Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Officieel had jij hem moeten maken aangezien jij de laatste post had in de vorigequote:
Nee, degene met de lapo. Modjes posten soms door het slotje heen, maar dan nog mag de originele lapomaker 'm openen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Officieel had jij hem moeten maken aangezien jij de laatste post had in de vorige
Posts na de 300e tellen niet als lapo, en Jotcha had de 300e post EN dit topic was ook nog eens eerderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Officieel had jij hem moeten maken aangezien jij de laatste post had in de vorige
300e post in een topic opent het nieuwe topicquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Je doet LWOO?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef Remsjo het volgende:
Ik begrijp er niks meer van maar het zal wel, maakt niet uit
Nee maar door slotjes posten en dergelijke dat begrijp ik niet wat daar mee bedoelt word maar boeiequote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee maar door slotjes posten en dergelijke dat begrijp ik niet wat daar mee bedoelt word maar boeie
Je weet hoe een topic op slot gaat na 300 posts?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee maar door slotjes posten en dergelijke dat begrijp ik niet wat daar mee bedoelt word maar boeie
Als het topic vol is kan een mod nog doorpostenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Door de slotjesfee tochquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je weet hoe een topic op slot gaat na 300 posts?
Nee want ik heb dat nog nooit gezien. Doe es voor!?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je weet hoe een topic op slot gaat na 300 posts?
Heimen na een flink potje choppenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:12 schreef TwyLight het volgende:
Er zit hier op fok ook zo'n user met zo'n enorme vlek op z'n gezicht, wie is dat ook al weer?
Hm?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:21 schreef Renesite het volgende:
Ren? Jij hebt FOK slotjesdienst...
Op elk topic welke 300 posts dreigt te halen allemaal op slot zetten.quote:
Gut meidquote:
Ohja, dat doe ik jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op elk topic welke 300 posts dreigt te halen allemaal op slot zetten.
Users die zuigenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, dat doe ik ja![]()
[..]
Users die zuigen [ afbeelding ]
Sucky sucky 5 dorrarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, dat doe ik ja![]()
[..]
Users die zuigen [ afbeelding ]
Ook al een tijd niet, maar goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Misschien dat jij pik zuigt, ik niet
Koffiequote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op elk topic welke 300 posts dreigt te halen allemaal op slot zetten.
De echte kunst zit 'm in het maken van kwartetjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:26 schreef TwyLight het volgende:
En als ik triple post wil dan doe ik dat
Arbeidsintensief karweitje hoor, en dat voor 50 cent per topicquote:
Zondequote:
Is je beroep anders te saai?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben een icterik heb het leren drinken
hhmmmzz, koffiequote:
Dan zijn de KLB en ONZ mods rijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Arbeidsintensief karweitje hoor, en dat voor 50 cent per topic
quote:
Nee jij niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
________________________________________________!
Jij ook niet.quote:
Ik niet, helaas.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef RenRen- het volgende:
Iemand hier die recent nog naar Londen is geweest?
Ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef RenRen- het volgende:
Iemand hier die recent nog naar Londen is geweest?
Internetten bij de Starbucks!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet ideeen hebben voor dingen die ik kan gaan doen
Harrodsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet ideeen hebben voor dingen die ik kan gaan doen
Ik ben Lau nietquote:
Daar ben ik al weleens geweestquote:
Dat lijkt me ook wel vet inderdaad om heen te gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben Lau nietIk ga daar niet de tijd voor hebben.
[..]
Daar ben ik al weleens geweestZo mooi.
Is wel iets wat je moet zien als je in Londen bentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel vet inderdaad om heen te gaan.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
http://www.stedentrippers.nl/londen/bezienswaardigheden.html Misschien hier eens kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is wel iets wat je moet zien als je in Londen bentIk vond het indrukwekkend, ik wil weer. Ik denk dat ik dit alleen ga doen enzo
Ik denk wel dat ik daar wat uit gekozen hadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.stedentrippers.nl/londen/bezienswaardigheden.html Misschien hier eens kijken?
Nou ja, de meeste dingen heb ik wel gezien, maar ik wil leuke dingen om te doen. Hoeft niet typisch londen te zijn, maar een niet enorm duur, gezellig eettentje bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.stedentrippers.nl/londen/bezienswaardigheden.html Misschien hier eens kijken?
Ah op die manierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste dingen heb ik wel gezien, maar ik wil leuke dingen om te doen. Hoeft niet typisch londen te zijn, maar een niet enorm duur, gezellig eettentje bijvoorbeeld
Wanneer ga je dan en waarom?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste dingen heb ik wel gezien, maar ik wil leuke dingen om te doen. Hoeft niet typisch londen te zijn, maar een niet enorm duur, gezellig eettentje bijvoorbeeld
Ik heb daar geen tijd voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:56 schreef Jotcha het volgende:
Ga naar de applestore, kan je gratis fokken.
Over 3 weken, met schoolquote:
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb daar geen tijd voorIk wil genieten van mijn omgeving
![]()
Leukquote:[..]
Over 3 weken, met school
Koei.quote:
Dan zou het leuker zijn thoquote:
Ehhm. we gaan een aantal verplichte dingen doen (BBC bezoeken, teambuilding, workshop), en na 2 uur mogen we vrij rondlopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een opdracht mee of is dit gewoon voor de fun?
das wel chill, dus 's nachts reizen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan zou het leuker zijn tho![]()
[..]
Ehhm. we gaan een aantal verplichte dingen doen (BBC bezoeken, teambuilding, workshop), en na 2 uur mogen we vrij rondlopen.
Teambuildingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan zou het leuker zijn tho![]()
[..]
Ehhm. we gaan een aantal verplichte dingen doen (BBC bezoeken, teambuilding, workshop), en na 2 uur mogen we vrij rondlopen.
och boeiend, kan best grappig zijnquote:
Ehm, als we vertrekken is het 11 uur 's ochtends, en als we teruggaan gaan we om 11 uur 's avondsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
das wel chill, dus 's nachts reizen?
Volgende week zaterdag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:08 schreef mstr het volgende:
Oké, wanneer gaan vrouwen eens duidelijk worden met het uitzenden van wel/geen signalen en wat ze willen?
dus zodra je weer thuis bent ben je total lossquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
och boeiend, kan best grappig zijn![]()
[..]
Ehm, als we vertrekken is het 11 uur 's ochtends, en als we teruggaan gaan we om 11 uur 's avonds
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
dus zodra je weer thuis bent ben je total loss
Dat kan ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik slaap heel goed met een reispilletje op
Op de middelbare gingen we naar Parijs, en vertrokken we om 8 uur of zo, en ik sliep de hele reis, ook met de ADHDmensen achter.quote:
das wel fijn, ben ik blij dat ik een persoon ben dat bijna overal wel kan slapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op de middelbare gingen we naar Parijs, en vertrokken we om 8 uur of zo, en ik sliep de hele reis, ook met de ADHDmensen achter.
Ik kan in een auto/bus/trein/vliegtuig echt dramatisch slecht slapen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
das wel fijn, ben ik blij dat ik een persoon ben dat bijna overal wel kan slapen
geen enkel probleem mee.. Heb zelfs tijdens mijn werk wel eens geslapen in de autoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan in een auto/bus/trein/vliegtuig echt dramatisch slecht slapen.
als ik wil slapen dan slaap ik er wel makkelijk in maar als ik het niet wil dan doe ik het ook gewoon nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
QFT.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Knieoperatie.quote:
Ik ook, BEHALVE met zo'n pil. Dan ben ik heel snel gewoon outquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Die kent ze niet zegt zequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wens haar maar beterschap van TLK !
Zekerquote:
En renren?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die kent ze niet zegt ze.
[..]
Zeker [afbeelding]
Die heeft ze wel eens gezienquote:
Maar kijken kan altijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Toch maar een mailtje gestuurd dat ik wel naar die niet lopende Daf wil gaan kijken
Dank jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In ieder geval beterschap.
Maar vet programma van PP he ?
Dankjequote:
Daarom, cosmetisch nog in vrij nette staat maar kunnen het technische deel verder niet goed beoordelen omdat er geen proefrit gemaakt kan worden.quote:
daarom moet je er ook goed mee oppassenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom, cosmetisch nog in vrij nette staat maar kunnen het technische deel verder niet goed beoordelen omdat er geen proefrit gemaakt kan worden.
Prodigy en Gogol zijn ook vetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dank je
Ja, hmwa ik weet niet. Op zich wel grote headliners, maar ik ga denk ik toch niet. Alhoewel ik wel graag Rammstein live zou willen zien.
[..]
Dat weten we donders goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
daarom moet je er ook goed mee oppassen
Prodigy ook. Green Day vind ik mwah, grote naam maar een paar liedjes die ik echt vet vindt. Pink is ook wel een leuke naam op zich.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Prodigy en Gogol zijn ook vet
Zaterdag vind ik de minste dag.
Die foto gaat ondertussen heel internet rond, ze heeft 'm dus uiteraard gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En mij?
Zet er wel onder: bekend van de foto
2 Many DJ'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prodigy ook. Green Day vind ik mwah, grote naam maar een paar liedjes die ik echt vet vindt. Pink is ook wel een leuke naam op zich.
Ik vind Green day niet zo leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prodigy ook. Green Day vind ik mwah, grote naam maar een paar liedjes die ik echt vet vindt. Pink is ook wel een leuke naam op zich.
Ja, en ook nog een show van meer dan twee uurquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind Green day niet zo leuk.
En dan ook nog eens als afsluiter
Kan ik zaterdag wel vroeg naar huis.
Wat is er mis met Jay-Z?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Lineup van Rock am Ring... Alleen Jay-Z staat er tussen
__!!
Welke bands allemaal?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Lineup van Rock am Ring... Alleen Jay-Z staat er tussen
__!!
Past niet echt op ROCK am Ring hequote:
Als ik het goed heb gezien iig: Muse, Rammstein, Motörhead, Rage Against The Machine en nog watquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Welke bands allemaal?
Rock Am Ring wil ik graag eens heen..
Vind Jay er anders prima tussen passen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Past niet echt op ROCK am Ring he.
Dat, en daarnaast vind ik het maar baggerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Past niet echt op ROCK am Ring he.
Mwah. Voor mij hoeft het niet zoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind Jay er anders prima tussen passen.
Oh en Slayerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien iig: Muse, Rammstein, Motörhead, Rage Against The Machine en nog wat
Boh Rammstein. Mijn oom draaide dat op mijn oude werk altijd sochtends vroeg om 6 uur. Nou dan word je wel wakker kan ik je zeggenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien iig: Muse, Rammstein, Motörhead, Rage Against The Machine en nog wat
* Marco001 plaatst even een perskaart aanvraag in FOT....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rap op Rock am ringquote:
Die middelstetweede. Bloed is engquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan nu het spel "4 op een rij, welke hoort er niet bij?" En ik geef de beurt aan Jan-Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo flauwquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan nu het spel "4 op een rij, welke hoort er niet bij?" En ik geef de beurt aan Jan-Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Middelstequote:
Zie ninja edit.quote:
Nigger!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is alleen zo jammer dat er allemaal van die grafwijven komen naar de zwarte cross.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
He jammer nog niks bekent wat er aan muziek op de Zwarte Cross is, oke natuurlijk weet ik ook wel dat Normaal en Jovink en de voederbietels er zijn, maar de rest nog niet
Die komen ook alleen maar om in de modder geneukt te wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er allemaal van die grafwijven komen naar de zwarte cross.
Ja door de meest zatte mannen omdat ze anders niemand kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Die komen ook alleen maar om in de modder geneukt te worden
Maar om die reden ga ik er ook niet heen, heb trouwens al wel een paar keer van die modepopjes op hakschoenen daar gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er allemaal van die grafwijven komen naar de zwarte cross.
Dus heel het platteland met varkens loopt leegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja door de meest zatte mannen omdat ze anders niemand kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Die komen ook alleen maar om in de modder geneukt te worden
Ik zie een mogelijkheidquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja door de meest zatte mannen omdat ze anders niemand kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar om die reden ga ik er ook niet heen, heb trouwens al wel een paar keer van die modepopjes op hakschoenen daar gezien
Did you shit bricks?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]Ja op de motorcross lopen ook altijd van die wijven in hun mooiste witte jas en hakjes aan. Heerlijk om te zien hoe ze dan door de modder moeten baggeren.
Voor mij... Ga maar Zwarte Cross tickets regelen ofzoquote:
Dat dus niet, maar heb ze dus daar wel gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]Ja op de motorcross lopen ook altijd van die wijven in hun mooiste witte jas en hakjes aan. Heerlijk om te zien hoe ze dan door de modder moeten baggeren.
Oh nou dat moet je eens een keer zien. Die doen dat alleen maar voor al die leuke motorcrossers zodat ze kunnen zeggen dat ze daardoor geneukt zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dus niet, maar heb ze dus daar wel gezien
Doe dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij... Ga maar Zwarte Cross tickets regelen ofzo
Misschien welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nou dat moet je eens een keer zien. Die doen dat alleen maar voor al die leuke motorcrossers zodat ze kunnen zeggen dat ze daardoor geneukt zijn.
Oh, dankjewelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:49 schreef TwyLight het volgende:
Die nagelclipper is wel vet op je deviantart renren, dacht eerst dat het een zogenaamd kunstzinnige foto was en toen vond ik het beetje dom maar dat het getekend is is echt vet
Die heb ik al opgehadquote:
Foto van je stash? Ik ga kiezenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dankjewelDie was ook leuk om te doen
![]()
[..]
Die heb ik al opgehadEerder deze week.
quote:
Even wachten hoor, moet ik even makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Foto van je stash? Ik ga kiezen
Je wilt niet met varkens worstelen in de modder?quote:
quote:
Liever niet neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je wilt niet met varkens worstelen in de modder?
Ga je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij... Ga maar Zwarte Cross tickets regelen ofzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je wilt niet met leuke meisjes worstelen in de modder?
Even kijken wat vrienden doenquote:
Kamperen in de auto.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Even kijken wat vrienden doen.. Dus wie weet, alleen zie net dat de campingkaarten uitverkocht zijn
ik heb waarschijnlijk nog wel ergens plek, al is het in de tuinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Even kijken wat vrienden doen.. Dus wie weet, alleen zie net dat de campingkaarten uitverkocht zijn
Met 4 man in de Dafquote:
Bevrijdingsfestival viel in het niets bij Sonisphere iigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn lang niet zo leuk
Als je een grotere versie nodig hebt, roepen!quote:
Hmm true.. Dan met 2 personen.. Ik en een chickquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet voor iedereen te zorgen
Vond afgelopen 2 jaar Koninginnedag in A'dam niet tegen vallenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als dat geen neuken slapen wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm true.. Dan met 2 personen.. Ik en een chick![]()
Dan kan je ook nog wel hier heen komenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Auto moet wel ingewijd wordenquote:
Duhquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bevrijdingsfestival viel in het niets bij Sonisphere iig
Hoe kom je aan die Models Own lakjes?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je een grotere versie nodig hebt, roepen!![]()
Ik heb dus veel meer kleuren, maar die voorin staan wil ik graag proberen of gebruiken
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/DSCF4091.jpg
De zachtgele, mint, grijze en die zilvere glitters heb k laatst nog gebruikt, dus die niet![]()
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/DSCF4092.jpg
hoh, wachtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Appelpopquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan zal ik je toch tegen moet sprekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
hoh, wacht
Zwarte cross en chicks?
onmogelijk.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die Models Own lakjes?Doe die baby roze, ik wil meteen een swatch
Koala bear-yquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Oeh je hebt de OPI MAAH EN AAEn welke is die roze?
Pics?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zal ik je toch tegen moet spreken
Ik heb zo';n stereotypering in mn hoofd die zegt dat er allemaal boerinnen lopen met een veels te dikke pens die ver over hun broek uitpuilenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zal ik je toch tegen moet spreken
Dat is dus niet zo, loopt genoeg moois rondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb zo';n stereotypering in mn hoofd die zegt dat er allemaal boerinnen lopen met een veels te dikke pens die ver over hun broek uitpuilen
Welke nieuwe regeling?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]Besteld, 3 ook maar. Vlak voor de nieuwe regeling.
En oke![]()
[..]
Koala bear-y![]()
Die is zooo mooi.
quote:
Hij is best wel royal sadnessquote:
Whut?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Minstens 30 euro, 10 euro voor de shipping
Dan ben ik nog beter in staat om iets te versieren geloof ikquote:
Nou dan bestel ik wel op asos.com daar kun je ook opi, models own enz bestellen voor 7 euro verzendkosten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is nieuw daar, moet je meer bestellen dus. Maar dan moet je met anderen meebestellen
toch wel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan ben ik nog beter in staat om iets te versieren geloof ik
Ik ben niet zo'n kansloze biertanker als datquote:
Die zit wel heel vol jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n kansloze biertanker als dat..
Oh echt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou dan bestel ik wel op asos.com daar kun je ook opi, models own enz bestellen voor 7 euro verzendkosten.
Die kerel probeert zijn eigen moeder nog te versieren geloof ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zit wel heel vol jawat niet is kan nog komen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die kerel probeert zijn eigen moeder nog te versieren geloof ik
Hun jurkjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Beaut(...)tegory.aspx?cid=5607
das k*tquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn hotmail heeft de neiging om eens in de zoveel tijd mijn hele inbox naar de prullenbak te verplaatsen
Hij heeft de charmes van een beschimmelde sinaasappelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
zo ver hoef je ook weer niet te zakken
Hotmailquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn hotmail heeft de neiging om eens in de zoveel tijd mijn hele inbox naar de prullenbak te verplaatsen
Wat alcohol al niet met je doetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij heeft de charmes van een beschimmelde sinaasappel..
Nee, want het gebeurd opeens en onregelmatigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
das k*t, geen instelling of zo?
heb je in ieder geval niet het probleem dat je inbox vol zitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, want het gebeurd opeens en onregelmatig.. Ben daardoor zo'n 1000 mails kwijt
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hotmail 14.gif____________________________________________________!
Ben ik blij dat ik me niet zo voor schut zet door me klem te zuipenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik me altijd zo voor schut zet door me klem te zuipen
Alcohol
Zo vaak drink ik ook niet en als ik uitga meestal ook niet omdat het mij te duur isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik me niet zo voor schut zet door me klem te zuipen
Alcoholloos
mijn laatste keer was 2 weken geledenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ook al een tijdje niet eens meer zo erg bezopen geweest
Ligt er ook aan wat je zuipt he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo vaak drink ik ook niet en als ik uitga meestal ook niet omdat het mij te duur is
Ik 3 weken geleden nog behoorlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ook al een tijdje niet eens meer zo erg bezopen geweest
Ik drink nooit, te duur, geen behoefte aan en pak liever de auto dan dat ik moet fietsenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo vaak drink ik ook niet en als ik uitga meestal ook niet omdat het mij te duur is
Een cola/fristi/chocomel is over het algemeen net zo duur als een bier.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik drink nooit, te duur, geen behoefte aan en pak liever de auto dan dat ik moet fietsen
Wat voor bier?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je zuipt he?
Bier is hier donderdags standaard 1 ¤
ik ben niet van bier maar van sterke drankquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je zuipt he?
Bier is hier donderdags standaard 1 ¤
ik heb een maat die geen alcohol drinkt en een auto heeftquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik drink nooit, te duur, geen behoefte aan en pak liever de auto dan dat ik moet fietsen
Toen ik dronk, dronk ik geen bierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Een cola/fristi/chocomel is over het algemeen net zo duur als een bier.
Wat dronk je dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toen ik dronk, dronk ik geen bier
Meestal amstel van de tapquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wat voor bier?
Wij gaan nooit 'alleen uit'. Altijd eerst even gezelligheid bij iemand thuis
Meestal na 5 biertjes en nog een drankje blij genoeg
2-3 Fanta is best te verwaarlozenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben niet van bier maar van sterke drank
[..]
ik heb een maat die geen alcohol drinkt en een auto heeft, maar jij drinkt dus helemaal niks op een avond?
Mixen van 5 euro per glasquote:
Niet liegen he, jij zoop toen een keer HJ in de mac, of iig een keer bier.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
niet dat je dus met een droge bek thuis komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
2-3 Fanta is best te verwaarlozen
Toen versierde je h2k in een dronken bui en kapte je ermee?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die heeft ie online versierd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Toen versierde je h2k in een dronken bui en kapte je ermee?
Amstel vind ik zelf nooit zo geslaagdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meestal amstel van de tap
Anders ga ik aan de HJ, maar das 2 keer zo duur
Grolschquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Amstel vind ik zelf nooit zo geslaagdHJ ook niet
Liever Grolsch of Heineken
Bij het plaatselijke populaire café schenken ze Bavaria
Deels snap ik je, maar waarom heinekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Amstel of Heineken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik drink eerst bier tot ik aangeschoten ben en dan mixjes, omdat dat veel lekkerder is.
Dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deels snap ik je, maar waarom heineken
Tequila gaat behoorlijk hard, dus handig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat
Sinds kort ook af en toe een tequila. En dat noemt zichzelf 16
Bij uitzonderingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet liegen he, jij zoop toen een keer HJ in de mac, of iig een keer bier.
Beetje slootwater mag wel op z'n tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deels snap ik je, maar waarom heineken
Heb weinig op, maar grolsch was goed. San miguel is kutquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van de bieren die ik gehad heb vind ik Grolsch en Warstiener het lekkerste
Alleen als die ijskoud isquote:
Tequila moet nog een keertje, Sambucaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Tequila gaat behoorlijk hard, dus handig.
Net zoals Sambuca.
je noemt het nu wel goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Beetje slootwater mag wel op z'n tijd
Maar HJ smaakt nergens naar. Grolsch heeft zo'n lekkere volle smaak
Leuk, richting apres ski overql flugels etc vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen als die ijskoud is![]()
[..]
Tequila moet nog een keertje, Sambuca
Ik had dus tequila gedaan vlak voor het gala wat we organiseerden. Moest ik me behoorlijk aangeschoten voorstellen aan de beveiliging. "hoi, ik ben julie baas vanavond"quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Tequila gaat behoorlijk hard, dus handig.
Net zoals Sambuca.
Wat vindt ie niet leukdan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef mstr het volgende:
[..]
En goed te drinken.
Ik merk altijd aan mijn maag wat voor een bier het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |