Bevrijdingsfestival viel in het niets bij Sonisphere iigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn lang niet zo leuk
Als je een grotere versie nodig hebt, roepen!quote:
Hmm true.. Dan met 2 personen.. Ik en een chickquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet voor iedereen te zorgen
Vond afgelopen 2 jaar Koninginnedag in A'dam niet tegen vallenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als dat geen neuken slapen wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm true.. Dan met 2 personen.. Ik en een chick![]()
Dan kan je ook nog wel hier heen komenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Auto moet wel ingewijd wordenquote:
Duhquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bevrijdingsfestival viel in het niets bij Sonisphere iig
Hoe kom je aan die Models Own lakjes?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je een grotere versie nodig hebt, roepen!![]()
Ik heb dus veel meer kleuren, maar die voorin staan wil ik graag proberen of gebruiken
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/DSCF4091.jpg
De zachtgele, mint, grijze en die zilvere glitters heb k laatst nog gebruikt, dus die niet![]()
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/DSCF4092.jpg
hoh, wachtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Appelpopquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan zal ik je toch tegen moet sprekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
hoh, wacht
Zwarte cross en chicks?
onmogelijk.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die Models Own lakjes?Doe die baby roze, ik wil meteen een swatch
Koala bear-yquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Oeh je hebt de OPI MAAH EN AAEn welke is die roze?
Pics?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zal ik je toch tegen moet spreken
Ik heb zo';n stereotypering in mn hoofd die zegt dat er allemaal boerinnen lopen met een veels te dikke pens die ver over hun broek uitpuilenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zal ik je toch tegen moet spreken
Dat is dus niet zo, loopt genoeg moois rondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb zo';n stereotypering in mn hoofd die zegt dat er allemaal boerinnen lopen met een veels te dikke pens die ver over hun broek uitpuilen
Welke nieuwe regeling?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]Besteld, 3 ook maar. Vlak voor de nieuwe regeling.
En oke![]()
[..]
Koala bear-y![]()
Die is zooo mooi.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |