das wel fijn, ben ik blij dat ik een persoon ben dat bijna overal wel kan slapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op de middelbare gingen we naar Parijs, en vertrokken we om 8 uur of zo, en ik sliep de hele reis, ook met de ADHDmensen achter.
Ik kan in een auto/bus/trein/vliegtuig echt dramatisch slecht slapen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
das wel fijn, ben ik blij dat ik een persoon ben dat bijna overal wel kan slapen
geen enkel probleem mee.. Heb zelfs tijdens mijn werk wel eens geslapen in de autoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan in een auto/bus/trein/vliegtuig echt dramatisch slecht slapen.
als ik wil slapen dan slaap ik er wel makkelijk in maar als ik het niet wil dan doe ik het ook gewoon nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
QFT.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Knieoperatie.quote:
Ik ook, BEHALVE met zo'n pil. Dan ben ik heel snel gewoon outquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Die kent ze niet zegt zequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wens haar maar beterschap van TLK !
Zekerquote:
En renren?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die kent ze niet zegt ze.
[..]
Zeker [afbeelding]
Die heeft ze wel eens gezienquote:
Maar kijken kan altijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Toch maar een mailtje gestuurd dat ik wel naar die niet lopende Daf wil gaan kijken
Dank jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In ieder geval beterschap.
Maar vet programma van PP he ?
Dankjequote:
Daarom, cosmetisch nog in vrij nette staat maar kunnen het technische deel verder niet goed beoordelen omdat er geen proefrit gemaakt kan worden.quote:
daarom moet je er ook goed mee oppassenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom, cosmetisch nog in vrij nette staat maar kunnen het technische deel verder niet goed beoordelen omdat er geen proefrit gemaakt kan worden.
Prodigy en Gogol zijn ook vetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dank je
Ja, hmwa ik weet niet. Op zich wel grote headliners, maar ik ga denk ik toch niet. Alhoewel ik wel graag Rammstein live zou willen zien.
[..]
Dat weten we donders goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
daarom moet je er ook goed mee oppassen
Prodigy ook. Green Day vind ik mwah, grote naam maar een paar liedjes die ik echt vet vindt. Pink is ook wel een leuke naam op zich.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Prodigy en Gogol zijn ook vet
Zaterdag vind ik de minste dag.
Die foto gaat ondertussen heel internet rond, ze heeft 'm dus uiteraard gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En mij?
Zet er wel onder: bekend van de foto
2 Many DJ'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prodigy ook. Green Day vind ik mwah, grote naam maar een paar liedjes die ik echt vet vindt. Pink is ook wel een leuke naam op zich.
Ik vind Green day niet zo leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prodigy ook. Green Day vind ik mwah, grote naam maar een paar liedjes die ik echt vet vindt. Pink is ook wel een leuke naam op zich.
Ja, en ook nog een show van meer dan twee uurquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind Green day niet zo leuk.
En dan ook nog eens als afsluiter
Kan ik zaterdag wel vroeg naar huis.
Wat is er mis met Jay-Z?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Lineup van Rock am Ring... Alleen Jay-Z staat er tussen
__!!
Welke bands allemaal?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Lineup van Rock am Ring... Alleen Jay-Z staat er tussen
__!!
Past niet echt op ROCK am Ring hequote:
Als ik het goed heb gezien iig: Muse, Rammstein, Motörhead, Rage Against The Machine en nog watquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Welke bands allemaal?
Rock Am Ring wil ik graag eens heen..
Vind Jay er anders prima tussen passen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Past niet echt op ROCK am Ring he.
Dat, en daarnaast vind ik het maar baggerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Past niet echt op ROCK am Ring he.
Mwah. Voor mij hoeft het niet zoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind Jay er anders prima tussen passen.
Oh en Slayerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien iig: Muse, Rammstein, Motörhead, Rage Against The Machine en nog wat
Boh Rammstein. Mijn oom draaide dat op mijn oude werk altijd sochtends vroeg om 6 uur. Nou dan word je wel wakker kan ik je zeggenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien iig: Muse, Rammstein, Motörhead, Rage Against The Machine en nog wat
* Marco001 plaatst even een perskaart aanvraag in FOT....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rap op Rock am ringquote:
Die middelstetweede. Bloed is engquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:40 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan nu het spel "4 op een rij, welke hoort er niet bij?" En ik geef de beurt aan Jan-Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |