Mijn moeder zou het niet eens toelaten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ma zou mij ook zeker manen om een dokter op te zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het niet eens toelaten.Je woont toch in een vinex wijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik zie iedereen ook met die billoze piemelloze nudies lopen. Ik heb voor de gein eens eentje gepast... Ik had een breedte maat 36 maar kreeg hem praktisch niet vast, terwijl ik van sommige broeken een 32 of 33 breedte maat aan kan (Ja dat is klein voor mij![]()
)
Ja, als je in de buurt woontquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als ik een privé zwembad heb kom jij bijna elke dag?
Bare que?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En daarna lekker zonnen met de bareque erbij
That's right.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je woont toch in een vinex wijk!
Dat kan altijd gereld wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, als je in de buurt woont![]()
[..]
Bare que?Naakte que?
Barbeque !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, als je in de buurt woont![]()
[..]
Bare que?Naakte que?
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook skinny's, maar ik heb hele dunne benen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook skinny's, maar ik heb hele dunne benen.
Ik ook niet, moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou m'n been er niet eens in krijgen
Laatst raapte iemand iets op van de grond in de gang van de hogeschool, bukte voorover en... *ril* hij moest zeg maar na het oprapen eerst zijn broek ophijsen... obviously had-ie een skinny ding aan...quote:
Gelukkig weet ik dat je nooit een fullbody foto van mij hebt gezien. Ik ben echt niet zo vet als je denkt dat ik ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |