Mijn moeder zou het niet eens toelaten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ma zou mij ook zeker manen om een dokter op te zoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het niet eens toelaten.Je woont toch in een vinex wijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik zie iedereen ook met die billoze piemelloze nudies lopen. Ik heb voor de gein eens eentje gepast... Ik had een breedte maat 36 maar kreeg hem praktisch niet vast, terwijl ik van sommige broeken een 32 of 33 breedte maat aan kan (Ja dat is klein voor mij![]()
)
Ja, als je in de buurt woontquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als ik een privé zwembad heb kom jij bijna elke dag?
Bare que?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En daarna lekker zonnen met de bareque erbij
That's right.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je woont toch in een vinex wijk!
Dat kan altijd gereld wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, als je in de buurt woont![]()
[..]
Bare que?Naakte que?
Barbeque !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, als je in de buurt woont![]()
[..]
Bare que?Naakte que?
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook skinny's, maar ik heb hele dunne benen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook skinny's, maar ik heb hele dunne benen.
Ik ook niet, moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou m'n been er niet eens in krijgen
Laatst raapte iemand iets op van de grond in de gang van de hogeschool, bukte voorover en... *ril* hij moest zeg maar na het oprapen eerst zijn broek ophijsen... obviously had-ie een skinny ding aan...quote:
Gelukkig weet ik dat je nooit een fullbody foto van mij hebt gezien. Ik ben echt niet zo vet als je denkt dat ik ben.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawist ik wel, maar het klonk wel liev.
Het stretcht wel een beetje meeeequote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou m'n been er niet eens in krijgen
Vooral als je er een sok inproptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Jotcha het volgende:
Mijn pik lijkt huge met sommige broeken
Oh, zo'n iemand.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatst raapte iemand iets op van de grond in de gang van de hogeschool, bukte voorover en... *ril* hij moest zeg maar na het oprapen eerst zijn broek ophijsen... obviously had-ie een skinny ding aan...
Dat-mag-niet
Moet ik met wijdere broeken ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatst raapte iemand iets op van de grond in de gang van de hogeschool, bukte voorover en... *ril* hij moest zeg maar na het oprapen eerst zijn broek ophijsen... obviously had-ie een skinny ding aan...
Dat-mag-niet
Nee, niet eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar hebben mensen toch wel een bad!
niet zoveeelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het stretcht wel een beetje meeee
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat-mag-niet
Haha ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vooral als je er een sok inpropt
Net zoals een string die 5 cm boven de broek uit komt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Maar dat is ook niet geil als je een meisje bent.
Zit niet lekker bij je kruis denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet zoveeel
ik zou ook echt niet kunnen lopen gok ik zo
Je mag zeg maar geen kont hebben, en ook niet een geslachtsdeel welke vrijlijk wilt rondbewegen in een broek... want dan gaat dat of een ontzettend smerig tafereeltje worden in dat soort situaties, of je stelt de kansen voor nakomelingen wel heel erg op de proef.quote:
Reetveterrrquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zoals een string die 5 cm boven de broek uit komt.
In de zomer, dan fiets ik rond en dan zie je zo een meisjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zoals een string die 5 cm boven de broek uit komt.
Ik weet alleen dat je veel krullen hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat je nooit een fullbody foto van mij hebt gezien. Ik ben echt niet zo vet als je denkt dat ik ben.
nahhh daar valt over te praten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb ook geen fullbody foto op mijn fobo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je veel krullen hebt
Ik lurk niet op zoveel fobo's
Niet bepaald... Zo niet nog smeriger, want dan komt de string er nog heerlijk bovenuit... Wat ik dan denk: schuurt dat niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
Dat ie zo links of rechts hangtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zit niet lekker bij je kruis denk ikMeidenbroeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |