daarom zei ik dat ook jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij weet hoe mijn band is met me ouders ja
jij gaat ze niet tof vinden hoorquote:
haha nee joh maf kind!!! zijn zijn heus wel leukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
op de foto zijn ze echt lelijknu ben ik bang dat ze irl ook lelijk zijn en dat ik het niet zie
kan ze niet vinden onlinequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee joh maf kind!!! zijn zijn heus wel leuk
staan ze niet ergens op internet?
en ik ben geen meisje meisje![]()
klein beetje maar, en ik heb niet eens make up op dus zo meisje meisje ben ik niet!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ze niet vinden onlineze zijn van de new yorker
en zijn stoer, daar moet je het maar mee doen
slaap lekker BMquote:
niet veel mensjes hierquote:
jij bent erquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet veel mensjes hierhebben een leven ofzo,
amateurs
ik ga ook slapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
jij bent eren ik ga weer
op naar bed, slaap lekker straks
Daar zijn kwaak en ik het niet mee eens (ik spreek ook ff namens hem want hij vond je ook wel een meisjes meisje haha)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee joh maf kind!!! zijn zijn heus wel leuk
staan ze niet ergens op internet?
en ik ben geen meisje meisje![]()
klein beetje maar, en ik heb niet eens make up op dus zo meisje meisje ben ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja of vanavond verkleed naar hun carnaval feestje gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
gewoon morgen ff sms sturen van heej was gezellig
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk, lekker vrij weekendje. Word ik gisteren geholpen herinerren aan een verjaardag vanavond en net door mijn ouders dat morgen mijn oma jarig is... ndus...
tja je moet wat over hebben om te scorenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja of vanavond verkleed naar hun carnaval feestje gaan.Helaas vind ik carnaval zo slecht.
Ik hoefde all1 mn bouwvakkers helm op te doen. Maar zo ga ik niet over straat!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja je moet wat over hebben om te scoren
Ik weet t. Ze willen waarschijnlijk gewoon een rede hebben om te zuipen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |