Toen versierde je h2k in een dronken bui en kapte je ermee?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toen ik dronk, dronk ik geen bier
Die heeft ie online versierd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Toen versierde je h2k in een dronken bui en kapte je ermee?
Amstel vind ik zelf nooit zo geslaagdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meestal amstel van de tap
Anders ga ik aan de HJ, maar das 2 keer zo duur
Grolschquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Amstel vind ik zelf nooit zo geslaagdHJ ook niet
Liever Grolsch of Heineken
Bij het plaatselijke populaire café schenken ze Bavaria
Deels snap ik je, maar waarom heinekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Amstel of Heineken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik drink eerst bier tot ik aangeschoten ben en dan mixjes, omdat dat veel lekkerder is.
Dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deels snap ik je, maar waarom heineken
Tequila gaat behoorlijk hard, dus handig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat
Sinds kort ook af en toe een tequila. En dat noemt zichzelf 16
Bij uitzonderingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet liegen he, jij zoop toen een keer HJ in de mac, of iig een keer bier.
Beetje slootwater mag wel op z'n tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deels snap ik je, maar waarom heineken
Heb weinig op, maar grolsch was goed. San miguel is kutquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van de bieren die ik gehad heb vind ik Grolsch en Warstiener het lekkerste
Alleen als die ijskoud isquote:
Tequila moet nog een keertje, Sambucaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Tequila gaat behoorlijk hard, dus handig.
Net zoals Sambuca.
je noemt het nu wel goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Beetje slootwater mag wel op z'n tijd
Maar HJ smaakt nergens naar. Grolsch heeft zo'n lekkere volle smaak
Leuk, richting apres ski overql flugels etc vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen als die ijskoud is![]()
[..]
Tequila moet nog een keertje, Sambuca
Ik had dus tequila gedaan vlak voor het gala wat we organiseerden. Moest ik me behoorlijk aangeschoten voorstellen aan de beveiliging. "hoi, ik ben julie baas vanavond"quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Tequila gaat behoorlijk hard, dus handig.
Net zoals Sambuca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |