Klopt, maar dat heeft er ook mee te maken dat ze weten dat vrouwen van de uitverkoop houden en mannen denken van: Laat maar snel wegwezen met die troep.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, dat kan natuurlijkMannenkleren is er vaak ook minder.
Er zijn altijd zó veel vrouwendingen over
quote:
Draag zelf g-star, PME en had er nog eentje van jack and jones tussen zitten...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah valt wel mee hoor, Ik heb verscheidene Pall Mall (met lekker veel zakken) en Wrangler e.d.. en nog nooit meer kwijtgeweest als 75 euro.. Ik doe ongeveer 2 jaar met zo'n broek, terwijl ik met een C&A van 30 euro hooguit een half jaar doe..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeh Dooo neeeeeeeeeeeee.
Dankje, mijn dromen zijn kapot voor vandaag.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn verbazingsoog had alleen maar oog voor dat afzichtelijke naambordje.
quote:
Sorry voor de visual.quote:
BIj mij is het zo, dat elke keer als ik in de V&D ben, er een leraar en zijn vrouw(waar ik ook les van had) er tegenkom.. Zijn een beetje van die Uruzgan types....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier lijkt het altijd een verzamelgebied voor buitenlanders.
Trusten!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:51 schreef Trevland het volgende:
Hey schatjes ik ga maar eens slapen![]()
Bis Later
Ja true.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft er ook mee te maken dat ze weten dat vrouwen van de uitverkoop houden en mannen denken van: Laat maar snel wegwezen met die troep.
quote:
Tegenwoordig is de V&D weer een stuk leuker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
BIj mij is het zo, dat elke keer als ik in de V&D ben, er een leraar en zijn vrouw(waar ik ook les van had) er tegenkom.. Zijn een beetje van die Uruzgan types....
Dus dan verdienen ze meer als ze meer vrouwendingen neerleggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Trusten!
[..]
Ja true.Wij jagen erop
160.. geen idee waar ik zo'n highpriced broek moet wegtoveren..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Eentje van 160, eentje van 130 en eentje van 110.
quote:
quote:
Anders ging jij dromen over strings die wel wit waren?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeh Dooo neeeeeeeeeeeee.
Dankje, mijn dromen zijn kapot voor vandaag.
Inderdaad, die PME's zijn echt geweldig! heb er ook een trui ding van, heb ik al 4 jaar ofzo, Ik vind hem erg lelijk, maar hij is nog altijd in perfecte staat...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Draag zelf g-star, PME en had er nog eentje van jack and jones tussen zitten...
Die PME's houden echt 2 jaar vol.. maar soms vind ik ze niet meer tof, maar zijn ze niet stuk!
Gekocht bij Image, was van Diesel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
160.. geen idee waar ik zo'n highpriced broek moet wegtoveren..
Ja, ik weet het wel, de g-star brandstore... dan heb je een te hoog geprijsde broek welke je niet mag wassen en die rotzooi. Fuck off, ik wil niet in een stinkbroek lopen.
Dat irriteert mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, die PME's zijn echt geweldig! heb er ook een trui ding van, heb ik al 4 jaar ofzo, Ik vind hem erg lelijk, maar hij is nog altijd in perfecte staat...
Ja, dat sowiesoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus dan verdienen ze meer als ze meer vrouwendingen neerleggen.
Nee, over geile gozers natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Anders ging jij dromen over strings die wel wit waren?
WTFquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had in de eerste van deze opleiding een dik wijf in de klas van 27 en die ging naar de wc en die kwam terug met een sliert wc papier uit haar broek aan de achterkant
Aubergine.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb vandaag een broek van 25 euro bij de C&A gekocht in een kleur die ik nooit kon vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |