* littledrummergirl mompelt iets over selffulfilling prophecy'squote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb er een hard hoofd in.....
nja ik ga er niet meer op hopen...... al doe ik dat stiekum toch wel. Als zij er van afziet kan ik er moeilijk wat tegen in brengen. Its up 2 her and not me.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl mompelt iets over selffulfilling prophecy's
Vanwege jouw gevoelens of die van haar?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb er een hard hoofd in.....
jij zegt dat het door gaat, ik zeg dat ik het betwijfel. heeft weinig met gevoel te maken maar meer met angst van haar kantquote:Op maandag 22 februari 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanwege jouw gevoelens of die van haar?
angst is ook een gevoelquote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij zegt dat het door gaat, ik zeg dat ik het betwijfel. heeft weinig met gevoel te maken maar meer met angst van haar kant
Gutquote:Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
komt wel goed.... moet positief blijven
gelukkig nu weer met elkaar op chat met webcam en de grootste lol
het andere had je kapot gegooidquote:
Toen ze grieks geneukt werd.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het andere had je kapot gegooid
quote:
quote:
maar hoe weet jij dat trouwensquote:
pigs are flyingquote:Op maandag 22 februari 2010 22:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
tijn maakt een passend grapje
HELL IS FREEZING OVER!!!tijn
watch out muslims!!!quote:
Sweet Dreams knuffelquote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
watch out muslims!!!kut weer mega melig, elke keer als ik met jenny op de cam heb gezeten
nu maar echt slapen morgen 6uur op |-)
Sevenquote:
ook te vroegquote:
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het andere had je kapot gegooid
Klopt, krokusvakantie, bus rijdt maar 1x per uur, had een half uur langer kunnen pitten ipv op een ijskoud station Almelo te staan....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |