Zeg maar dat ik van haar houquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, mijn mama heeft hem vanmorgen op de bus gedaan op het werk! En dat komt sowieso op het postkantoor omdat dat belangrijke post vanuit de gemeente is! Dus hij zal er morgen wel zijn.
klopt, en volgens iedereen staat geel mij enorm goed, dus dan die goedkope vest ook wel..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, juist tof.
* vindt opvallende dingen soms juist leuk
Alleen jammer niet met schaatsen.quote:
Neuh, ik had ook niet anders verwacht, Nederland faalt altijd bij ploegenachtervolging. Alleen wel tof dat het bij het snowboarden is, is toch redelijk onbekend in Nederland.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen jammer niet met schaatsen.
Heui Suus kijk eens hoe laat het is, en ik ben nog online. Knap of knap?
'00:09'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen jammer niet met schaatsen.
Heui Suus kijk eens hoe laat het is, en ik ben nog online. Knap of knap?
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
Zo'n vest kan prima door als jas Do,
Neh... winterjasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Voor mij wel, ik loop zelfs met dit weer nog met een vest
nope, Jyväskylä, Finland, Grote IT-stad en studentenstad van Finland(met minder inwoners als Groningen XD )quote:
Die is al de hele week thuisquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, ik had ook niet anders verwacht, Nederland faalt altijd bij ploegenachtervolging. Alleen wel tof dat het bij het snowboarden is, is toch redelijk onbekend in Nederland.
En het is vrijdag, dan hoeft Jochem niet vroeg te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |