quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe die steen eens omhoog...
Over Nudie:
[..]
Al sla je me wild..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gelukkige zaterdag.
zet maar in op uw plek in de top 100 van vandaaag!
Redelijk hoog.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gelukkige zaterdag.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
Een string die 5 cm boven de broek uit komt is niet lekker, maar als je hem net een beetje kan zien als je stiekem een beetje in de broek gluurt is wel weer.
Waar of niet?
mwah, koop altijd gewoon wat me lekker zit en wat praktisch is.... shoppen is ook niet mijn favo. bezigheid, en ik kwam dit jaar er pas achter dat vorig jaar Shuttershades helemaal da bomb zijn.. Mijn zonnebril is een jaren 80 model Rayban....quote:
Hoog.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gelukkige zaterdag.
Trustequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:01 schreef Renesite het volgende:
Ik ga maar es naar bed, met de laptop, duh.
top 10 voor jou wel jaquote:
Mjah, en een vriendin van mijn woont sinds deze zomer op de Parkweg....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehhee... Komt door die nozems uut de stad
quote:
Boeiend, dan kun je wel praten over je smaak. Ik ben ook niet zo modebewust hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, koop altijd gewoon wat me lekker zit en wat praktisch is.... shoppen is ook niet mijn favo. bezigheid, en ik kwam dit jaar er pas achter dat vorig jaar Shuttershades helemaal da bomb zijn.. Mijn zonnebril is een jaren 80 model Rayban....
Ik denk minstens 150.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
top 10 voor jou wel ja
Ik vind het eens in de paar weken wel lekker om te winkelenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, koop altijd gewoon wat me lekker zit en wat praktisch is.... shoppen is ook niet mijn favo. bezigheid, en ik kwam dit jaar er pas achter dat vorig jaar Shuttershades helemaal da bomb zijn.. Mijn zonnebril is een jaren 80 model Rayban....
Ray Ban.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oei! Moet je met d'r gaan RIL winkelen RILquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, en een vriendin van mijn woont sinds deze zomer op de Parkweg....
Die tweedequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |