na de doodquote:
ik ben al getrouwdquote:Op zondag 21 februari 2010 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt een mooi trouwliedje(het nummer van ellen degeneres en portia de rossi)
Als ik ooit ga trouwen dan wil ik op 29 februari trouwenquote:
scheelt weer trouwdagenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen dan wil ik op 29 februari trouwen
Daarom dus.quote:
aan het batsenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef Braamyo het volgende:
jah, waar zijn jullie roddeltantes mee bezig
koffie graagquote:
no. more. coffeequote:
quote:
koffie is lekkerquote:
vind ik ookquote:
ik kan rustig een kop koffie drinken en daarna naar bed gaan en val meteen in slaapquote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind ik ookmaar ik kan belabberd slecht tegen caffeine. n kop koffie na 7 uur s avonds houdt mij wakker tot minimaal 2:00
maar caffeinevrij vind ik voor mietjes![]()
pandoraquote:Op maandag 22 februari 2010 08:36 schreef RvLaak het volgende:
, ik ben er ook weer bij... Vanavond naar Avatar (3D, Deventer
)
Maar je treinticket is al geboekt...Of?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
grmbl, duitsmeisje heeft nu twijfels over ontmoeting....
Wrom?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
grmbl, duitsmeisje heeft nu twijfels over ontmoeting....
ja, dat maakt het dus ineens realistischquote:Op maandag 22 februari 2010 11:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar je treinticket is al geboekt...Of?
omdat het dus nu realistisch is en zij nu last heeft van twijfel en angst. ene kant heeft ze zoiets van jaaaa aan andere kant van kut what if... heb hetzlef ook maar liever spijt van iets wat ik heb gedaan dan van iets wat ik heb gelaten en me ga afvragen maar wat als we wel gemeet hadden.... we klikken erg goed en vind haar over het internet heeeel leuk, iets te misschien. Ik denk dat zij erg bang is om verliefd te worden want we wonen toch een beheurlijk stukje uit elkaarquote:
Waar hebben jullie afgesproken?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja, dat maakt het dus ineens realistisch
[..]
omdat het dus nu realistisch is en zij nu last heeft van twijfel en angst. ene kant heeft ze zoiets van jaaaa aan andere kant van kut what if... heb hetzlef ook maar liever spijt van iets wat ik heb gedaan dan van iets wat ik heb gelaten en me ga afvragen maar wat als we wel gemeet hadden.... we klikken erg goed en vind haar over het internet heeeel leuk, iets te misschien. Ik denk dat zij erg bang is om verliefd te worden want we wonen toch een beheurlijk stukje uit elkaar
bij haar, in berlijnquote:
Wellicht helpt het als jullie de afspraak verplaatsen naar een publieke plek. Een café of zo. Ik snap haar angst namelijk wel.quote:
de ontmoeting zelf is op het station.....quote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wellicht helpt het als jullie de afspraak verplaatsen naar een publieke plek. Een café of zo. Ik snap haar angst namelijk wel.
Internet is allemaal leuk & aardig, maar je weet nooit wat voor persoon aan de andere kant zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |