Arm meisjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:vanaf werk
net mn josti's kwijt geraaktze waren per twee allemaal op een andere verdieping van n groot winkelcentrum beland. dus ik al die trappen op en af
iedereen weer bij elkaar verzamelen... nu heb ik het warm
valt mee hoorquote:
Ze wilde gewoon tikkertje spelenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt mee hoort was op zich wel een grappig spel
twee in de lift, twee te ver naar beneden met de roltrap, en twee halverwege. en ik daar zo rennend tussenin om ze op dezelfde plek te krijgen
de schatjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon tikkertje spelen
balletje gehakt in magnetron op bord, alleen bord was iets warmer dan normaal... zal wel komen omdat het meer bord dan eten was hahaquote:
Auch.... Die kan je ook beter lekker in t pannetje klaar maken he! Ok t duurt iets langer maar t is wel 10x, wat zeg ik, 1000x lekkerder dan een magnetron balletje!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
balletje gehakt in magnetron op bord, alleen bord was iets warmer dan normaal... zal wel komen omdat het meer bord dan eten was haha
oeh beugelbekkie op ketnet
quote:
Met ons allen op visite bij Cyn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik straks ook een stukje?![]()
Ik zou vandaag een seksdate hebben komt hij niet opdagen
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Kom maar een stukje taart halen hoor! xD
Goed planquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met ons allen op visite bij Cyn.
Ptschsss wtf is dat nou!![]()
![]()
Bij baby tochquote:
Als toetje na een maaltijd wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Betwijfel alleen of het een goede bodem is voor vanavond
Goffer das een pokke end voor een stukkie taart.quote:
Heb jij een auto anders gaat ik niet mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ja inderdaadMisschien durfde hij op het moment supreme niet meer. (wat ik goed kan begrijpen want zo vaak heb ik zoiets nu ook weer niet gedaan)
Toch is het balen want ik had er wel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |