Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Officieel had jij hem moeten maken aangezien jij de laatste post had in de vorigequote:
Nee, degene met de lapo. Modjes posten soms door het slotje heen, maar dan nog mag de originele lapomaker 'm openen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Officieel had jij hem moeten maken aangezien jij de laatste post had in de vorige
Posts na de 300e tellen niet als lapo, en Jotcha had de 300e post EN dit topic was ook nog eens eerderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Officieel had jij hem moeten maken aangezien jij de laatste post had in de vorige
300e post in een topic opent het nieuwe topicquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Je doet LWOO?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef Remsjo het volgende:
Ik begrijp er niks meer van maar het zal wel, maakt niet uit
Nee maar door slotjes posten en dergelijke dat begrijp ik niet wat daar mee bedoelt word maar boeiequote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee maar door slotjes posten en dergelijke dat begrijp ik niet wat daar mee bedoelt word maar boeie
Je weet hoe een topic op slot gaat na 300 posts?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee maar door slotjes posten en dergelijke dat begrijp ik niet wat daar mee bedoelt word maar boeie
Als het topic vol is kan een mod nog doorpostenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Door de slotjesfee tochquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je weet hoe een topic op slot gaat na 300 posts?
Nee want ik heb dat nog nooit gezien. Doe es voor!?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je weet hoe een topic op slot gaat na 300 posts?
Heimen na een flink potje choppenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:12 schreef TwyLight het volgende:
Er zit hier op fok ook zo'n user met zo'n enorme vlek op z'n gezicht, wie is dat ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |