quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
dat was de opzetquote:
En wat is er verder afgesproken? Naar haar huis?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de ontmoeting zelf is op het station.....
ja maar als het op het station niet klikt of goed aanvoelt probeer ik wel een hostel te zoeken.... maar dat zijn dingen die altijd nog aangepast kunnen worden, als ze het echt fijner vind boek ik voor de eerste nacht een hostel. het is pas over een maand....quote:Op maandag 22 februari 2010 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wat is er verder afgesproken? Naar haar huis?
ach het past in mijn straatje.... geen gelukquote:
Hebben jullie dat ook uitgesproken, of neem je dat aan?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar als het op het station niet klikt of goed aanvoelt probeer ik wel een hostel te zoeken.... maar dat zijn dingen die altijd nog aangepast kunnen worden, als ze het echt fijner vind boek ik voor de eerste nacht een hostel. het is pas over een maand....
bedoeling zou gewoon zijn dat ik bij haar zou blijven slapen, daarom heb ik een late trein zodat ze na mij na haar werk kan ophalen... ik kom om 21:20 en zij werkt tot 20:30quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook uitgesproken, of neem je dat aan?
Wellicht dat je bij haar wat angst wegneemt als je dit daadwerkelijk uitspreekt. Iets in de trant van "joh, klikt het niet (genoeg), ga ik toch lekker in een hostel"quote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bedoeling zou gewoon zijn dat ik bij haar zou blijven slapen, daarom heb ik een late trein zodat ze na mij na haar werk kan ophalen... ik kom om 21:20 en zij werkt tot 20:30
had al laten vallen van dan zoek ik volgende dag wel hostel, maar als ik haar weer spreek zeg ik wel dat het ook gelijk kan...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wellicht dat je bij haar wat angst wegneemt als je dit daadwerkelijk uitspreekt. Iets in de trant van "joh, klikt het niet (genoeg), ga ik toch lekker in een hostel".
Ik hoop dat ze de boel niet afblaast. Zo te lezen, kan jij wel een paar leuke dagen gebruikenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had al laten vallen van dan zoek ik volgende dag wel hostel, maar als ik haar weer spreek zeg ik wel dat het ook gelijk kan...
erm ja... ik sta letterlijk op instorten hier.... enige wat me nog beetje overeind houdt zijn vooruitzichten berlijn, mja nu is het maar de vraag of dat ook door gaat....quote:Op maandag 22 februari 2010 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de boel niet afblaast. Zo te lezen, kan jij wel een paar leuke dagen gebruiken
Waarom geen steenkoolduits?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat was de opzettrekt altijd mensen
Tuurlijk gaat het wel door.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ja... ik sta letterlijk op instorten hier.... enige wat me nog beetje overeind houdt zijn vooruitzichten berlijn, mja nu is het maar de vraag of dat ook door gaat....
told yaquote:Op maandag 22 februari 2010 19:05 schreef littledrummergirl het volgende:
mental note: geen bloed doneren na een weekendje weinig slaap/veel wijn
ging zowat van mn stokkie.. twee keer
quote:
Oepsquote:Op maandag 22 februari 2010 19:05 schreef littledrummergirl het volgende:
mental note: geen bloed doneren na een weekendje weinig slaap/veel wijn
ging zowat van mn stokkie.. twee keer
heb er een hard hoofd in.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |