Volgens mij hoopt Cyn zelf een toetje te zijn na een maaltijd vanaf.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als toetje na een maaltijd wel.
Nee ik heb geen auto. Wel een fiets maar daar heb je niets aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer das een pokke end voor een stukkie taart.
Slaat de uitnodiging af.
[..]
Heb jij een auto anders gaat ik niet mee.
Ja t is te begrijpen maar dan laat je toch op zn minst wel wat weten of ben ik nou gek aan t worden?
Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt Cyn zelf een toetje te zijn na een maaltijd vanaf.
goffer zo komen we nooit in Zwolle.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb geen auto. Wel een fiets maar daar heb je niets aan.![]()
Inderdaad, dit is best wel vaag. Gelukkig was het geen date met iemand waar voor ik gevoelens had. Maar alleen seks.
Nee zeker niet.quote:
Ow das lekker! Samen in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef Cyntiaa het volgende:
De taart was mijn maaltijd, haha. Heb alleen een croissantje gehad!
Te lang in bed blijven liggen...
Dan maar geen taartquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
goffer zo komen we nooit in Zwolle.
Dan nog is t raar. Gelukkig idd dat je er geen gevoelens voor hebt (op de geilheid na dan)
quote:[..]
Nee zeker niet.![]()
![]()
Is er nog plaats voor mij?quote:[..]
Ow das lekker! Samen in bed blijven liggen
Idd ik vind t ook wel erg veul moeite voor een stukje taart. Als ze nou meer zou bieden.quote:
Ja idd. Als je m t maar wel laat weten dat je dat niet accepteert.quote:Ach heb ik dat ook weer eens ervarenVolgende keer beter
DEAL!!quote:Delen?![]()
![]()
Zal best wel ik ben nl niet zo breed.quote:Is er nog plaats voor mij?
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ik vind t ook wel erg veul moeite voor een stukje taart. Als ze nou meer zou bieden.![]()
Dat zou ik zeker doen.quote:[..]
Ja idd. Als je m t maar wel laat weten dat je dat niet accepteert.
Mooi gezellig met ze drieenquote:[..]
DEAL!!![]()
[..]
Zal best wel ik ben nl niet zo breed.
Ik ben ook zo sexyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
Heuy was dat nou? Zit je een beetje naar jezelf te kijken?
[ afbeelding ]
t begin is er dus al. Nu hopen dat eindigd in een 3somequote:
Als je er maar rekening mee houd dat tijn en ikke strakkies met de fiets voor je neus staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik lig niet meer in bed, haha! ben even nagels aan het lakken, zo mijn outfit uitkiezen... Even iets drinken voordat mijn vriendin straks komt met de wijn
Understatement.quote:
Kijk dat geeft een man hoopquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
t begin is er dus al. Nu hopen dat eindigd in een 3some
Ja inderdaadquote:[..]
Als je er maar rekening mee houd dat tijn en ikke strakkies met de fiets voor je neus staan.
Daten?quote:[..]
Understatement.
Oke ik ben al onderwegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Komt u maar hoor!
Nagellak is inmiddels droog, eerste kopje thee is op.. Dus nu zo mijn haren stijlen!
Ja wanneer gaan wij daten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Goedenavond!
Dit is echt een datingtopic geworden hè?
Er staat toch een meeting gepland? Ik denk dat ik mezelf daar wellicht wel voor uitnodig.quote:
Dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er staat toch een meeting gepland? Ik denk dat ik mezelf daar wellicht wel voor uitnodig.
Hoop doet leven!quote:
En ik maar hopen dat je me tegen houden zou...... Fietsen naar zwolle damn weet waar je aan begint vent.quote:Ja inderdaad![]()
pm me maar.quote:Daten?
Goeden avond!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Goedenavond!
Dit is echt een datingtopic geworden hè?
meeting???quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er staat toch een meeting gepland? Ik denk dat ik mezelf daar wellicht wel voor uitnodig.
Daar hoop ik wel op jaquote:
Ik fiets naar het station en daar neem ik de treinquote:[..]
En ik maar hopen dat je me tegen houden zou...... Fietsen naar zwolle damn weet waar je aan begint vent.
Al is de dame in kwestie t meer dan waard.
Okequote:[..]
pm me maar.
Das idd ook een optie!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik fiets naar het station en daar neem ik de trein![]()
Gammaquote:Tuurlijk is zij het waard![]()
quote:Oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |