iddquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, ik had ook niet anders verwacht, Nederland faalt altijd bij ploegenachtervolging. Alleen wel tof dat het bij het snowboarden is, is toch redelijk onbekend in Nederland.
En het is vrijdag, dan hoeft Jochem niet vroeg te werken.
ECHT winterjas/zomerjas iedere 2 jaar toch vaak, maar ik vul dat aan met een jasje of zo ernaast, moet er dus in dit geval ff iets 'fleurigers' naastquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik koop ieder jaar een nieuwe jas.
Normaal ben ik daarvoor al wegquote:
Ik doe altijd veel t'shirts en truien aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik koop ieder jaar een nieuwe jas.
Je hoeft ook geen dik gewatteerde jas te kopen hm.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo'n Michelin-mannetje
Voelde ik me dan ook wel, maar het is een stuk praktischer... heb er altijd handschoenen in, fietslampjes, sleutels, portemonnee en telefoon... Zakkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Watje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Normaal ben ik daarvoor al wegGa jij maar juunbuuse eten ofzo.
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen dik gewatteerde jas te kopen hm.
Frikandel speciaal jonguuh.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Normaal ben ik daarvoor al wegGa jij maar juunbuuse eten ofzo.
's ochtends op de fiets toch wel een mustquote:
Ik had altijd zo'n Matrix jas, maar dan van Suede voor in de winter.. Supertoffe jas!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voelde ik me dan ook wel, maar het is een stuk praktischer... heb er altijd handschoenen in, fietslampjes, sleutels, portemonnee en telefoon... Zakken
Nee ik kan de laatste tijd slecht tegen laat naar bed aangezien ik de hele dag geen flikker uit voer en maar achter de pc zit. Want normaal ben ik een nachtmens. Maar vanaf maandag veranderd dat.quote:
Ik dacht echt whut. Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Frikandel speciaal jonguuh.Da's belgisch.
Ah, dus je gaat werken én later naar bed?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik kan de laatste tijd slecht tegen laat naar bed aangezien ik de hele dag geen flikker uit voer en maar achter de pc zit. Want normaal ben ik een nachtmens. Maar vanaf maandag veranderd dat.
quote:
Helemaal met je eens! Heb een leuke gezien bij de vero moda, zo'n kortere.quote:
mwah, ik ben nu ook wel blij dat ik een jas mee heb.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen tijdens het uitgaan is het ideaal met dit weer.
C&Aquote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
echt... ik zou ook niet weten waar ik moet kijken
maar zo gaat het dus al ene jaar... ooow JA dan kijk ik wel van de zomernaar een jas
en dan is het weer winter
dan heb ik geen jas aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
's ochtends op de fiets toch wel een must!
Sowieso ben ik iemanddie het vrij snel warm heeft, dus vanaf 15 graden heb ik zeker al een zomerjas aan.
Ja, dan voelt het warm.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik ben nu ook wel blij dat ik een jas mee heb.
Hoewel ik vanmiddag gewoon in een vest buiten rondliep, met -4..
Maar dat was warm, als je gewend bent aan -20+ (zo koud was het de afgelopen week steeds)
Ligt er aan hoe laat ik moet beginnen. Maar dan heb ik tenminste weer een ritme.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat werken én later naar bed?
Rond december altijd dik in de uitverkoop... Komt mijn huidige winterjas ook uit. Had dezelfde toen zien hangen voor 190 euroquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
echt... ik zou ook niet weten waar ik moet kijken
maar zo gaat het dus al ene jaar... ooow JA dan kijk ik wel van de zomernaar een jas
en dan is het weer winter
fucking koud! Sowieso, als het regent eveneens: fucking koud!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan heb ik geen jas aan
JA dan ben ik nu alweer te laatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rond december altijd dik in de uitverkoop... Komt mijn huidige winterjas ook uit. Had dezelfde toen zien hangen voor 190 euro! Gekocht voor 85
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind jassen maar niks.
Het liefste laat ik hem thuis.
in de regen fietsen als het warm isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
fucking koud! Sowieso, als het regent eveneens: fucking koud!
Ik draag de hele zomer door vestenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind jassen maar niks.
Het liefste laat ik hem thuis.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA dan ben ik nu alweer te laat
Dan loop ik vaak gewoon in t-shirt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik draag de hele zomer door vesten
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan loop ik vaak gewoon in t-shirt.
Kunnen ook vrij weinig mensen tegen... ik heb daar absoluut geen moeite mee. Laatst nog met jas+sjaal+zonnebril wegens laagstaande zonquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Net zoals een jas in de auto.
QFT. Of nietsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb geen ritme.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat ik moet beginnen. Maar dan heb ik tenminste weer een ritme.
Het eerste dat ik doe is mn jas achterin gooien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kunnen ook vrij weinig mensen tegen... ik heb daar absoluut geen moeite mee. Laatst nog met jas+sjaal+zonnebril wegens laagstaande zonVoelde me echt een mongool.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |