quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef TJDoornbos het volgende:
met mij gaat het wel goed hoor, vorige week vrij geweest maar heb nu alweer gevoel aan vakantie toe te zijn LDG.
* zoekt in het donkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker![]()
* littledrummergirl doet het licht uit
We gaan naar het CoC, als je dat geen probleem vindtquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Braamyo het volgende:ik kan ook 16/17 april
Ben ik ook welkom
wa dah?quote:Op donderdag 25 februari 2010 06:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan naar het CoC, als je dat geen probleem vindt
Komt Cynt daar ook een keerquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Officiele homovereniging. Hun cafe in Zwolle schijnt de leukste van Nederland te zijn.
Die in Eindhoven is iig geen ruk aan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Officiele homovereniging. Hun cafe in Zwolle schijnt de leukste van Nederland te zijn.
Ik lees regelmatig dat die van Zwolle DE tofste is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die in Eindhoven is iig geen ruk aan.
Woon 1 strata verderop en ben er echt maar 2x geweest
Ja ik post in het bi topic.quote:
Dat heet hier thee drinkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik post in het bi topic.
Nee ik ga je niet beffen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik post in het bi topic.
Nee ik ga je niet beffen.
Owh nou dan kijk ik wel ff!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het dan ook niet over nu, maar over 1,5 maand![]()
![]()
Mja daar moest ik gister aan denken toen ik tegen een oud collega zei: Wij gaan eerdaags weer eens thee drinkenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja daar moest ik gister aan denken toen ik tegen een oud collega zei: Wij gaan eerdaags weer eens thee drinken
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:59 schreef Beach het volgende:
![]()
![]()
Tijdje geleden![]()
Gaat er ook iemand van hier naar Pann 17 april?
Nee niet eensquote:
me rug is herstellende maar ondertussen gehoord dat ik me baan kwijt ga raken en gister kwamen ze met het advies om weer anti depressiva te slikkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe gaat het meid? Wat beter qua gezondheid?
Ooh sterktequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
me rug is herstellende maar ondertussen gehoord dat ik me baan kwijt ga raken en gister kwamen ze met het advies om weer anti depressiva te slikkenen nu door alle stress weer ziek aan het worden
Is net een meet geplanned op die datum, wat denk jequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:59 schreef Beach het volgende:
![]()
![]()
Tijdje geleden![]()
Gaat er ook iemand van hier naar Pann 17 april?
Zie pmquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is net een meet geplanned op die datum, wat denk je![]()
knuffelquote:
Helaas, maar zo'n 3 bi mannen in dit topic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Hebben zich inmiddels nog waty sexy mannen aangemeld?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Hebben zich inmiddels nog waty sexy mannen aangemeld?
Oehquote:
O het is een echte!quote:
en zomaar in het wildquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het is een echte!
Ik dacht dat het een per ongelukke voorbijganger was die reageerde op de lekkere mannen post
Oeh, een echte!
Ik zet mijn vallen vast uit!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en zomaar in het wild![]()
verstop je ze wel een beetje subtiel?quote:
Of je loopt er zelf in met je dromerige hoofdquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verstop je ze wel een beetje subtiel?
anders vind ik het bi'renmishandeling
ik, een dromerig hoofdquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of je loopt er zelf in met je dromerige hoofd
volgens mij loop jij zo de maas in ipv de brug op als niemand je roeptquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik, een dromerig hoofd?
Baas betaald de benzine & ik vind rijden wel leuk hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
beachwelcome back
het coc in zwolle is tofgoed plan!
wat miss ook een goed plan is, is een auto'tje huren hier ergens in de randstad en daar de randstad mensen mee ophalen, niet vreselijk duur, en dan hoeft vlaak ook geen wereldreis te maken
daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
volgens mij loop jij zo de maas in ipv de brug op als niemand je roept
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Baas betaald de benzine & ik vind rijden wel leuk hoor
staat genoteerdquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan mag je me komen halen![]()
en autorijden is idd
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Of ik moet de auto van mijn ouders een weekend mogen lenen, daar kan naast mij nog 4 man in, kwee niet hoeveel randstad lui er zijn...quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
wat miss ook een goed plan is, is een auto'tje huren hier ergens in de randstad en daar de randstad mensen mee ophalen, niet vreselijk duur, en dan hoeft vlaak ook geen wereldreis te maken
Nee, juist nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb je toch niet beledigd hopelijk?
heeyquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wrom dah?
En murmeli, wrom haat jij mannen,
Ik ruik verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]Weer? dat klinkt alsof het jou iedere week overkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vertel? Eh had je het lang met die kerel, gaf je veel om hem, eh? deel je verdriet?![]()
3x in 2 maanden door dezelfde kerel. moet je even teruglezen naar 28 januari. toen wilden jullie nog collectief naar voorburg afreizen om hem in elkaar te slaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Weer? dat klinkt alsof het jou iedere week overkomt?
Maar vertel? Eh had je het lang met die kerel, gaf je veel om hem, eh? deel je verdriet?
hoe dan en waarom, en waarom heb je nu spijt? en ehhh...beseffen wat je mist geloof ik niet meer in. dat zei mn exvriendje ook, maar een week later maakt ie het weer uit. je mist de aandacht gewoon, en als je die weer hebt, dan val je weer gewoon in je oude gevoel, namelijk dat je niks om haar geeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef Beach het volgende:
lekkere kerel dan.
Ikzelf haat vrouwen omdat:
Ik iemand afgewezen heb op nogal een kutmanier, maar nu besef wat ik mis en eigenlijk spijt heb
Daar ben ik stiekem wel bang voor, dat dat het is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe dan en waarom, en waarom heb je nu spijt? en ehhh...beseffen wat je mist geloof ik niet meer in. dat zei mn exvriendje ook, maar een week later maakt ie het weer uit. je mist de aandacht gewoon, en als je die weer hebt, dan val je weer gewoon in je oude gevoel, namelijk dat je niks om haar geeft.
als je er stiekum al bang voor bent, dan zal dat het wel zijn denk ik. vertrouw op je eigen intuitie. je wijst iemand niet af omdat je haar zo geweldig vindt....quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar ben ik stiekem wel bang voor, dat dat het is.
Aargh ik weet het gewoon niet
quote:
Het is nogal lastig uit te leggen gewoonquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als je er stiekum al bang voor bent, dan zal dat het wel zijn denk ik. vertrouw op je eigen intuitie. je wijst iemand niet af omdat je haar zo geweldig vindt....
probeer toch maar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
geeft niks
[..]
Het is nogal lastig uit te leggen gewoon
Bang voor reacties van de omgevingquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
probeer toch maar.
waarom wees je haar af?
wat voor reacties? wat is er met haar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Bang voor reacties van de omgeving
Owja dat weet ik nog, maarem, doe jezelf dit nu geen vierde keer aan? Anders kom ik ipv hem jou slaan, met een flinke dosis gezond verstand in me handquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
3x in 2 maanden door dezelfde kerel. moet je even teruglezen naar 28 januari. toen wilden jullie nog collectief naar voorburg afreizen om hem in elkaar te slaan
waarom ben je dan bang voor de reacties van je omgeving als je iets met haar begint?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef Beach het volgende:
Er is helemaal niks mis met haar.
Maar dat laatste is idd zo.
Weet ik niet...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom ben je dan bang voor de reacties van je omgeving als je iets met haar begint?
hehe nee hoor doe ik niet weer. ik heb ook gemeen tegen hem gedaan. ook een beetje om hem ervoor te behoeden om het nog eens te proberen bij mequote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Owja dat weet ik nog, maarem, doe jezelf dit nu geen vierde keer aan? Anders kom ik ipv hem jou slaan, met een flinke dosis gezond verstand in me hand
En ik vind het niet leuk voor je
hehehe.....quote:
En als je dan ooit nog eens een keer een klein beetje naar hem terug verlangt kom dan eerst een dagje langs mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe nee hoor doe ik niet weer. ik heb ook gemeen tegen hem gedaan. ook een beetje om hem ervoor te behoeden om het nog eens te proberen bij me
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En als je dan ooit nog eens een keer een klein beetje naar hem terug verlangt kom dan eerst een dagje langs mijGegarandeert dat je daarna de rest van je leven niks meer van mannen wilt weten
erm op welk manier bedoel je dat??quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En als je dan ooit nog eens een keer een klein beetje naar hem terug verlangt kom dan eerst een dagje langs mijGegarandeert dat je daarna de rest van je leven niks meer van mannen wilt weten
ben jij zo stom/slecht in bed/lelijk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod ook voor mannenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen zou dat misschien kloppenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben jij zo stom/slecht in bed/lelijk?
Weltrustenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
me offline, bedje in, morgen om 5 uur weer op.... voel me echt belabberd vandaag.... psychische stress is omgezet naar lichamelijk ziek
sterkte KZquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
me offline, bedje in, morgen om 5 uur weer op.... voel me echt belabberd vandaag.... psychische stress is omgezet naar lichamelijk ziek
Als ik de positieve variant zou zeggen. zo van Gegarandeerd dat je daarna mij wilt in plaats van hem..... zou je me dan wel gelovenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Plums het volgende:
[..]!
Ook een manier om jezelf aan te prijzen
Jawoor, maar succes niet gegarandeerdquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod ook voor mannen
Ik heb nog nooit te klagen gehad, maar ik kan uitstekend toneelspelenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben jij zo stom/slecht in bed/lelijk?
Daar zul je achter moeten komenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm op welk manier bedoel je dat??
Straks wil ik nooit meer wat andersquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jawoor, maar succes niet gegarandeerd
kwee niet, zul je achter moeten komen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks wil ik nooit meer wat anders
Gaan wij daten dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
kwee niet, zul je achter moeten komen...
ik wil het niet daten noemen,quote:
ik denk alleen maar aan sex, jeweettoch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit te klagen gehad, maar ik kan uitstekend toneelspelen
Overigens zij ik niks over het bed.... dus insinueer je nu dingen?
Dat lijkt mij leukquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik wil het niet daten noemen,
Het is meer de gastvrijheid van mijn kant uit om jou te ontvangen als logee, en jij die dit accepteert of niet....![]()
((ik ben hetro, maar je bent van harte welkom))
quote:
Klinkt goed.... Wanneer heb je zin om langs te komen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk alleen maar aan sex, jeweettoch?
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]ben benieuwd, ken je verder niet dus ik durf (nog) niet te zeggen of het leuk is of niet
![]()
Maarem, ik heb dus alleen in de weekenden tijd, en a.s. weekend ben ik er niet. De leukste stap avond lijkt mij zaterdag avond, en ik ben op zaterdag altijd tot 18:00 in de stadvoordat ik thuis ga eten.
Dus... Prik een zaterdag, dan haal ik je rond 18:00 op bij het (centraal) station middelburg, avond eten, logeerbed etc inbegrepen....
Of je wilt dat ik jou richting op kom ?
Ik doe niet aan datenquote:
Hoiquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, terug van het sporten... Nu lekker met het laptopje op de bank!
Mooi zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Heerlijk! Flink wat Kcal verbrand.. Fijn gevoel! En heerlijk de sauna in geweest.
Ik pak liever iets andersquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoorde geen datum.... Pak je agenda
Dan heb ik al iets anders.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt goed.... Wanneer heb je zin om langs te komen?
prima doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pak liever iets andersvolgend weekend 6 maart?
Is goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
prima doen
jij bent er om 18:00 ?
Dan is het goed om te weten dat ik een fuselier ben, en dus geen man...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]volgens mij zei je dat vorige keer ook al.
maar ik kan op dit moment geen man aanraden in mijn buurt te komen.
Aww.... kom maar bij mijquote:
Ik denk dat ik het wel overleefquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]volgens mij zei je dat vorige keer ook al.
maar ik kan op dit moment geen man aanraden in mijn buurt te komen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou baan voor ambassade gaat niet door vanwege mijn rug
70% van het laatst verdiende loon. Netto houdt dat ook ongeveer dat percentage in. Weet niet wat je inkomen is, maar nu kun je rekenenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm van nibud word ik ook niet blijer..... als ik hun moet geloven ga ik met ruim 450euro netto per maand achteruit als ik in de ww kom
Beter dan niks !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm van nibud word ik ook niet blijer..... als ik hun moet geloven ga ik met ruim 450euro netto per maand achteruit als ik in de ww kom
erm dat bedrag zou betekenen...... van 1650netto naar 1150 netto dat kan ik niet opvangen.....quote:
Een baan komt vanzelf wel, gewoon doorgaan (zoals Barry altijd al zei)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja door blijven solliciteren, net weer 1tje de deur (nja de mail) uit gedaan
1voordeel is dat het vakantiewerk seizoen er weer aan komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een baan komt vanzelf wel, gewoon doorgaan (zoals Barry altijd al zei)
Is beter dan van 1650 naar 0....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm dat bedrag zou betekenen...... van 1650netto naar 1150 netto dat kan ik niet opvangen.....
consquentie is hetzelfde, failliet, ik kan dat niet opvangenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Is beter dan van 1650 naar 0....
En intussen kun je consequent verder soliciteren...:P
Maar het is nog steeds beter op tevangen als een teruggang van ¤ 1650 naar ¤ 0quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm dat bedrag zou betekenen...... van 1650netto naar 1150 netto dat kan ik niet opvangen.....
hoelaat was ik welkom straksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben ook weer thuisweekend!
vanavond lekker een avondje nikschillen op de bank met een filmpje en een wijntje denk ik. Morgen feesten
en zondag brakken waarschijnlijk
dan ga je natuurlijk lekker chillen met haarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oeh
sorry krijg net sms mn eigenste chick is onderweg naar Roffa
da's 500 euro en inderdaad moeilijk zelf op te vangen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat wel ja....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:57 schreef NEGERZOEN het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds beter op tevangen als een teruggang van ¤ 1650 naar ¤ 0
ik ga nu al kijken hoe ik bepaalde dingen kan opvangen.... ipv 70euro per week 60euro voor leuke dingen en boodschappen en kan ik gelijk mijn verjaardag opvangen in budget ghehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
da's 500 euro en inderdaad moeilijk zelf op te vangen...
denk dat je even iemand moet zoeken (of zelf doen als dat lukt) om samen je uitgaven op een rijtje te zetten en dan schrappen. abbonnementen eruit, boodschappen 1x per week en bij de aldi, etc etc.... nibud heeft vast wel meer dan zulke tips op hun website. oh en spullen verkopen die je niet meer gebruikt wil vaak ook helpen. en kijken of je wat kan bijbeunen. bied jezelf aan om mensen met de computer te helpen, ga kinderen met huiswerk helpen, op iemands katten passen, anything om in ieder geval de schade te beperken.
maar hoe dan ook blijft het kut. hopelijk is de ww niet nodig.
Dat heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb geen spaargeld, ik heb schuld....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehadMijn spaargeld is na de periode van werkloos zijn echt helemaal op.
Als mijn ouders vorig jaar niet hadden geholpen ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb geen spaargeld, ik heb schuld....
Dat geluk heb ik inderdaad dat ze dat willen en kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb net echt de indruk dat de ouders van KZ dr gaan helpen
maar wel fijn van de verzekering meis
en de zomer komt er weer aan, kan je gratis leuke dingen doen, buiten in het park zitten met het eten en drinken dat je anders thuis ook zou eten/drinken
ik zie wel hoe het gaat lopen en idd mijn ouders gaan mij niet hepen, kunnen ze financiel ook niet overigens en ik wil het ook niet want dan gaan ze dingen van me verwachtenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb net echt de indruk dat de ouders van KZ dr gaan helpen
maar wel fijn van de verzekering meis
en de zomer komt er weer aan, kan je gratis leuke dingen doen, buiten in het park zitten met het eten en drinken dat je anders thuis ook zou eten/drinken
nja dat wil je idd helemaal niet....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zie wel hoe het gaat lopen en idd mijn ouders gaan mij niet hepen, kunnen ze financiel ook niet overigens en ik wil het ook niet want dan gaan ze dingen van me verwachten
jij weet hoe mijn band is met me ouders jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja dat wil je idd helemaal niet....
daarom zei ik dat ook jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij weet hoe mijn band is met me ouders ja
jij gaat ze niet tof vinden hoorquote:
haha nee joh maf kind!!! zijn zijn heus wel leukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
op de foto zijn ze echt lelijknu ben ik bang dat ze irl ook lelijk zijn en dat ik het niet zie
kan ze niet vinden onlinequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee joh maf kind!!! zijn zijn heus wel leuk
staan ze niet ergens op internet?
en ik ben geen meisje meisje![]()
klein beetje maar, en ik heb niet eens make up op dus zo meisje meisje ben ik niet!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ze niet vinden onlineze zijn van de new yorker
en zijn stoer, daar moet je het maar mee doen
slaap lekker BMquote:
niet veel mensjes hierquote:
jij bent erquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet veel mensjes hierhebben een leven ofzo,
amateurs
ik ga ook slapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
jij bent eren ik ga weer
op naar bed, slaap lekker straks
Daar zijn kwaak en ik het niet mee eens (ik spreek ook ff namens hem want hij vond je ook wel een meisjes meisje haha)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee joh maf kind!!! zijn zijn heus wel leuk
staan ze niet ergens op internet?
en ik ben geen meisje meisje![]()
klein beetje maar, en ik heb niet eens make up op dus zo meisje meisje ben ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja of vanavond verkleed naar hun carnaval feestje gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
gewoon morgen ff sms sturen van heej was gezellig
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk, lekker vrij weekendje. Word ik gisteren geholpen herinerren aan een verjaardag vanavond en net door mijn ouders dat morgen mijn oma jarig is... ndus...
tja je moet wat over hebben om te scorenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja of vanavond verkleed naar hun carnaval feestje gaan.Helaas vind ik carnaval zo slecht.
Ik hoefde all1 mn bouwvakkers helm op te doen. Maar zo ga ik niet over straat!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja je moet wat over hebben om te scoren
Ik weet t. Ze willen waarschijnlijk gewoon een rede hebben om te zuipen.quote:
Arm meisjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:vanaf werk
net mn josti's kwijt geraaktze waren per twee allemaal op een andere verdieping van n groot winkelcentrum beland. dus ik al die trappen op en af
iedereen weer bij elkaar verzamelen... nu heb ik het warm
valt mee hoorquote:
Ze wilde gewoon tikkertje spelenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt mee hoort was op zich wel een grappig spel
twee in de lift, twee te ver naar beneden met de roltrap, en twee halverwege. en ik daar zo rennend tussenin om ze op dezelfde plek te krijgen
de schatjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon tikkertje spelen
balletje gehakt in magnetron op bord, alleen bord was iets warmer dan normaal... zal wel komen omdat het meer bord dan eten was hahaquote:
Auch.... Die kan je ook beter lekker in t pannetje klaar maken he! Ok t duurt iets langer maar t is wel 10x, wat zeg ik, 1000x lekkerder dan een magnetron balletje!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
balletje gehakt in magnetron op bord, alleen bord was iets warmer dan normaal... zal wel komen omdat het meer bord dan eten was haha
oeh beugelbekkie op ketnet
quote:
Met ons allen op visite bij Cyn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik straks ook een stukje?![]()
Ik zou vandaag een seksdate hebben komt hij niet opdagen
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Kom maar een stukje taart halen hoor! xD
Goed planquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met ons allen op visite bij Cyn.
Ptschsss wtf is dat nou!![]()
![]()
Bij baby tochquote:
Als toetje na een maaltijd wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Betwijfel alleen of het een goede bodem is voor vanavond
Goffer das een pokke end voor een stukkie taart.quote:
Heb jij een auto anders gaat ik niet mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ja inderdaadMisschien durfde hij op het moment supreme niet meer. (wat ik goed kan begrijpen want zo vaak heb ik zoiets nu ook weer niet gedaan)
Toch is het balen want ik had er wel zin in.
Volgens mij hoopt Cyn zelf een toetje te zijn na een maaltijd vanaf.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als toetje na een maaltijd wel.
Nee ik heb geen auto. Wel een fiets maar daar heb je niets aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer das een pokke end voor een stukkie taart.
Slaat de uitnodiging af.
[..]
Heb jij een auto anders gaat ik niet mee.
Ja t is te begrijpen maar dan laat je toch op zn minst wel wat weten of ben ik nou gek aan t worden?
Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt Cyn zelf een toetje te zijn na een maaltijd vanaf.
goffer zo komen we nooit in Zwolle.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb geen auto. Wel een fiets maar daar heb je niets aan.![]()
Inderdaad, dit is best wel vaag. Gelukkig was het geen date met iemand waar voor ik gevoelens had. Maar alleen seks.
Nee zeker niet.quote:
Ow das lekker! Samen in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Cyntiaa het volgende:
De taart was mijn maaltijd, haha. Heb alleen een croissantje gehad!
Te lang in bed blijven liggen...
Dan maar geen taartquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
goffer zo komen we nooit in Zwolle.
Dan nog is t raar. Gelukkig idd dat je er geen gevoelens voor hebt (op de geilheid na dan)
quote:[..]
Nee zeker niet.![]()
![]()
Is er nog plaats voor mij?quote:[..]
Ow das lekker! Samen in bed blijven liggen
Idd ik vind t ook wel erg veul moeite voor een stukje taart. Als ze nou meer zou bieden.quote:
Ja idd. Als je m t maar wel laat weten dat je dat niet accepteert.quote:Ach heb ik dat ook weer eens ervarenVolgende keer beter
DEAL!!quote:Delen?![]()
![]()
Zal best wel ik ben nl niet zo breed.quote:Is er nog plaats voor mij?
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ik vind t ook wel erg veul moeite voor een stukje taart. Als ze nou meer zou bieden.![]()
Dat zou ik zeker doen.quote:[..]
Ja idd. Als je m t maar wel laat weten dat je dat niet accepteert.
Mooi gezellig met ze drieenquote:[..]
DEAL!!![]()
[..]
Zal best wel ik ben nl niet zo breed.
Ik ben ook zo sexyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
Heuy was dat nou? Zit je een beetje naar jezelf te kijken?
[ afbeelding ]
t begin is er dus al. Nu hopen dat eindigd in een 3somequote:
Als je er maar rekening mee houd dat tijn en ikke strakkies met de fiets voor je neus staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik lig niet meer in bed, haha! ben even nagels aan het lakken, zo mijn outfit uitkiezen... Even iets drinken voordat mijn vriendin straks komt met de wijn
Understatement.quote:
Kijk dat geeft een man hoopquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
t begin is er dus al. Nu hopen dat eindigd in een 3some
Ja inderdaadquote:[..]
Als je er maar rekening mee houd dat tijn en ikke strakkies met de fiets voor je neus staan.
Daten?quote:[..]
Understatement.
Oke ik ben al onderwegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Komt u maar hoor!
Nagellak is inmiddels droog, eerste kopje thee is op.. Dus nu zo mijn haren stijlen!
Ja wanneer gaan wij daten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Goedenavond!
Dit is echt een datingtopic geworden hè?
Er staat toch een meeting gepland? Ik denk dat ik mezelf daar wellicht wel voor uitnodig.quote:
Dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er staat toch een meeting gepland? Ik denk dat ik mezelf daar wellicht wel voor uitnodig.
Hoop doet leven!quote:
En ik maar hopen dat je me tegen houden zou...... Fietsen naar zwolle damn weet waar je aan begint vent.quote:Ja inderdaad![]()
pm me maar.quote:Daten?
Goeden avond!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Goedenavond!
Dit is echt een datingtopic geworden hè?
meeting???quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er staat toch een meeting gepland? Ik denk dat ik mezelf daar wellicht wel voor uitnodig.
Daar hoop ik wel op jaquote:
Ik fiets naar het station en daar neem ik de treinquote:[..]
En ik maar hopen dat je me tegen houden zou...... Fietsen naar zwolle damn weet waar je aan begint vent.
Al is de dame in kwestie t meer dan waard.
Okequote:[..]
pm me maar.
Das idd ook een optie!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik fiets naar het station en daar neem ik de trein![]()
Gammaquote:Tuurlijk is zij het waard![]()
quote:Oke
pfff sorry maar daar kan ik niet heen komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Klopt! Meeting in Zwolle..
Gezellig Heiden
Ik zou eens kijken of ik dan tijd hebquote:
tssss je maakt maar tijd. ik meld t zo ver van te voren daar kan je naar plannen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken of ik dan tijd heb
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tssss je maakt maar tijd. ik meld t zo ver van te voren daar kan je naar plannen!
Bijdeze wel jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ofwel je hebt al een notitie gemaakt in je agenda??
Gezelligquote:
goed warm aankleden dus..quote:Op zondag 28 februari 2010 05:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt te vroegen kut geslapen, lekker goed verkouden aan het worden
ipv dun werkbroekje gaat ook mijn spijkerbroek aan op de fiets.... ben al 2 ochtende nat geregendquote:
ik wil ook nog steeds stappen nuquote:Op zondag 28 februari 2010 11:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Ah, dat kan ook lekker zijn!
Ik ben nog helemaal in mijn rush van gister, heerlijke muziek!
Nee, ik ga straks wel naar een concert toe van Cliteaterquote:
Nog taart over van gisteren?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik moet zo maar even iets eten... Maar weet niet waar ik zin in heb!
Dat kan ookquote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja maar dat is niet echt een goed ontbijt hé... Zo maar ff eitje bakken denk ik!
Ik weet hetquote:Op zondag 28 februari 2010 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh weet nog steeds niet welke telefoon ik moet kiezenen heb nog 3 dagen
en internetten, en ik wil een toetsenbordje en een flink scherm en een beetje snelheid en en enquote:Op zondag 28 februari 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het
Eentje waarmee je kan bellen en smsen
Zo jij bent veel eisendquote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en internetten, en ik wil een toetsenbordje en een flink scherm en een beetje snelheid en en en
ik hoor juist alleen maar bagger verhalen over htcquote:
Ik heb ook een HTC (maar dan met een goed besturingssysteem), maar puur uit noodzaak, zodra ik mag verlengen (september) gaat HTC er weer uit en is SE weer welkomquote:Op zondag 28 februari 2010 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoor juist alleen maar bagger verhalen over htcbehalve hier dan, jullie zijn htc fangirls
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was de eerste en de laatste mis die ik ooit in Den Bosch heb meegemaakt waarschijnlijk.
Las op de FP dat het er nog al tumelteus aan toe ging?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was de eerste en de laatste mis die ik ooit in Den Bosch heb meegemaakt waarschijnlijk.
O die heb ik nog niet gelezen.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Las op de FP dat het er nog al tumelteus aan toe ging?
Ach, in Gods evenbeeld zullen we maar zeggen hequote:Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die heb ik nog niet gelezen.
Nou ja, nadat de pastoor predikte dat de hostie alleen was voor mensen die de juiste seksualiteit aanhangen ging het er idd ff wat rumoerig aan toe. Man of honderd stond op en verliet de kerk. Ik was het niet eens met alles wat de protesteerders deden (was ook niet allemaal uit naam van de actie), maar wat de pastoor allemaal zei was net zo goed flink provocerend.
Tijd om die kerk dan massaal de rug toe te kerenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die heb ik nog niet gelezen.
Nou ja, nadat de pastoor predikte dat de hostie alleen was voor mensen die de juiste seksualiteit aanhangen ging het er idd ff wat rumoerig aan toe. Man of honderd stond op en verliet de kerk. Ik was het niet eens met alles wat de protesteerders deden (was ook niet allemaal uit naam van de actie), maar wat de pastoor allemaal zei was net zo goed flink provocerend.
Nee dat durf ik niet, dan misbruiken ze me waar ik bijsta.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijd om die kerk dan massaal de rug toe te keren
Hahahaquote:Op zondag 28 februari 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet, dan misbruiken ze me waar ik bijsta.
Die pastoor is gewoon jaloersquote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind, als de Kerk dan inderdaad nu zegt dat alleen mensen met de juiste seksualiteit de hostie mogen hebben, dat ze dan ook de andere regels moeten toepassen en dus ook geen enkele gescheiden man of vrouw nog een hostie mogen geven. Of iemand die geholpen heeft bij euthanasie, of abortus. Voer dan alle regels door, niet de ene wel en de ander niet.
Van de andere kant kon ik me ook doodergeren aan van die potten en nichten die boe gingen roepen. Of een drietal potten in een knalroze gewaad die zo nodig naar voren moesten lopen. Carnaval is al voorbij en DAT soort persoonlijke acties helpen het doel niet, in tegendeel.
Ik heb hele fijne gesprekken gehad met gelovig parochianen van de Sint Jan, oudere mensen, die absoluut vonden dan de pastoor (niet de Bisschop, die durfde niet te preken, die keek toe van achter in de kerk) provocerend bezig was met zijn preek en die ook niet stonden achter de ideeën. Die ons een hand kwamen geven en zeiden dat ze achter onze idealen stonden.
En dat laatste deed me zoveel meer dan die man in die jurk die zei dat we niet juist waren.
Grappig was dat hij zelfs zei dat de kerk modern was
Hij droeg de jurk van hip paars, en had tig mannen achter zich staan... dus als er iemand jaloers zou moeten zijn....quote:
SonyEricsson is dé telefoon voor echte bazen.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook een HTC (maar dan met een goed besturingssysteem), maar puur uit noodzaak, zodra ik mag verlengen (september) gaat HTC er weer uit en is SE weer welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |