das wel fijn, ben ik blij dat ik een persoon ben dat bijna overal wel kan slapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op de middelbare gingen we naar Parijs, en vertrokken we om 8 uur of zo, en ik sliep de hele reis, ook met de ADHDmensen achter.
Ik kan in een auto/bus/trein/vliegtuig echt dramatisch slecht slapen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
das wel fijn, ben ik blij dat ik een persoon ben dat bijna overal wel kan slapen
geen enkel probleem mee.. Heb zelfs tijdens mijn werk wel eens geslapen in de autoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan in een auto/bus/trein/vliegtuig echt dramatisch slecht slapen.
als ik wil slapen dan slaap ik er wel makkelijk in maar als ik het niet wil dan doe ik het ook gewoon nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
QFT.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Knieoperatie.quote:
Ik ook, BEHALVE met zo'n pil. Dan ben ik heel snel gewoon outquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Die kent ze niet zegt zequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wens haar maar beterschap van TLK !
Zekerquote:
En renren?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die kent ze niet zegt ze.
[..]
Zeker [afbeelding]
Die heeft ze wel eens gezienquote:
Maar kijken kan altijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Toch maar een mailtje gestuurd dat ik wel naar die niet lopende Daf wil gaan kijken
Dank jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In ieder geval beterschap.
Maar vet programma van PP he ?
Dankjequote:
Daarom, cosmetisch nog in vrij nette staat maar kunnen het technische deel verder niet goed beoordelen omdat er geen proefrit gemaakt kan worden.quote:
daarom moet je er ook goed mee oppassenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom, cosmetisch nog in vrij nette staat maar kunnen het technische deel verder niet goed beoordelen omdat er geen proefrit gemaakt kan worden.
Prodigy en Gogol zijn ook vetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dank je
Ja, hmwa ik weet niet. Op zich wel grote headliners, maar ik ga denk ik toch niet. Alhoewel ik wel graag Rammstein live zou willen zien.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |