"Heb je nog wat in je kluisje?"
Nee, hoezo?
"Dit kan toch niet Samantha (Ja echtOook nog op z'n Rotterdams)"
Wat niet?
"Je mag niet naar binnen"
Ik heb het bij mn ex ook wel eens gedaan hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Jotcha het volgende:
Bij mijn ex thuis trok haar zus dr vriend regelmatig dr string flink omhoog, midden in de huiskamer
Ohjaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:45 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij mij zit zo'n kind in de klas die rijk is + model. Draagt ook doorschijnende shirts, maar dan heet het haute couture...
wel!1111quote:
Ik niet, tactische redenenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bijna al mijn foto's zijn fullbody
zien die er nog een beetje doenbaar uit dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OhjaLekker dan.
Ik heb van die fulltime cosplayers, met rokjes die nét te kort zijn.Maar op mijn school lijkt alles te mogen
Zij dan net niet, maar we hebben wel toffe wijven op schoolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zien die er nog een beetje doenbaar uit dan?
true tuequote:
Nu je zo praat lijkt het wel jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OhjaLekker dan.
Ik heb van die fulltime cosplayers, met rokjes die nét te kort zijn.Maar op mijn school lijkt alles te mogen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zij dan net niet, maar we hebben wel toffe wijven op school
Lijkt altijd wle te zijn onder het mom van artistieke vrijheid oid. Of geekleraren die thuis toch niets krijgen. Idkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu je zo praat lijkt het wel ja
ik de verkeerde schoolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oehh
ik heb echt de verkeerde opleiding gekozen .
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt altijd wle te zijn onder het mom van artistieke vrijheid oid. Of geekleraren die thuis toch niets krijgen. Idk
Inderdaad... Ik geef nog liever 100 euro meer uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
al kom ik er de komende jaar ook niet meer.. wat een schijt winkel die C&A
Ja, dat is helemaal erg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
Offeh.. Big huge ass tokkies met smerige vettige haren, kort model bomberjack, ketting met haar naam om, kauwgum in de bek en een lak rode handtasje... eventjes iets voorover hangend, witte string met labeltje omhoog..
Ik stond erachter, was bij een supermarkt, en mij oog gaat van top naar rug naar kont naar nog iets anders...
Ik zeg zo tegen een vriend 'ik weet haar naam nu ook'...
Een tribal met daarin de naam: Cheyenne...
Fuck...![]()
![]()
![]()
!
Ik écht nooit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik 1 keer per jaar ofzo
[..]
Bij mij kun je mijn mooie slippers zien
ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad... Ik geef nog liever 100 euro meer uit
Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wacht tot de uitverkoop en koop dan véél merkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
Ik geef aan broeken best absurde bedragen uit
Mijn natuur zegt dan boodschappenmandje eventjes wegzetten, langs lopen: 'Hey cheyenne, mag ik er effe langsquote:
Hier lijkt het altijd een verzamelgebied voor buitenlanders.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Die C&A bij ons heeft best veel.
Maar mijn maten hebben ze nooit meer met de uitverkoop, of het zijn broeken die ik niet leuk vind.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wacht tot de uitverkoop en koop dan véél merken
Heb momenten: 2 voor 110 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
Ik geef aan broeken best absurde bedragen uit
Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
Offeh.. Big huge ass tokkies met smerige vettige haren, kort model bomberjack, ketting met haar naam om, kauwgum in de bek en een lak rode handtasje... eventjes iets voorover hangend, witte string met labeltje omhoog..
Ik stond erachter, was bij een supermarkt, en mij oog gaat van top naar rug naar kont naar nog iets anders...
Ik zeg zo tegen een vriend 'ik weet haar naam nu ook'...
Een tribal met daarin de naam: Cheyenne...
Fuck...![]()
![]()
![]()
!
Ohja, dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar mijn maten hebben ze nooit meer met de uitverkoop, of het zijn broeken die ik niet leuk vind.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn natuur zegt dan boodschappenmandje eventjes wegzetten, langs lopen: 'Hey cheyenne, mag ik er effe langs' om dan vervolgens de winkel uit te lopen, in te lopen, en weer aan te sluiten in de rij.
Niet gedaan natuurlijk
mwah valt wel mee hoor, Ik heb verscheidene Pall Mall (met lekker veel zakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeh Dooo neeeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt pas erg als er een witte string tevoorschijn komt die niet helemaal wit meer is.
Mijn verbazingsoog had alleen maar oog voor dat afzichtelijke naambordje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt pas erg als er een witte string tevoorschijn komt die niet helemaal wit meer is.
Eentje van 160, eentje van 130 en eentje van 110.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb momenten: 2 voor 110 euro! Vooral rond de zomer met die wat dunnere broeken zeg maar.
Mijn duurste broek.... 120 euro of zoDaar zitten ze allemaal op.
Die hangen in mijn stad voor de V&Dquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier lijkt het altijd een verzamelgebied voor buitenlanders.
50 max die van mij of zoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb momenten: 2 voor 110 euro! Vooral rond de zomer met die wat dunnere broeken zeg maar.
Mijn duurste broek.... 120 euro of zoDaar zitten ze allemaal op.
wat zeg je nouquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
GASTquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft er ook mee te maken dat ze weten dat vrouwen van de uitverkoop houden en mannen denken van: Laat maar snel wegwezen met die troep.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, dat kan natuurlijkMannenkleren is er vaak ook minder.
Er zijn altijd zó veel vrouwendingen over
quote:
Draag zelf g-star, PME en had er nog eentje van jack and jones tussen zitten...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah valt wel mee hoor, Ik heb verscheidene Pall Mall (met lekker veel zakken) en Wrangler e.d.. en nog nooit meer kwijtgeweest als 75 euro.. Ik doe ongeveer 2 jaar met zo'n broek, terwijl ik met een C&A van 30 euro hooguit een half jaar doe..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeh Dooo neeeeeeeeeeeee.
Dankje, mijn dromen zijn kapot voor vandaag.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn verbazingsoog had alleen maar oog voor dat afzichtelijke naambordje.
quote:
Sorry voor de visual.quote:
BIj mij is het zo, dat elke keer als ik in de V&D ben, er een leraar en zijn vrouw(waar ik ook les van had) er tegenkom.. Zijn een beetje van die Uruzgan types....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier lijkt het altijd een verzamelgebied voor buitenlanders.
Trusten!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:51 schreef Trevland het volgende:
Hey schatjes ik ga maar eens slapen![]()
Bis Later
Ja true.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft er ook mee te maken dat ze weten dat vrouwen van de uitverkoop houden en mannen denken van: Laat maar snel wegwezen met die troep.
quote:
Tegenwoordig is de V&D weer een stuk leuker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
BIj mij is het zo, dat elke keer als ik in de V&D ben, er een leraar en zijn vrouw(waar ik ook les van had) er tegenkom.. Zijn een beetje van die Uruzgan types....
Dus dan verdienen ze meer als ze meer vrouwendingen neerleggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Trusten!
[..]
Ja true.Wij jagen erop
160.. geen idee waar ik zo'n highpriced broek moet wegtoveren..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Eentje van 160, eentje van 130 en eentje van 110.
quote:
quote:
Anders ging jij dromen over strings die wel wit waren?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeh Dooo neeeeeeeeeeeee.
Dankje, mijn dromen zijn kapot voor vandaag.
Inderdaad, die PME's zijn echt geweldig! heb er ook een trui ding van, heb ik al 4 jaar ofzo, Ik vind hem erg lelijk, maar hij is nog altijd in perfecte staat...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Draag zelf g-star, PME en had er nog eentje van jack and jones tussen zitten...
Die PME's houden echt 2 jaar vol.. maar soms vind ik ze niet meer tof, maar zijn ze niet stuk!
Gekocht bij Image, was van Diesel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
160.. geen idee waar ik zo'n highpriced broek moet wegtoveren..
Ja, ik weet het wel, de g-star brandstore... dan heb je een te hoog geprijsde broek welke je niet mag wassen en die rotzooi. Fuck off, ik wil niet in een stinkbroek lopen.
Dat irriteert mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, die PME's zijn echt geweldig! heb er ook een trui ding van, heb ik al 4 jaar ofzo, Ik vind hem erg lelijk, maar hij is nog altijd in perfecte staat...
Ja, dat sowiesoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus dan verdienen ze meer als ze meer vrouwendingen neerleggen.
Nee, over geile gozers natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Anders ging jij dromen over strings die wel wit waren?
WTFquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had in de eerste van deze opleiding een dik wijf in de klas van 27 en die ging naar de wc en die kwam terug met een sliert wc papier uit haar broek aan de achterkant
Aubergine.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb vandaag een broek van 25 euro bij de C&A gekocht in een kleur die ik nooit kon vinden.
Gabi heette zequote:
Hehe, ik weet nog, een keer toen ik de trein uitkwam in Groningen, liep er zo'n mode trutje voor me, helemaal in het wit.. Behalve op 1 plekje, daar was het bruinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Anders ging jij dromen over strings die wel wit waren?
Ja, tuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat sowiesoVeel is ook psychologisch, maar veel ook niet met uitverkoop
Ik ps wel echt op
[..]
Nee, over geile gozers natuurlijk!
geile gozers in witte stringsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat sowiesoVeel is ook psychologisch, maar veel ook niet met uitverkoop
Ik ps wel echt op
[..]
Nee, over geile gozers natuurlijk!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hehe, ik weet nog, een keer toen ik de trein uitkwam in Groningen, liep er zo'n mode trutje voor me, helemaal in het wit.. Behalve op 1 plekje, daar was het bruin
Dat is niks voor mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Van die broeken die je zes maanden niet mag wassen.
Als er een vlekje in zit moet-ie gewoon gewassen worden als het niet ff met een nat doekje verholpen kan worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Jaaa.. dat trekt hoe dan ook net meer aandacht dan het sletterige 5 centimetertje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
Een string die 5 cm boven de broek uit komt is niet lekker, maar als je hem net een beetje kan zien als je stiekem een beetje in de broek gluurt is wel weer.
Waar of niet?
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Uitverkoop is een en al psychologisch.
Vaak waren die producten al afgeprijsd naar niet ver boven de uitverkoop-prijs.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Dan doe je het goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja preciesNeee, ik let echt wel op dat ik goedkoper uit ben, veel goedkoper
True that.... Echt zo sneu, hoe sommige mensen hier erbij lopen... En dan kijken ze mij raar aan, als ik gewoon in casual kleding, met een of ander rock themed shirt onder een zwarte vest de kroeg binnenkom om mensen op te halen die een taxi hadden besteld...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!
Sowieso, modetrutjes uit Delfzijl
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
Een string die 5 cm boven de broek uit komt is niet lekker, maar als je hem net een beetje kan zien als je stiekem een beetje in de broek gluurt is wel weer.
Waar of niet?
Dan doe je het goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:58 schreef mstr het volgende:
[afbeelding] Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja preciesNeee, ik let echt wel op dat ik goedkoper uit ben, veel goedkoper
Precies. Omdat je weet dat zij het niet wilt, terwijl jij het wel kan zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa.. dat trekt hoe dan ook net meer aandacht dan het sletterige 5 centimetertje.
quote:
Doe die steen eens omhoog...quote:
quote:Dat houdt in dat de broek gedoopt wordt in Indigo (het geven van de kleur aan een broek) en vervolgens niet wordt bewerkt, gewassen of geschuurd. Als de broek is gekocht wordt hij gedragen zonder te worden gewassen. Na lange tijd dragen is het tijd voor de was, waarna de draagplekken als het ware meer naar voren komen. Het is geen saaie effen broek meer, maar staat getekend met de kenmerken van de drager's portomonnee, mobieltje, knieholtes en alles wat maar met de broek heeft geleefd. Leef je een rustig leven, dan zal de broek ook niet extreem uit de was komen, maar leef je onder extreme condities als loodzware knieënarbeid, dan zal het effect te zien zijn. De effecten komen dus tijdens het dragen al op, maar na het wassen komen ze er nóg meer uit. Nudie's benaming voor deze soort jeans is "Dry Denim", oftewel "Droge Denim" vanwege het feit dat de broeken ongewassen zijn.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 had trouwens nooit verwacht dat hij over mode zou praten...
Zo'n gek fenomeen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe die steen eens omhoog...
Over Nudie:
[..]
Hehehhee... Komt door die nozems uut de stadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 had trouwens nooit verwacht dat hij over mode zou praten...
Hallo Suziequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, grijzig. Maar dat verkopen ze niet zo gauw in dure denimwinkels.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe die steen eens omhoog...
Over Nudie:
[..]
Al sla je me wild..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gelukkige zaterdag.
zet maar in op uw plek in de top 100 van vandaaag!
Redelijk hoog.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gelukkige zaterdag.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
Waar of niet?
mwah, koop altijd gewoon wat me lekker zit en wat praktisch is.... shoppen is ook niet mijn favo. bezigheid, en ik kwam dit jaar er pas achter dat vorig jaar Shuttershades helemaal da bomb zijn.. Mijn zonnebril is een jaren 80 model Rayban....quote:
Hoog.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gelukkige zaterdag.
Trustequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:01 schreef Renesite het volgende:
Ik ga maar es naar bed, met de laptop, duh.
top 10 voor jou wel jaquote:
Mjah, en een vriendin van mijn woont sinds deze zomer op de Parkweg....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehhee... Komt door die nozems uut de stad
quote:
Boeiend, dan kun je wel praten over je smaak. Ik ben ook niet zo modebewust hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, koop altijd gewoon wat me lekker zit en wat praktisch is.... shoppen is ook niet mijn favo. bezigheid, en ik kwam dit jaar er pas achter dat vorig jaar Shuttershades helemaal da bomb zijn.. Mijn zonnebril is een jaren 80 model Rayban....
Ik denk minstens 150.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
top 10 voor jou wel ja
Ik vind het eens in de paar weken wel lekker om te winkelenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, koop altijd gewoon wat me lekker zit en wat praktisch is.... shoppen is ook niet mijn favo. bezigheid, en ik kwam dit jaar er pas achter dat vorig jaar Shuttershades helemaal da bomb zijn.. Mijn zonnebril is een jaren 80 model Rayban....
Ray Ban.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oei! Moet je met d'r gaan RIL winkelen RILquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, en een vriendin van mijn woont sinds deze zomer op de Parkweg....
Die tweedequote:
Zo'n zonnebril heb ik ongeveerquote:
Ik lees elke keer 'Do'tje'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yeah Nudie!
Heb je mijn dotje op de bus gedaan?
bèèèhhh terug ;Dquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heim
kusje voor je geiten.
Naah, laatste keer dat ik haar zag zouden we naar Law Abiding Citizen gaan..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oei! Moet je met d'r gaan RIL winkelen RIL
Nee, maar dat was vroeger een bijnaam van mij.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee je bent niet zo populair als je denkt!
Truequote:
Leuke film is dat!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Naah, laatste keer dat ik haar zag zouden we naar Law Abiding Citizen gaan..
Kwamen we bij Pathe, was die al uitverkocht
Ja, mijn mama heeft hem vanmorgen op de bus gedaan op het werk! En dat komt sowieso op het postkantoor omdat dat belangrijke post vanuit de gemeente is! Dus hij zal er morgen wel zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yeah Nudie!
Heb je mijn dotje op de bus gedaan?
Even mijzelf inhouden om hem te kopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
True! Dies wel weer vet.
Maar heb al een zomerjasje gekocht!
quote:
mjah, denk alleen dat het er een beetje raar uit ziet.. Mercedes Sprinter Rolstoelbus, verlengd, en dan daarin een 21 jarig kereltje met zo'n zonnebril opquote:
Zeg maar dat ik van haar houquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, mijn mama heeft hem vanmorgen op de bus gedaan op het werk! En dat komt sowieso op het postkantoor omdat dat belangrijke post vanuit de gemeente is! Dus hij zal er morgen wel zijn.
klopt, en volgens iedereen staat geel mij enorm goed, dus dan die goedkope vest ook wel..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, juist tof.
* vindt opvallende dingen soms juist leuk
Alleen jammer niet met schaatsen.quote:
Neuh, ik had ook niet anders verwacht, Nederland faalt altijd bij ploegenachtervolging. Alleen wel tof dat het bij het snowboarden is, is toch redelijk onbekend in Nederland.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen jammer niet met schaatsen.
Heui Suus kijk eens hoe laat het is, en ik ben nog online. Knap of knap?
'00:09'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen jammer niet met schaatsen.
Heui Suus kijk eens hoe laat het is, en ik ben nog online. Knap of knap?
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
Zo'n vest kan prima door als jas Do,
Neh... winterjasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Voor mij wel, ik loop zelfs met dit weer nog met een vest
nope, Jyväskylä, Finland, Grote IT-stad en studentenstad van Finland(met minder inwoners als Groningen XD )quote:
Die is al de hele week thuisquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, ik had ook niet anders verwacht, Nederland faalt altijd bij ploegenachtervolging. Alleen wel tof dat het bij het snowboarden is, is toch redelijk onbekend in Nederland.
En het is vrijdag, dan hoeft Jochem niet vroeg te werken.
iddquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, ik had ook niet anders verwacht, Nederland faalt altijd bij ploegenachtervolging. Alleen wel tof dat het bij het snowboarden is, is toch redelijk onbekend in Nederland.
En het is vrijdag, dan hoeft Jochem niet vroeg te werken.
ECHT winterjas/zomerjas iedere 2 jaar toch vaak, maar ik vul dat aan met een jasje of zo ernaast, moet er dus in dit geval ff iets 'fleurigers' naastquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik koop ieder jaar een nieuwe jas.
Normaal ben ik daarvoor al wegquote:
Ik doe altijd veel t'shirts en truien aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik koop ieder jaar een nieuwe jas.
Je hoeft ook geen dik gewatteerde jas te kopen hm.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo'n Michelin-mannetje
Voelde ik me dan ook wel, maar het is een stuk praktischer... heb er altijd handschoenen in, fietslampjes, sleutels, portemonnee en telefoon... Zakkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Watje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Normaal ben ik daarvoor al wegGa jij maar juunbuuse eten ofzo.
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen dik gewatteerde jas te kopen hm.
Frikandel speciaal jonguuh.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Normaal ben ik daarvoor al wegGa jij maar juunbuuse eten ofzo.
's ochtends op de fiets toch wel een mustquote:
Ik had altijd zo'n Matrix jas, maar dan van Suede voor in de winter.. Supertoffe jas!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voelde ik me dan ook wel, maar het is een stuk praktischer... heb er altijd handschoenen in, fietslampjes, sleutels, portemonnee en telefoon... Zakken
Nee ik kan de laatste tijd slecht tegen laat naar bed aangezien ik de hele dag geen flikker uit voer en maar achter de pc zit. Want normaal ben ik een nachtmens. Maar vanaf maandag veranderd dat.quote:
Ik dacht echt whut. Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Frikandel speciaal jonguuh.Da's belgisch.
Ah, dus je gaat werken én later naar bed?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik kan de laatste tijd slecht tegen laat naar bed aangezien ik de hele dag geen flikker uit voer en maar achter de pc zit. Want normaal ben ik een nachtmens. Maar vanaf maandag veranderd dat.
quote:
Helemaal met je eens! Heb een leuke gezien bij de vero moda, zo'n kortere.quote:
mwah, ik ben nu ook wel blij dat ik een jas mee heb.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen tijdens het uitgaan is het ideaal met dit weer.
C&Aquote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
echt... ik zou ook niet weten waar ik moet kijken
maar zo gaat het dus al ene jaar... ooow JA dan kijk ik wel van de zomernaar een jas
en dan is het weer winter
dan heb ik geen jas aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
's ochtends op de fiets toch wel een must!
Sowieso ben ik iemanddie het vrij snel warm heeft, dus vanaf 15 graden heb ik zeker al een zomerjas aan.
Ja, dan voelt het warm.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik ben nu ook wel blij dat ik een jas mee heb.
Hoewel ik vanmiddag gewoon in een vest buiten rondliep, met -4..
Maar dat was warm, als je gewend bent aan -20+ (zo koud was het de afgelopen week steeds)
Ligt er aan hoe laat ik moet beginnen. Maar dan heb ik tenminste weer een ritme.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat werken én later naar bed?
Rond december altijd dik in de uitverkoop... Komt mijn huidige winterjas ook uit. Had dezelfde toen zien hangen voor 190 euroquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
echt... ik zou ook niet weten waar ik moet kijken
maar zo gaat het dus al ene jaar... ooow JA dan kijk ik wel van de zomernaar een jas
en dan is het weer winter
fucking koud! Sowieso, als het regent eveneens: fucking koud!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan heb ik geen jas aan
JA dan ben ik nu alweer te laatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rond december altijd dik in de uitverkoop... Komt mijn huidige winterjas ook uit. Had dezelfde toen zien hangen voor 190 euro! Gekocht voor 85
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind jassen maar niks.
Het liefste laat ik hem thuis.
in de regen fietsen als het warm isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
fucking koud! Sowieso, als het regent eveneens: fucking koud!
Ik draag de hele zomer door vestenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind jassen maar niks.
Het liefste laat ik hem thuis.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA dan ben ik nu alweer te laat
Dan loop ik vaak gewoon in t-shirt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik draag de hele zomer door vesten
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan loop ik vaak gewoon in t-shirt.
Kunnen ook vrij weinig mensen tegen... ik heb daar absoluut geen moeite mee. Laatst nog met jas+sjaal+zonnebril wegens laagstaande zonquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Net zoals een jas in de auto.
QFT. Of nietsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb geen ritme.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat ik moet beginnen. Maar dan heb ik tenminste weer een ritme.
Het eerste dat ik doe is mn jas achterin gooien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kunnen ook vrij weinig mensen tegen... ik heb daar absoluut geen moeite mee. Laatst nog met jas+sjaal+zonnebril wegens laagstaande zonVoelde me echt een mongool.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Een broek met van die zakken aan de zijkantquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef Marco001 het volgende:
Ik vind de zakken wel handig.. Hoewel ik bij mijn werk opzich genoeg zakken heb, dan draag i ktijdens nachtdiensten namelijk standaard zo'n broek met veel zakken.. Kan ik zo mijn werk-portemonnee in doen als ik weer een of ander dronken figuur op moet halen in een kroeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |