Hij is best wel royal sadnessquote:
Whut?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Minstens 30 euro, 10 euro voor de shipping
Dan ben ik nog beter in staat om iets te versieren geloof ikquote:
Nou dan bestel ik wel op asos.com daar kun je ook opi, models own enz bestellen voor 7 euro verzendkosten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is nieuw daar, moet je meer bestellen dus. Maar dan moet je met anderen meebestellen
toch wel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan ben ik nog beter in staat om iets te versieren geloof ik
Ik ben niet zo'n kansloze biertanker als datquote:
Die zit wel heel vol jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n kansloze biertanker als dat..
Oh echt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou dan bestel ik wel op asos.com daar kun je ook opi, models own enz bestellen voor 7 euro verzendkosten.
Die kerel probeert zijn eigen moeder nog te versieren geloof ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zit wel heel vol jawat niet is kan nog komen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die kerel probeert zijn eigen moeder nog te versieren geloof ik
Hun jurkjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Beaut(...)tegory.aspx?cid=5607
das k*tquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn hotmail heeft de neiging om eens in de zoveel tijd mijn hele inbox naar de prullenbak te verplaatsen
Hij heeft de charmes van een beschimmelde sinaasappelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
zo ver hoef je ook weer niet te zakken
Hotmailquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn hotmail heeft de neiging om eens in de zoveel tijd mijn hele inbox naar de prullenbak te verplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |