quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
dat was de opzetquote:
En wat is er verder afgesproken? Naar haar huis?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de ontmoeting zelf is op het station.....
ja maar als het op het station niet klikt of goed aanvoelt probeer ik wel een hostel te zoeken.... maar dat zijn dingen die altijd nog aangepast kunnen worden, als ze het echt fijner vind boek ik voor de eerste nacht een hostel. het is pas over een maand....quote:Op maandag 22 februari 2010 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wat is er verder afgesproken? Naar haar huis?
ach het past in mijn straatje.... geen gelukquote:
Hebben jullie dat ook uitgesproken, of neem je dat aan?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar als het op het station niet klikt of goed aanvoelt probeer ik wel een hostel te zoeken.... maar dat zijn dingen die altijd nog aangepast kunnen worden, als ze het echt fijner vind boek ik voor de eerste nacht een hostel. het is pas over een maand....
bedoeling zou gewoon zijn dat ik bij haar zou blijven slapen, daarom heb ik een late trein zodat ze na mij na haar werk kan ophalen... ik kom om 21:20 en zij werkt tot 20:30quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook uitgesproken, of neem je dat aan?
Wellicht dat je bij haar wat angst wegneemt als je dit daadwerkelijk uitspreekt. Iets in de trant van "joh, klikt het niet (genoeg), ga ik toch lekker in een hostel"quote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bedoeling zou gewoon zijn dat ik bij haar zou blijven slapen, daarom heb ik een late trein zodat ze na mij na haar werk kan ophalen... ik kom om 21:20 en zij werkt tot 20:30
had al laten vallen van dan zoek ik volgende dag wel hostel, maar als ik haar weer spreek zeg ik wel dat het ook gelijk kan...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wellicht dat je bij haar wat angst wegneemt als je dit daadwerkelijk uitspreekt. Iets in de trant van "joh, klikt het niet (genoeg), ga ik toch lekker in een hostel".
Ik hoop dat ze de boel niet afblaast. Zo te lezen, kan jij wel een paar leuke dagen gebruikenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had al laten vallen van dan zoek ik volgende dag wel hostel, maar als ik haar weer spreek zeg ik wel dat het ook gelijk kan...
erm ja... ik sta letterlijk op instorten hier.... enige wat me nog beetje overeind houdt zijn vooruitzichten berlijn, mja nu is het maar de vraag of dat ook door gaat....quote:Op maandag 22 februari 2010 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de boel niet afblaast. Zo te lezen, kan jij wel een paar leuke dagen gebruiken
Waarom geen steenkoolduits?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat was de opzettrekt altijd mensen
Tuurlijk gaat het wel door.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ja... ik sta letterlijk op instorten hier.... enige wat me nog beetje overeind houdt zijn vooruitzichten berlijn, mja nu is het maar de vraag of dat ook door gaat....
told yaquote:Op maandag 22 februari 2010 19:05 schreef littledrummergirl het volgende:
mental note: geen bloed doneren na een weekendje weinig slaap/veel wijn
ging zowat van mn stokkie.. twee keer
quote:
Oepsquote:Op maandag 22 februari 2010 19:05 schreef littledrummergirl het volgende:
mental note: geen bloed doneren na een weekendje weinig slaap/veel wijn
ging zowat van mn stokkie.. twee keer
heb er een hard hoofd in.....quote:
* littledrummergirl mompelt iets over selffulfilling prophecy'squote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb er een hard hoofd in.....
nja ik ga er niet meer op hopen...... al doe ik dat stiekum toch wel. Als zij er van afziet kan ik er moeilijk wat tegen in brengen. Its up 2 her and not me.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl mompelt iets over selffulfilling prophecy's
Vanwege jouw gevoelens of die van haar?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb er een hard hoofd in.....
jij zegt dat het door gaat, ik zeg dat ik het betwijfel. heeft weinig met gevoel te maken maar meer met angst van haar kantquote:Op maandag 22 februari 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanwege jouw gevoelens of die van haar?
angst is ook een gevoelquote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij zegt dat het door gaat, ik zeg dat ik het betwijfel. heeft weinig met gevoel te maken maar meer met angst van haar kant
Gutquote:Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
komt wel goed.... moet positief blijven
gelukkig nu weer met elkaar op chat met webcam en de grootste lol
het andere had je kapot gegooidquote:
Toen ze grieks geneukt werd.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het andere had je kapot gegooid
quote:
quote:
maar hoe weet jij dat trouwensquote:
pigs are flyingquote:Op maandag 22 februari 2010 22:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
tijn maakt een passend grapje
HELL IS FREEZING OVER!!!tijn
watch out muslims!!!quote:
Sweet Dreams knuffelquote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
watch out muslims!!!kut weer mega melig, elke keer als ik met jenny op de cam heb gezeten
nu maar echt slapen morgen 6uur op |-)
Sevenquote:
ook te vroegquote:
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het andere had je kapot gegooid
Klopt, krokusvakantie, bus rijdt maar 1x per uur, had een half uur langer kunnen pitten ipv op een ijskoud station Almelo te staan....quote:
quote:
Druk aan het werk, hamsterkooi zoeken op internet & mijn loon is binnen.. Hopelijk vanavond of morgenavond mijn nieuwe laptop halen na werktijd!quote:
Jij... Een relatie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb trouwens sinds gisteren een vriend
Hamsterkooi?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Druk aan het werk, hamsterkooi zoeken op internet & mijn loon is binnen.. Hopelijk vanavond of morgenavond mijn nieuwe laptop halen na werktijd!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb trouwens sinds gisteren een vriend
Jaa, via Fok! een nestje met ontzettend leuke beestjes gevonden! Kan er binnenkort 2 halenquote:
Wel lief, maar die beestjes stinken toch zo??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jaa, via Fok! een nestje met ontzettend leuke beestjes gevonden! Kan er binnenkort 2 halenBen ik niet meer zo alleen thuis...
Ze doen niks. Beetje rondlopen. Katten en honden, kijk, die leer je echt kennen, hebben een duidelijke persoonlijkheid en zo. Die voegen wat toe (vind ik)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Hamsters zijn heel lief.. Je moet er van houden denk ik dan maar.
En ze stinken niet, netjes de bak op tijd schoon maken!
Dat mag jij best vinden..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze doen niks. Beetje rondlopen. Katten en honden, kijk, die leer je echt kennen, hebben een duidelijke persoonlijkheid en zo. Die voegen wat toe (vind ik)
ik heb een huge kickass hamsterkooi thuis bij mn ouders staan nogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Druk aan het werk, hamsterkooi zoeken op internet & mijn loon is binnen.. Hopelijk vanavond of morgenavond mijn nieuwe laptop halen na werktijd!
30e?quote:
Wow, die is wel heeel huge! Weet niet of dat in mijn woonkamer pastquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
30e?
is zo eentjeik vond t zielig om mn toenmalige hamster in een klein hokkie te doen. Hij is ook al wel een paar jaartjes oud hoor. Maar tis hamsters heaven
![]()
http://www.freewebs.com/rattigeratjes/gabber%20jolly%20super.jpg
30x30x20 zo ongeveer lijkt me. Gaat prima passen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wow, die is wel heeel huge! Weet niet of dat in mijn woonkamer past
nee, echt veel groter.. denk een meter breed ofzo.. en 75 hoog? gokje hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
30x30x20 zo ongeveer lijkt me. Gaat prima passen.
daarom heb ik hem hier nu ook niet in huis.. heb er hier gewoon geen plek voorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Dan gaat het niet zo passen dat de kooi daadwerkelijk ook mooi kan staan...
Als je jou kamer eens op zou ruimen past ie prima !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom heb ik hem hier nu ook niet in huis.. heb er hier gewoon geen plek vooranders had ik wel weer een of ander beestje gehad
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als je jou kamer eens op zou ruimen past ie prima !
ja dat snapte ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hoe braampje weet dat jij je kamer op moet ruimen
Ik heb ;m niet live gezien, hoorde 't van mn baasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
dat was toch dat dierenmishandelingsding van 20x 20 cm ofzoeen keer een topic over gezien.. kooi was zo groot als een halve schoenendoos ofzo
en werd beschreven als hamsterparadijs
JIJ en ANGEL?quote:
wie is desbetreffende angel en waarom is het zo WHUT?quote:
Ang3l isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie is desbetreffende angel en waarom is het zo WHUT?
Ik weet dat helemaal niet, maar ze hapte prima dus het moet wel zo zijn. Overigens antwoorde ik niet omdat ik de hele middag op de schitbaar heb gelegen dus...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hoe braampje weet dat jij je kamer op moet ruimen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ang3l iskijk: Ang3l fantopic
en 't is gewoon whut omdat ik t niet verwachtte
Zekerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mooie man
goed bezig baby!
t blijft een mooie manquote:
Spam!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
voor de liefhebbers.... gayfeest
http://www.discostick.nl/ elke maand in den haag (dit keer in club op de hoek van mijn straat lol)
PIquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
neen een mededeling aan bietjes die een leuk gay feest zoeken voor het weekeind... geen spam maar meedenken (a) dit is geen msn![]()
dus
Halloquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie is desbetreffende angel en waarom is het zo WHUT?
heyquote:
quote:
Ja hoor, ik zal een Engel zijn voor de Sintquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey
lief zijn voor onze baby he
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal een Engel zijn voor de Sint
Pien, kom er maar in!quote:
[..]
quote:
zolang issie er nog nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pien, kom er maar in!
Dus hier hebben jullie je allemaal verstopt?
Ik wist niet eens dat er een bi-topic was
Ergens wel logisch want er is een een L en een H topic
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pien, kom er maar in!
Dus hier hebben jullie je allemaal verstopt?
Ik wist niet eens dat er een bi-topic was
Ergens wel logisch want er is een een L en een H topic
quote:
Of je komt een keer naar Amsterdamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Je hebt gelijk
Kunnen we niet een keer met z'n allen zo'n leuk feestje afstruinen?
Ik was er gister en ik ben er misschien zaterdagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of je komt een keer naar Amsterdam
Tuurlijk Orgie at your place.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
en dan moet ik zeker me huis opruimen en schoonmaken zodat jullie bij mij kunnen crashen omdat het 1 minuut van mijn huis af is?
ik heb je gemistquote:
vraag je je dat nog serieus af?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
en dan moet ik zeker me huis opruimen en schoonmaken zodat jullie bij mij kunnen crashen omdat het 1 minuut van mijn huis af is?
wie heeft ooit het idee gegeven aan jullie dat ik aardig en attent ben??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vraag je je dat nog serieus af?natuurlijk doe je dat dan ff
voor je lieve bi vriendjes en vriendinnetjes
Kom dan meteen ff hier langsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er gister en ik ben er misschien zaterdag
knuffelquote:
Awwquote:
naar omstandigheden gaat het wel okquote:
dat mag ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AwwIk wist helemaal niet dat jullie hierheen waren joh
Maar ik ben niet bi... ik zoen alleen met vrouwen. Mag dat ook?
ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naar omstandigheden gaat het wel ok
dat klopt zelfs ik ben hier welkomquote:[..]
dat mag ooken iedereen is hier welkom
Zijn hier ook lesbos, dus ochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AwwIk wist helemaal niet dat jullie hierheen waren joh
Maar ik ben niet bi... ik zoen alleen met vrouwen. Mag dat ook?
of laat ik je dat gelovenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen![]()
voor Berlijn en voor je werk![]()
[..]
dat klopt zelfs ik ben hier welkom
[..]
Godsamme jij ook al hier?quote:
quote:
Verbaasd?quote:
De bi-mannen hier durven niet uit de kast te komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veul nieuwe mensen zul je hier niet ontmoeten
En verdacht weinig bi-mannen overigens
Kom eens snel uit de kastquote:
Dus geen biquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Braamyo het volgende:
ik kom niet uit de kast, daar doe ik gewoon niet aan![]()
maar ik kom nog wel ff op het net om hoi te zeggen..... HOI
Gelukkig en jammerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar met uiterst veel respect voor mensen die het wel zijn...
... En minstens zo gezzelig !
JA ! dat is het, dat of een gezzellige tijd hier te hebben (witchevah comes first !)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig en jammer![]()
Of ben je hier om een triootje met twee vrouwen te scoren?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JA ! dat is het, dat of een gezzellige tijd hier te hebben (witchevah comes first !)
de wat?quote:
Balen dat ik niet straight benquote:
De hetero'squote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de wat?ik vind het vrij pijnlijk klinken
oooohquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hetero's
De nietsvermoedende mannen dan.
My specialty
Alleen hetro's? Dan ben ik vanaf weer hetroquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hetero's
De nietsvermoedende mannen dan.
My specialty
quote:
ik las sevenquote:
ik dacht schaatsenquote:
Ik zal hem ff troostenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:arme sven, hij ging zo goed
niet te hard in zijn billen knijpenquote:
die zullen wel kneiterhard gespierd zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet te hard in zijn billen knijpen
Maak me gek!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zullen wel kneiterhard gespierd zijn
trusten knuffelquote:
en dat door het schaatsenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook maar naar bed, gedesillusioneerd
Net als Sven de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nlquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook maar naar bed, gedesillusioneerd
whehehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net als Sven de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nl
hij krijgt wel de wisselbeker nu!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net als Sven's coach de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nl
droogklootquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net als Sven de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nl
whehehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hij krijgt wel de wisselbeker nu!
ok ok nu ga ik echt naar bed
dan weten we waar we je moeten zoekenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
droogkloot![]()
nou ik ben mn bedje in lieverds
Neuken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh allen
Newsflash: ik ben weer geil, nee, sorry, ik ben nog steeds geil
Het wordt niet meer uitgezonden op Net5! Dus ik heb ook een aantal afleveringen van internet gehaaldquote:
stille hint?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Waarom krijg ik google-ads voor Senioren Geluk?!
Bende gij zo dreug dan?quote:
Jammer ik had je graag met hoefddoekje gezienquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb de thuiscursus islam voor beginnersprobeert een hogere macht te zeggen dat ik mn leven moet beteren en als een kuise moslima door het leven moet gaan
![]()
geen zin in!
ow en goeiemorgen
zal binnenkort een foto voor je maken met hoofddoek, goed?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer ik had je graag met hoefddoekje gezien
Is goed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal binnenkort een foto voor je maken met hoofddoek, goed?
Arme meidquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Plums het volgende:
Meh poetsvrouwen die je huis poetsen zijn stom als je lekker rustig alleen wilt ontbijten en tv-hangen![]()
En allergietabletjes vergeten en dan weer snipverkouden zijn is óók niet leuk! En geil zijn maar geen sex is ook vet stom![]()
Wat een ochtend![]()
Wat errugh, iemand komt jouw zooi opruimen, vervelend zegquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Plums het volgende:
Meh poetsvrouwen die je huis poetsen zijn stom als je lekker rustig alleen wilt ontbijten en tv-hangen![]()
En allergietabletjes vergeten en dan weer snipverkouden zijn is óók niet leuk! En geil zijn maar geen sex is ook vet stom![]()
Wat een ochtend![]()
Ochtendsex gevolgd door vet lekker ontbijt ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme meid![]()
Moet ik even langskomen om je op te vrolijken?
't is niet eens mijn zooiquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat errugh, iemand komt jouw zooi opruimen, vervelend zeg
Tegen de tijd dat ik bij jou kom is het geen ochtend meerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Ochtendsex gevolgd door vet lekker ontbijt ?
[..]
't is niet eens mijn zooien daarnaast zei ik 'als ik rustig alléén wil ontbijten'
![]()
dat noemen ze "luxe probleem"quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat errugh, iemand komt jouw zooi opruimen, vervelend zeg
Ook dat zou mn dag opvrolijken hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij jou kom is het geen ochtend meerEen wipje na de lunch is ook goed hoor. En daarna een middagdutje
plums is heel flexibel hahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Ook dat zou mn dag opvrolijken hoor
Mijn moeder zeurt dan ook elke keer weer over haar spullen/papieren die ze niet meer terug vindt. Zuchtquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou het echt niet trekken als iemand mijn spullen zou gaan lopen schoonmaken en opruimendan nog liever zelf, hoe erg ik dat huishoudelijke gedoe ook haat
Da's wel sexyquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef Cyntiaa het volgende:
^^ Ik heb sinds gister een 3 mm plugje in mijn linkeroor! Beetje jammer dat het lastig is met bellen
Jij moet nog eens naar Zwolle komen héquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Mijn moeder zeurt dan ook elke keer weer over haar spullen/papieren die ze niet meer terug vindt. Zucht
En voor sex maak ik wel tijd ja
[..]
Da's wel sexy
belluh met je rechteroor, problem solvedquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef Cyntiaa het volgende:
^^ Ik heb sinds gister een 3 mm plugje in mijn linkeroor! Beetje jammer dat het lastig is met bellen
Ik bel altijd met links op mijn werkquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
belluh met je rechteroor, problem solved
Mooiquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Ook dat zou mn dag opvrolijken hoor
Dordrechtquote:
Ach ja waarom ook nietquote:
Vanaf 20 april kan ik niet meerquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
eerste week van april kan niet ( ik jarig en vlaakje trouwen) tweede week zijn hun vast ook nog helemaal druk met in luvv zijn enzo
daarna ergens
daar zit precies nog een weekend tussen toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf 20 april kan ik niet meer
nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zit precies nog een weekend tussen toch?
Sorry ik heb soms een levenquote:
dat verzet je maar evenquote:
Gaat niet. Ik dan naar een metalfestival.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat verzet je maar even
Want? Wat ga je doen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf 20 april kan ik niet meer
3 weken naar Amerikaquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Wat ga je doen?
Overleg je dan niet met je relatie?
quote:
Zonder mij?quote:
Iemand van de meet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder mij?
Wie mag ik dan nemen in die tijd?
er is altijd een oplossingquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
eindelijk 1 lichtpuntje, ohra heeft mijn verzekering opgezegd en krijg mijn geld terug (lees net mailtje van tussen persoon)zal nog wel paar weken duren mja eindelijk schot in de zaak
-punt van vandaag is dat ik te horen heb gekregen dat ik waarschijnlijk over 2wkn het advies ga krijgen om weer te beginnen met anti depressiva
Wut?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef littledrummergirl het volgende:
check out die zonnebloem in het quickreply vak
Betekent advies dan ook dat je t weer móet slikken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
eindelijk 1 lichtpuntje, ohra heeft mijn verzekering opgezegd en krijg mijn geld terug (lees net mailtje van tussen persoon)zal nog wel paar weken duren mja eindelijk schot in de zaak
-punt van vandaag is dat ik te horen heb gekregen dat ik waarschijnlijk over 2wkn het advies ga krijgen om weer te beginnen met anti depressiva
wat doe je dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
weekend van 6/7 maart kan ook niet
dwingen kunnen ze het niet maar zoals ik nu ben willen ze niet dat ik aan pillen begin voor mijn adhd omdat ik dan waarschijnlijk in een emotioneel gat stort, mijn adhd is het motortje die zorgt dat ik door blijf gaan waar andere allang waren gestopt. dan is dus de vraag wat is wijsheid. ik wil van mijn adhd af maar voordat dat gebeurd moet ik eerst emotioneel stabiel zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Betekent advies dan ook dat je t weer móet slikken?
Dat is eigenlijk best wel een briljant plan. Kan ik er mooi een teringzooi van maken tot die tijd, zorgen jullie voor de kat en is mijn huis weer netjes als ik terug komquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vet
je mag ons ook gewoon je sleutels geven hoorruimen we weer netjes op voordat we weg gaan
Neem jij eerst mij maar eensquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder mij?
Wie mag ik dan nemen in die tijd?
ik heb om een of andere duistere reden laatst paint van mn pc verwijderd, dus ik kan ff geen prinscreeentje maken. Maar er staat bij mij echt al een uur een plaatje van n zonnebloem ipv eenquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
die zonnebloem bedoelde ikhebben jullie m niet?
het is een complot
Klik er eens op... Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet in een topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
heb er een feedback topic over gemaaktal vind ik m wel gezellig, mn bloempje
dan krijg ik gewoon dequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klik er eens op... Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet in een topic
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan krijg ik gewoon de![]()
quote:
egoquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga m echt niet delen
Zeg ik zal 's efkes op oe komme drumme me munne tampeloerus ja, little drummer girl!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga m echt niet delen
jij bent brabants?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik zal 's efkes op oe komme drumme me munne tampeloerus ja, little drummer girl!
stiekem ben jij de grootste sloerie van ons allemaalquote:
maar hij prikt niet!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stiekem ben jij de grootste sloerie van ons allemaal
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
ik zat al op je te wachtenquote:
ik ben blij dat ik zo voorspelbaar benquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zat al op je te wachten
Het is een gavequote:
niet jij alleen jij prikt overal doorheenquote:
Met mij welquote:
watte? Ik snap er geen sikkepit van....quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet jij alleen jij prikt overal doorheen
neen dankje liever ein berlinnerquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
watte? Ik snap er geen sikkepit van....
Thee?
Maar wat bedoelde je hier dan mee?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet jij alleen jij prikt overal doorheen
er moet sowieso 1 jij wegquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je hier dan mee?
nietsquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus niet alleen jij prikt overal doorheen... wat bedoelde je daar dan mee?
lees ff 2 pagina's terug.. meet @ Zwollequote:
Uhm...............quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Braamyo het volgende:ik kan ook 16/17 april
Ben ik ook welkom
OWS je weetzquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
goeieavond allemaal,
jullie zijn toch niet allemaal al naar bed?
is er weer wat bezigquote:
valt wel mee hoor, alleen n avondje naar stage geweest, verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |