Hoezo flauwquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan nu het spel "4 op een rij, welke hoort er niet bij?" En ik geef de beurt aan Jan-Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Middelstequote:
Zie ninja edit.quote:
Nigger!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan nu het spel "4 op een rij, welke hoort er niet bij?" En ik geef de beurt aan Jan-Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is alleen zo jammer dat er allemaal van die grafwijven komen naar de zwarte cross.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
He jammer nog niks bekent wat er aan muziek op de Zwarte Cross is, oke natuurlijk weet ik ook wel dat Normaal en Jovink en de voederbietels er zijn, maar de rest nog niet
Die komen ook alleen maar om in de modder geneukt te wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er allemaal van die grafwijven komen naar de zwarte cross.
Ja door de meest zatte mannen omdat ze anders niemand kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Die komen ook alleen maar om in de modder geneukt te worden
Maar om die reden ga ik er ook niet heen, heb trouwens al wel een paar keer van die modepopjes op hakschoenen daar gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er allemaal van die grafwijven komen naar de zwarte cross.
Dus heel het platteland met varkens loopt leegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja door de meest zatte mannen omdat ze anders niemand kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Die komen ook alleen maar om in de modder geneukt te worden
Ik zie een mogelijkheidquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja door de meest zatte mannen omdat ze anders niemand kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar om die reden ga ik er ook niet heen, heb trouwens al wel een paar keer van die modepopjes op hakschoenen daar gezien
Did you shit bricks?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]Ja op de motorcross lopen ook altijd van die wijven in hun mooiste witte jas en hakjes aan. Heerlijk om te zien hoe ze dan door de modder moeten baggeren.
Voor mij... Ga maar Zwarte Cross tickets regelen ofzoquote:
Dat dus niet, maar heb ze dus daar wel gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]Ja op de motorcross lopen ook altijd van die wijven in hun mooiste witte jas en hakjes aan. Heerlijk om te zien hoe ze dan door de modder moeten baggeren.
Oh nou dat moet je eens een keer zien. Die doen dat alleen maar voor al die leuke motorcrossers zodat ze kunnen zeggen dat ze daardoor geneukt zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dus niet, maar heb ze dus daar wel gezien
Doe dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij... Ga maar Zwarte Cross tickets regelen ofzo
Misschien welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nou dat moet je eens een keer zien. Die doen dat alleen maar voor al die leuke motorcrossers zodat ze kunnen zeggen dat ze daardoor geneukt zijn.
Oh, dankjewelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:49 schreef TwyLight het volgende:
Die nagelclipper is wel vet op je deviantart renren, dacht eerst dat het een zogenaamd kunstzinnige foto was en toen vond ik het beetje dom maar dat het getekend is is echt vet
Die heb ik al opgehadquote:
Foto van je stash? Ik ga kiezenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dankjewelDie was ook leuk om te doen
![]()
[..]
Die heb ik al opgehadEerder deze week.
quote:
Even wachten hoor, moet ik even makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Foto van je stash? Ik ga kiezen
Je wilt niet met varkens worstelen in de modder?quote:
quote:
Liever niet neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je wilt niet met varkens worstelen in de modder?
Ga je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij... Ga maar Zwarte Cross tickets regelen ofzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je wilt niet met leuke meisjes worstelen in de modder?
Even kijken wat vrienden doenquote:
Kamperen in de auto.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Even kijken wat vrienden doen.. Dus wie weet, alleen zie net dat de campingkaarten uitverkocht zijn
ik heb waarschijnlijk nog wel ergens plek, al is het in de tuinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Even kijken wat vrienden doen.. Dus wie weet, alleen zie net dat de campingkaarten uitverkocht zijn
Met 4 man in de Dafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |