Gabi heette zequote:
Hehe, ik weet nog, een keer toen ik de trein uitkwam in Groningen, liep er zo'n mode trutje voor me, helemaal in het wit.. Behalve op 1 plekje, daar was het bruinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Anders ging jij dromen over strings die wel wit waren?
Ja, tuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat sowiesoVeel is ook psychologisch, maar veel ook niet met uitverkoop
Ik ps wel echt op
[..]
Nee, over geile gozers natuurlijk!
geile gozers in witte stringsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat sowiesoVeel is ook psychologisch, maar veel ook niet met uitverkoop
Ik ps wel echt op
[..]
Nee, over geile gozers natuurlijk!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hehe, ik weet nog, een keer toen ik de trein uitkwam in Groningen, liep er zo'n mode trutje voor me, helemaal in het wit.. Behalve op 1 plekje, daar was het bruin
Dat is niks voor mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Van die broeken die je zes maanden niet mag wassen.
Als er een vlekje in zit moet-ie gewoon gewassen worden als het niet ff met een nat doekje verholpen kan worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Jaaa.. dat trekt hoe dan ook net meer aandacht dan het sletterige 5 centimetertje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
Een string die 5 cm boven de broek uit komt is niet lekker, maar als je hem net een beetje kan zien als je stiekem een beetje in de broek gluurt is wel weer.
Waar of niet?
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Uitverkoop is een en al psychologisch.
Vaak waren die producten al afgeprijsd naar niet ver boven de uitverkoop-prijs.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Dan doe je het goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja preciesNeee, ik let echt wel op dat ik goedkoper uit ben, veel goedkoper
True that.... Echt zo sneu, hoe sommige mensen hier erbij lopen... En dan kijken ze mij raar aan, als ik gewoon in casual kleding, met een of ander rock themed shirt onder een zwarte vest de kroeg binnenkom om mensen op te halen die een taxi hadden besteld...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!
Sowieso, modetrutjes uit Delfzijl
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
Een string die 5 cm boven de broek uit komt is niet lekker, maar als je hem net een beetje kan zien als je stiekem een beetje in de broek gluurt is wel weer.
Waar of niet?
Dan doe je het goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:58 schreef mstr het volgende:
[afbeelding] Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja preciesNeee, ik let echt wel op dat ik goedkoper uit ben, veel goedkoper
Precies. Omdat je weet dat zij het niet wilt, terwijl jij het wel kan zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa.. dat trekt hoe dan ook net meer aandacht dan het sletterige 5 centimetertje.
quote:
Doe die steen eens omhoog...quote:
quote:Dat houdt in dat de broek gedoopt wordt in Indigo (het geven van de kleur aan een broek) en vervolgens niet wordt bewerkt, gewassen of geschuurd. Als de broek is gekocht wordt hij gedragen zonder te worden gewassen. Na lange tijd dragen is het tijd voor de was, waarna de draagplekken als het ware meer naar voren komen. Het is geen saaie effen broek meer, maar staat getekend met de kenmerken van de drager's portomonnee, mobieltje, knieholtes en alles wat maar met de broek heeft geleefd. Leef je een rustig leven, dan zal de broek ook niet extreem uit de was komen, maar leef je onder extreme condities als loodzware knieënarbeid, dan zal het effect te zien zijn. De effecten komen dus tijdens het dragen al op, maar na het wassen komen ze er nóg meer uit. Nudie's benaming voor deze soort jeans is "Dry Denim", oftewel "Droge Denim" vanwege het feit dat de broeken ongewassen zijn.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 had trouwens nooit verwacht dat hij over mode zou praten...
Zo'n gek fenomeen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe die steen eens omhoog...
Over Nudie:
[..]
Hehehhee... Komt door die nozems uut de stadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 had trouwens nooit verwacht dat hij over mode zou praten...
Hallo Suziequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, grijzig. Maar dat verkopen ze niet zo gauw in dure denimwinkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |