Dan zijn de KLB en ONZ mods rijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Arbeidsintensief karweitje hoor, en dat voor 50 cent per topic
quote:
Nee jij niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
________________________________________________!
Jij ook niet.quote:
Ik niet, helaas.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef RenRen- het volgende:
Iemand hier die recent nog naar Londen is geweest?
Ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef RenRen- het volgende:
Iemand hier die recent nog naar Londen is geweest?
Internetten bij de Starbucks!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet ideeen hebben voor dingen die ik kan gaan doen
Harrodsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet ideeen hebben voor dingen die ik kan gaan doen
Ik ben Lau nietquote:
Daar ben ik al weleens geweestquote:
Dat lijkt me ook wel vet inderdaad om heen te gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben Lau nietIk ga daar niet de tijd voor hebben.
[..]
Daar ben ik al weleens geweestZo mooi.
Is wel iets wat je moet zien als je in Londen bentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel vet inderdaad om heen te gaan.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
http://www.stedentrippers.nl/londen/bezienswaardigheden.html Misschien hier eens kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is wel iets wat je moet zien als je in Londen bentIk vond het indrukwekkend, ik wil weer. Ik denk dat ik dit alleen ga doen enzo
Ik denk wel dat ik daar wat uit gekozen hadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.stedentrippers.nl/londen/bezienswaardigheden.html Misschien hier eens kijken?
Nou ja, de meeste dingen heb ik wel gezien, maar ik wil leuke dingen om te doen. Hoeft niet typisch londen te zijn, maar een niet enorm duur, gezellig eettentje bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.stedentrippers.nl/londen/bezienswaardigheden.html Misschien hier eens kijken?
Ah op die manierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste dingen heb ik wel gezien, maar ik wil leuke dingen om te doen. Hoeft niet typisch londen te zijn, maar een niet enorm duur, gezellig eettentje bijvoorbeeld
Wanneer ga je dan en waarom?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste dingen heb ik wel gezien, maar ik wil leuke dingen om te doen. Hoeft niet typisch londen te zijn, maar een niet enorm duur, gezellig eettentje bijvoorbeeld
Ik heb daar geen tijd voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:56 schreef Jotcha het volgende:
Ga naar de applestore, kan je gratis fokken.
Over 3 weken, met schoolquote:
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb daar geen tijd voorIk wil genieten van mijn omgeving
![]()
Leukquote:[..]
Over 3 weken, met school
Koei.quote:
Dan zou het leuker zijn thoquote:
Ehhm. we gaan een aantal verplichte dingen doen (BBC bezoeken, teambuilding, workshop), en na 2 uur mogen we vrij rondlopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een opdracht mee of is dit gewoon voor de fun?
das wel chill, dus 's nachts reizen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan zou het leuker zijn tho![]()
[..]
Ehhm. we gaan een aantal verplichte dingen doen (BBC bezoeken, teambuilding, workshop), en na 2 uur mogen we vrij rondlopen.
Teambuildingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan zou het leuker zijn tho![]()
[..]
Ehhm. we gaan een aantal verplichte dingen doen (BBC bezoeken, teambuilding, workshop), en na 2 uur mogen we vrij rondlopen.
och boeiend, kan best grappig zijnquote:
Ehm, als we vertrekken is het 11 uur 's ochtends, en als we teruggaan gaan we om 11 uur 's avondsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
das wel chill, dus 's nachts reizen?
Volgende week zaterdag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:08 schreef mstr het volgende:
Oké, wanneer gaan vrouwen eens duidelijk worden met het uitzenden van wel/geen signalen en wat ze willen?
dus zodra je weer thuis bent ben je total lossquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
och boeiend, kan best grappig zijn![]()
[..]
Ehm, als we vertrekken is het 11 uur 's ochtends, en als we teruggaan gaan we om 11 uur 's avonds
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
dus zodra je weer thuis bent ben je total loss
Dat kan ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik slaap heel goed met een reispilletje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |