Wat alcohol al niet met je doetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij heeft de charmes van een beschimmelde sinaasappel..
Nee, want het gebeurd opeens en onregelmatigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
das k*t, geen instelling of zo?
heb je in ieder geval niet het probleem dat je inbox vol zitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, want het gebeurd opeens en onregelmatig.. Ben daardoor zo'n 1000 mails kwijt
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hotmail 14.gif____________________________________________________!
Ben ik blij dat ik me niet zo voor schut zet door me klem te zuipenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik me altijd zo voor schut zet door me klem te zuipen
Alcohol
Zo vaak drink ik ook niet en als ik uitga meestal ook niet omdat het mij te duur isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik me niet zo voor schut zet door me klem te zuipen
Alcoholloos
mijn laatste keer was 2 weken geledenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ook al een tijdje niet eens meer zo erg bezopen geweest
Ligt er ook aan wat je zuipt he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo vaak drink ik ook niet en als ik uitga meestal ook niet omdat het mij te duur is
Ik 3 weken geleden nog behoorlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ook al een tijdje niet eens meer zo erg bezopen geweest
Ik drink nooit, te duur, geen behoefte aan en pak liever de auto dan dat ik moet fietsenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo vaak drink ik ook niet en als ik uitga meestal ook niet omdat het mij te duur is
Een cola/fristi/chocomel is over het algemeen net zo duur als een bier.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik drink nooit, te duur, geen behoefte aan en pak liever de auto dan dat ik moet fietsen
Wat voor bier?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je zuipt he?
Bier is hier donderdags standaard 1 ¤
ik ben niet van bier maar van sterke drankquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je zuipt he?
Bier is hier donderdags standaard 1 ¤
ik heb een maat die geen alcohol drinkt en een auto heeftquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik drink nooit, te duur, geen behoefte aan en pak liever de auto dan dat ik moet fietsen
Toen ik dronk, dronk ik geen bierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Een cola/fristi/chocomel is over het algemeen net zo duur als een bier.
Wat dronk je dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toen ik dronk, dronk ik geen bier
Meestal amstel van de tapquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wat voor bier?
Wij gaan nooit 'alleen uit'. Altijd eerst even gezelligheid bij iemand thuis
Meestal na 5 biertjes en nog een drankje blij genoeg
2-3 Fanta is best te verwaarlozenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben niet van bier maar van sterke drank
[..]
ik heb een maat die geen alcohol drinkt en een auto heeft, maar jij drinkt dus helemaal niks op een avond?
Mixen van 5 euro per glasquote:
Niet liegen he, jij zoop toen een keer HJ in de mac, of iig een keer bier.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toen ik dronk, dronk ik geen bier
niet dat je dus met een droge bek thuis komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
2-3 Fanta is best te verwaarlozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |