Haha, dat is helemaal erg ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En het ALLER ergste dan: dat het labeltje dan boven de string uit komt. Dan wil ik-moet-ik-dat-labeltje-goed-doen WRAAAH!
Bij mij zit zo'n kind in de klas die rijk is + model. Draagt ook doorschijnende shirts, maar dan heet het haute couture...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, ze was een slet. Ze is een aantal keer naar huis gestuurd omdat haar shirt doorscheen en te kort was
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was zo mooi.
"Heb je nog wat in je kluisje?"
Nee, hoezo?
"Dit kan toch niet Samantha (Ja echtOook nog op z'n Rotterdams)"
Wat niet?
"Je mag niet naar binnen"
Ik kom gewoon nooit in de C&Aquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarnaast zien de van de C&A er hetzelfde uit !
Alleen staat het merknaam er niet op.
EN ik vind de kwaliteit dus beter.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was zo mooi.
"Heb je nog wat in je kluisje?"
Nee, hoezo?
"Dit kan toch niet Samantha (Ja echtOook nog op z'n Rotterdams)"
Wat niet?
"Je mag niet naar binnen"
Ik heb het bij mn ex ook wel eens gedaan hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Jotcha het volgende:
Bij mijn ex thuis trok haar zus dr vriend regelmatig dr string flink omhoog, midden in de huiskamer
Ohjaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:45 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bij mij zit zo'n kind in de klas die rijk is + model. Draagt ook doorschijnende shirts, maar dan heet het haute couture...
wel!1111quote:
Ik niet, tactische redenenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bijna al mijn foto's zijn fullbody
zien die er nog een beetje doenbaar uit dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OhjaLekker dan.
Ik heb van die fulltime cosplayers, met rokjes die nét te kort zijn.Maar op mijn school lijkt alles te mogen
Zij dan net niet, maar we hebben wel toffe wijven op schoolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zien die er nog een beetje doenbaar uit dan?
true tuequote:
Nu je zo praat lijkt het wel jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OhjaLekker dan.
Ik heb van die fulltime cosplayers, met rokjes die nét te kort zijn.Maar op mijn school lijkt alles te mogen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zij dan net niet, maar we hebben wel toffe wijven op school
Lijkt altijd wle te zijn onder het mom van artistieke vrijheid oid. Of geekleraren die thuis toch niets krijgen. Idkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu je zo praat lijkt het wel ja
ik de verkeerde schoolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oehh
ik heb echt de verkeerde opleiding gekozen .
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt altijd wle te zijn onder het mom van artistieke vrijheid oid. Of geekleraren die thuis toch niets krijgen. Idk
Inderdaad... Ik geef nog liever 100 euro meer uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
al kom ik er de komende jaar ook niet meer.. wat een schijt winkel die C&A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |