Heb weleens keihard een string omhoog getrokken bij een meisje omdat hij er zo uitstakquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet bepaald... Zo niet nog smeriger, want dan komt de string er nog heerlijk bovenuit... Wat ik dan denk: schuurt dat niet?
Ik heb geen body, alleen een hoofd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fullbody foto op mijn fobo.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb weleens keihard een string omhoog getrokken bij een meisje omdat hij er zo uitstak
Dan koop je de verkeerde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
C&A heeft goede broeken.
Die merk broeken gaan altijd snel kapot
Vind je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
C&A heeft goede broeken.
Leuke katquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fullbody foto op mijn fobo.
oooh echtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb weleens keihard een string omhoog getrokken bij een meisje omdat hij er zo uitstak
En het ALLER ergste dan: dat het labeltje dan boven de string uit komt. Dan wil ik-moet-ik-dat-labeltje-goed-doen WRAAAH!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, ze was een slet. Ze is een aantal keer naar huis gestuurd omdat haar shirt doorscheen en te kort wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooh echt
dat doet toch pijn
Geen idee, we'll never knowquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooh echt
dat doet toch pijn
Klopt, het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag zeg maar geen kont hebben, en ook niet een geslachtsdeel welke vrijlijk wilt rondbewegen in een broek... want dan gaat dat of een ontzettend smerig tafereeltje worden in dat soort situaties, of je stelt de kansen voor nakomelingen wel heel erg op de proef.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, ze was een slet. Ze is een aantal keer naar huis gestuurd omdat haar shirt doorscheen en te kort was
en terechtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, ze was een slet. Ze is een aantal keer naar huis gestuurd omdat haar shirt doorscheen en te kort was
moet je eens doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En het ALLER ergste dan: dat het labeltje dan boven de string uit komt. Dan wil ik-moet-ik-dat-labeltje-goed-doen WRAAAH!
Goedzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In de zomer, dan fiets ik rond en dan zie je zo een meisje!
Ik zorg áltijd dat als ik skinny's of wat dan ook wat laag is, iets langs erover aan doe. Of lang gneoeg.
nopequote:
Dat was zo mooi.quote:
Daarnaast zien de van de C&A er hetzelfde uit !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind je?Ik niet. Ik heb altijd merkbroeken geloof ik.
Offehm primark
bij mij altijd precies andersomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
C&A heeft goede broeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |